De Graafschap - PSV | Zaterdag 10 november | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eerste x in tijden dat ik weer zenuwachtig ben.. het kan heel makkelijk een wedstrijd worden van net niet steeds en dan zit je met een 0-0

:unsure: Iedere wedstrijd begint met 0-0. ;)
Wanhoop niet. PSV gaat deze wedstrijd winnen.
 
Ik verwacht weer een lastige uitwedstrijd. 1-0 voorkomen en billenknijpen tot het eind. Ik denk niet dat De Graafschap gaat scoren. Aan het eind toch nog de 2-0. Een NAC-scenario.
De 1-0 moet niet voorkomen worden. Dan kun je net zo goed een Cocu-opstelling de wei in sturen.
 
De 1-0 moet niet voorkomen worden. Dan kun je net zo goed een Cocu-opstelling de wei in sturen.

Een Cocu op- en instelling. Nee dank u. Er moet geen 1-0 voorkomen worden; er moet een 0-1 gerealiseerd worden. En daarna een 0-2, enz. enz. Dat was waar MvB voor stond en hopelijk nog steeds voor staat, ondanks het mindere spel van de laatste tijd.
 
Kwaliteitsverschil is te groot, maar PSV moet deze wedstrijd serieus nemen. Meteen vanaf de aftrap alles er in gooien en zorgen dat je binnen 20 minuten op 0-2 komt, wedstrijd gelopen. Als ze maar naar mij luisteren, dan komt het goed.
 
De Graafschap - PSV, een ode aan de scrimmage: ‘Heel bijzonder’

link

PSV en De Graafschap ontmoetten elkaar eind 2015 voor het laatst. Het werd een prachtig spektakel, met een bizarre scrimmage als hoogtepunt.
Een van de meest memorabele competitiewedstrijden van PSV in dit decennium eindigde toen in 3-6, met een ongekende wild-west scene voor de goal van Jeroen Zoet als klapstuk.


De scrimmage is te zien vanaf 4:45


Laat het een les zijn. :cautious: ;)
 
De Graafschap - PSV, een ode aan de scrimmage: ‘Heel bijzonder’

link

PSV en De Graafschap ontmoetten elkaar eind 2015 voor het laatst. Het werd een prachtig spektakel, met een bizarre scrimmage als hoogtepunt.
Een van de meest memorabele competitiewedstrijden van PSV in dit decennium eindigde toen in 3-6, met een ongekende wild-west scene voor de goal van Jeroen Zoet als klapstuk.


De scrimmage is te zien vanaf 4:45


Laat het een les zijn. :cautious: ;)
Deze wedstrijd was niet goed voor m'n hart.
 
Daarom heet je ook Philip Cocu ?
Scherp. Als supporter vind ik de Cocu jaren bij ons goed. Het is vaak billenknijpen en wedstrijden zien die niet om aan te gluren waren, maar ik denk dat de vele titels goed zijn geweest voor het groepsproces en voor PSV.
Hopelijk is het een fundering voor vele goede Bommel jaren.

Maar als ik trainer zou zijn, dan zou ik zeker met de nieuwe spelers er bij , hoogstwaarschjijnlijk een hele andere speelstijl hanteren.
 
Maximiliano Romero zit zaterdag bij de wedstrijdselectie van PSV voor het duel met De Graafschap. Trainer Mark van Bommel bevestigde dat vrijdag op de persconferentie.
Hij mag waarschijnlijk de hele wedstrijd op de bank zitten. :cautious:
 
Maximiliano Romero zit zaterdag bij de wedstrijdselectie van PSV voor het duel met De Graafschap. Trainer Mark van Bommel bevestigde dat vrijdag op de persconferentie.
Hij mag waarschijnlijk de hele wedstrijd op de bank zitten. :cautious:
Uitkijken voor houtsplinters dan maar.
 
Van Bommel lijkt er vooralsnog niet op voor te sorteren dat hij niet met zijn vaste 11 gaat spelen. Toch zonde, maar ook weer niet verrassend. Ergens anders las ik de oproep om Hendrix of Rosario centraal achterin te zetten (en dan meer laten doorschuiven) zodat onze Mexicaanse vriend kan spelen. De Graafschap speelt volgens mij echter vooral met twee spitsen, dus misschien niet de meest handige tegenstander om zo'n variant uit te proberen. Verder hopen op een ruime voorsprong in de tweede helft zodat Romero wat minuten kan pakken.
 
Van Bommel lijkt er vooralsnog niet op voor te sorteren dat hij niet met zijn vaste 11 gaat spelen. Toch zonde, maar ook weer niet verrassend. Ergens anders las ik de oproep om Hendrix of Rosario centraal achterin te zetten (en dan meer laten doorschuiven) zodat onze Mexicaanse vriend kan spelen. De Graafschap speelt volgens mij echter vooral met twee spitsen, dus misschien niet de meest handige tegenstander om zo'n variant uit te proberen. Verder hopen op een ruime voorsprong in de tweede helft zodat Romero wat minuten kan pakken.
Ik weet niet. Dacht dat Hendrix centraal niet zo goed ging. Maar dat was lang geleden misschien kan hij het nu wel. Rosario geen idee. Op zich de suggestie snap ik wel aan de andere kant verdedigend zijn wel al niet sterk en dat zou het nog zwakker maken. Aanvallend, ook gezien de backs hun voorkeur, zijn wel sterk.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan