PSV - Vitesse | Zaterdag 3 november | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mark moet in de rust toch met een andere tactiek komen, want eigenlijk heb ik in 45 minuten vrijwel geen grote kans op een doelpunt gezien. En dan speelden we ruim 25 minuten tegen 10 man van Vitesse.....
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Ik viel bijna in slaap. Kom maar op met die aanvallende wissel.Extra aanvallende middenvelder erbij.
 
Hendrix wordt weer aan alle kanten voorbij gelopen.
Wissel hem aub!!! Ik bedoel Rosario, Pereiro en Bergwijn spelen ook allesbehalve goed, maar Hendrix zakt echt door het ijs. Verspeelt simpele ballen, vertraagt het spel enorm en wordt echt het makkelijkst van iedereen voorbij gelopen. En dat terwijl dat nou net zijn enige kwaliteit zou moeten zijn.
 
Toen de rode kaart viel had ik al gedacht dat dit geen beste wedstrijd zou worden. Tegen Vitesse, een redelijk goede ploeg, die met z'n allen gaan verdedigen is dat in lijn der verwachting. Toch wel goede hoop dat er gescoord gaat worden. Hij hoeft maar 1x goed te vallen. En ach, anders doen we het toch weer in 90+3 ;P
 
Hendrix moet je echt eruit pleuren. Loopt erbij alsof ie god is en 500 wedstrijden voor PSV heeft gespeeld.

Heel matig weer dit. Dan speel je een halfuur lang met een man meer, en nog bak je er niks van. Sterker nog, Vitesse komt er gewoon paar keer voetballend uit.

Verschrikkelijk. Van Bommel moet nu echt ingrijpen. Anders kan je 24 uur zo lang doorgaan, maar scoren doe je niet.
 
Je moet met een man meer tegen een ploeg die alleen maar in de zestien staat rustig de bal rond laten gaan en de vrije man zoeken. Doen ze op zich niet verkeerd. Je moet uiteindelijk wel scoren natuurlijk en dat had ook zeker gekund met die kans van Bergwijn. En als Lozano ook eens oog voor zijn medespelers zou hebben... Komt wel goed hoor.
 
Misschien zeg ik nu iets geks, maar is Mauro brengen geen optie ipv Guti? Mauro is, naar ik meen, best goed in de kleine ruimte. Zo’n handige voetballer hebben we nodig. Als ik nu wat geks zeg, pak me maar aan hoor hahaha.
 
Ik bedoel, wat heb je op dit moment aan een 'verdedigend blok' op het middenveld..... iedereen snapt dat, behalve de trainer.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan