PSV - Vitesse | Zaterdag 3 november | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wordt een lastige pot voorspel een gelijkspel 1-1. De blamage tegen RKC speelt hierbij ook nog een rol omdat het publiek extra kritisch is en wordt.
Na de uitschakeling in de beker spelen we dit jaar alleen nog maar voor het kampioenschap de CL/ Europees campagne is deze week ook einde verhaal. Best armoedig als je het objectief beoordeeld.

:unsure: Sinds wanneer beoordeel jij iets objectief? :confused: ;)
 
Ik zie net dat Vitesse nr 5 staat met Heracles net erboven, ook bijzonder, niet slecht dus en wordt een taaie. Voordeel voor PSV, ze spelen thuis.:biceps::DANCE:hopenlijk voor de thuisspelers :BALL: MvB zal geleerd hebben van de wedstrijd tegen RKC..hoe konden ze idd.
 
Wordt een lastige pot voorspel een gelijkspel 1-1. De blamage tegen RKC speelt hierbij ook nog een rol omdat het publiek extra kritisch is en wordt.
Na de uitschakeling in de beker spelen we dit jaar alleen nog maar voor het kampioenschap de CL/ Europees campagne is deze week ook einde verhaal. Best armoedig als je het objectief beoordeeld.
Ja, het lijkt echt helemaal nergens op dit seizoen. :rolleyes:
 
(Oh, Quagmire, wat is er eigenlijk met je grote vrind Sarape gebeurd?)

Dat vraag ik me dus ook al een jaar af, gozer is van de aardbodem verdwenen daar in Mexico. Daarom verveel ik me zwaar en heb ik ook al eeuw niet lopen rellen hier pff. Met hem was het elke 12 uur minimaal 1x oorlog ;-(

Maar als ik dit lees kan ik 1 scenario al bedenken..

Homicides in Mexico rose by 16% in the first half of 2018, as the country again broke its own records for violence.

The interior department said over the weekend there were 15,973 homicides in the first six months of the year, compared with 13,751 killings in the same period in 2017.
 
Sloetski gelinkt aan Sporting, Vitesse ontkent vertrek

link


Of het waar is? Alleen het gerucht zal al voor onrust zorgen bij Vitesse. ;)
 
Laatst bewerkt:
DrFw_eWXcAA2PCs.jpg

Zoals verwacht is Bergwijn terug, en daar ben ik heel erg blij mee.
 
Wat stelt Hans Kraaij Jr. enorme kutvragen zeg.
 
Hendrix moet nu toch wel een goeie wedstrijd gaan spelen, want anders is het toch echt Guti die op zijn plek zou moeten. Mja, niet dat dat gaat gebeuren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan