Tottenham Hotspur - PSV | Dinsdag 6 november | EIndstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Precies. Zo zag ik bijvoorbeeld deze langskomen op Facebook:
45765385_1161929037293981_4308311411496321024_n.png


Ik wil andere clubs best steunen op Europees gebied, en bij bijvoorbeeld AZ of zelfs Feyenoord lukt mij dat prima.
Alleen in het geval van ajax komt daar meteen die stereotype arrogantie bij kijken als het ze voor de wind gaat. Dan verdwijnt voor mij de gunfactor ook. En dan ben ik de calimero, als ik aangeef dat ajax een simpele poule heeft en PSV juist niet. Het is allemaal zo voorspelbaar.
Helemaal eens. Uit de cijfers blijkt dat Ajax zich zelfs zou moeten schamen als ze niet tenminste als 2de eindigen in de poule.

Een overzicht van de marktwaarden spelers per club (bron: transfermarkt)
FC Barcelona 1,25 Mld
Tottenham 837 mln
Inter 555 mln
PSV 169 mln

Bayern 807 mln
Ajax 301 mln
Benfica 280 mln
AEK 38 mln
 
Helemaal eens. Uit de cijfers blijkt dat Ajax zich zelfs zou moeten schamen als ze niet tenminste als 2de eindigen in de poule.

Een overzicht van de marktwaarden spelers per club (bron: transfermarkt)
FC Barcelona 1,25 Mld
Tottenham 837 mln
Inter 555 mln
PSV 169 mln

Bayern 807 mln
Ajax 301 mln
Benfica 280 mln
AEK 38 mln
Ook wel weer overdreven. Transferwaarden zijn maar een schatting. Dus Ajax en Benfica zouden elkaar niet veel moeten ontlopen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Kleine aantekening in verder prima post: ik vind Tottenham niet de zwakste in deze poule. Eigenlijk zelfs de sterkste. Barca teert op individuele klasse, en Inter is nog in opbouw.

Maar zoals Ajax gisteren speelde, zouden ze in onze poule finaal zijn afgeslacht. De loting is andermaal bewijs dat er geen God is. Of, als Hij wel bestaat, wel een en ander heeft uit te leggen. Zoals waarom hij Zijn schepping opzadelt met ziekte, ouderdom, oorlog, en PSV met drie topclubs en Ajax met Portugezen en Grieken.
En toch volhard je in het gebruik van kapitalen. Waarmee heeft dat zelfstandig naamwoord jouw respect verdiend dan?
 
Helemaal eens. Uit de cijfers blijkt dat Ajax zich zelfs zou moeten schamen als ze niet tenminste als 2de eindigen in de poule.

Een overzicht van de marktwaarden spelers per club (bron: transfermarkt)
FC Barcelona 1,25 Mld
Tottenham 837 mln
Inter 555 mln
PSV 169 mln

Bayern 807 mln
Ajax 301 mln
Benfica 280 mln
AEK 38 mln
Interessant (Y) dit zou zo maar eens de eind uitslag kunnen worden in beide poules.
 
Het is geen discussie over god. Het is een vraag over schrijfwijze. ;)
Als je gewoon in één keer antwoord had gegeven waren we nu alweer on-topic geweest. :geek:

Zeg, hey, als jij niet mijn schrijfwijze van God had aangekaart, waren sowieso nooit off topic geweest! :cool:

Ik schrijf God voor de zekerheid met een hoofdletter. Kan geen kwaad. Mocht-Ie onverhoopt toch bestaan, dan kan ik aan de hemelpoort met mijn mobiel laten zien dat ik in ieder geval wel Zijn naam netjes heb geschreven. Ik hoop dat het een beetje opweegt tegen een zondig leven vol drank, drugs en vrouwen. En mocht-Ie niet bestaan, dan heb ik alleen maar onnodig een beetje meer inkt verspeeld door een hoofdletter te gebruiken, waar een kleine letter ook had volstaan.

Ik zit dus altijd goed, dat moet jij nog maar afwachten.
 
Zeg, hey, als jij niet mijn schrijfwijze van God had aangekaart, waren sowieso nooit off topic geweest! :cool:

Ik schrijf God voor de zekerheid met een hoofdletter. Kan geen kwaad. Mocht-Ie onverhoopt toch bestaan, dan kan ik aan de hemelpoort met mijn mobiel laten zien dat ik in ieder geval wel Zijn naam netjes heb geschreven. Ik hoop dat het een beetje opweegt tegen een zondig leven vol drank, drugs en vrouwen. En mocht-Ie niet bestaan, dan heb ik alleen maar onnodig een beetje meer inkt verspeeld door een hoofdletter te gebruiken, waar een kleine letter ook had volstaan.

Ik zit dus altijd goed, dat moet jij nog maar afwachten.
Met dat off topic gezwam zal ik eerder bang zijn voor Bacchus dan Got.
 
Zeg, hey, als jij niet mijn schrijfwijze van God had aangekaart, waren sowieso nooit off topic geweest! :cool:

Ik schrijf God voor de zekerheid met een hoofdletter. Kan geen kwaad. Mocht-Ie onverhoopt toch bestaan, dan kan ik aan de hemelpoort met mijn mobiel laten zien dat ik in ieder geval wel Zijn naam netjes heb geschreven. Ik hoop dat het een beetje opweegt tegen een zondig leven vol drank, drugs en vrouwen. En mocht-Ie niet bestaan, dan heb ik alleen maar onnodig een beetje meer inkt verspeeld door een hoofdletter te gebruiken, waar een kleine letter ook had volstaan.

Ik zit dus altijd goed, dat moet jij nog maar afwachten.
Blaise Pascal was PSV'er, dat kan niet anders! :D
 
Haha, oei.. Is een discussie over God in een topic over de wedstrijd Tottenham Hotspur-PSV niet een tikje off topic?
Hoezo? De Spurs zijn de neuzen van London en die geloven in God, met een G (mocht ie toch bestaan)!
 
Hoezo? De Spurs zijn de neuzen van London en die geloven in God, met een G (mocht ie toch bestaan)!

Hey, als je refereert aan de jidden... Ik ben opgevoed in de nobele en goede traditie van de Rooms- Katholieke Kerk, de Pauselijke Moederschoot... In mijn optiek zijn de neuzen het instrument van de Satan. Goddelozen - wat ze er zelf ook van zeggen. Hetzelfde geldt overigens voor Zoroasters, dus pas maar op.
 
Hey, als je refereert aan de jidden... Ik ben opgevoed in de nobele en goede traditie van de Rooms- Katholieke Kerk, de Pauselijke Moederschoot... In mijn optiek zijn de neuzen het instrument van de Satan. Goddelozen - wat ze er zelf ook van zeggen. Hetzelfde geldt overigens voor Zoroasters, dus pas maar op.
:ROFL::lol:
 
Blaise Pascal was PSV'er, dat kan niet anders! :D

Hoe is het mogelijk. Dat ik zomaar aan Pascal Bosschaart en Blaise Nkufo tegelijk denk. Wie had dat gedacht.

We hadden ooit eens een meisje in de klas die Pascalle heette. Wij mannelijke pubers waren altijd nieuwsgierig naar de driehoek van Pascalle.

Wist ik niet, blijkt het ook een theoloog geweest te zijn, wel potverdulleme moet nu weer denken aan Theo Lucius...en vuurwerk.

Als ze dat afgestoken hadden tijdens Tottenham, dan had ik al die verwijderingen op de tribune wel begrepen.

Heb jij, IPF, nog dicht tegen een verwijdering aangezeten?
 
Hoe is het mogelijk. Dat ik zomaar aan Pascal Bosschaart en Blaise Nkufo tegelijk denk. Wie had dat gedacht.

We hadden ooit eens een meisje in de klas die Pascalle heette. Wij mannelijke pubers waren altijd nieuwsgierig naar de driehoek van Pascalle.

Wist ik niet, blijkt het ook een theoloog geweest te zijn, wel potverdulleme moet nu weer denken aan Theo Lucius...en vuurwerk.

Als ze dat afgestoken hadden tijdens Tottenham, dan had ik al die verwijderingen op de tribune wel begrepen.

Heb jij, IPF, nog dicht tegen een verwijdering aangezeten?
Nee ik zelf niet. We hadden ons al voorgenomen ons op zijn Heitinga’s te gedragen namelijk apathisch.
Ik heb wel gezien dat John vd Heuvel en 2 anderen werden meegenomen maar wist niet dat een van die anderen de vader van Zoet was.
 
Nee ik zelf niet. We hadden ons al voorgenomen ons op zijn Heitinga’s te gedragen namelijk apathisch.
Ik heb wel gezien dat John vd Heuvel en 2 anderen werden meegenomen maar wist niet dat een van die anderen de vader van Zoet was.

Goed voor je. ?

Als je er goed over nadenkt is het maar raar en eng. Iedereen jolig, maar onder je neus worden, zomaar uit het niets, drie weggevoerd, die je bij wijze van spreken nooit meer terugziet.
Op transport....
 
Goed voor je. ?

Als je er goed over nadenkt is het maar raar en eng. Iedereen jolig, maar onder je neus worden, zomaar uit het niets, drie weggevoerd, die je bij wijze van spreken nooit meer terugziet.
Op transport....
Op transport, uitgevoerd door de neuzen van London....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan