Eloy Room (DM)

Eloy Room is 1m88
Jeroen Zoet is 1m87

Ja, dat kan zijn, maar op de foto die ik net zie is Brands duidelijk groter. Een cm of 5 of zo?
Ik heb vrij recent naast Marcel gestaan en die zou dan ongeveer mijn lengte moeten hebben (ik ben 1.95m, Marcel zou dan 1.93m moeten zijn). Ik kan u verzekeren, dat dat niet het geval is.
Wellicht heeft Marcel pumps aangetrokken voor de gelegenheid, ik sluit het niet uit.
 
Ja, dat kan zijn, maar op de foto die ik net zie is Brands duidelijk groter. Een cm of 5 of zo?
Ik heb vrij recent naast Marcel gestaan en die zou dan ongeveer mijn lengte moeten hebben (ik ben 1.95m, Marcel zou dan 1.93m moeten zijn). Ik kan u verzekeren, dat dat niet het geval is.
Wellicht heeft Marcel pumps aangetrokken voor de gelegenheid, ik sluit het niet uit.

Ik weet niet in wat voor gelegenheden jullie elkaar tegenkomen... :unsure:
 
Ik vraag me af wat de verwachtingen van Room nu zijn. Ik heb de indruk dat hij hoopte dat Zoet zou vertrekken en dat hij dan eerste keus zou zijn. Ikzelf heb echter zeker niet veel vertrouwen in Room. Een grabbelaar is het.
Als we dan naar de concurrentie kijken doet Unnerstall het prima, maar Jurjus lijkt vooralsnog ook geen bedreiging. Wat mij betreft zou de pikorde moeten zijn:

1. Zoet
2. Unnerstall
3. Room
4. Jurjus

Wat vinden jullie?
 
Ik vraag me af wat de verwachtingen van Room nu zijn. Ik heb de indruk dat hij hoopte dat Zoet zou vertrekken en dat hij dan eerste keus zou zijn. Ikzelf heb echter zeker niet veel vertrouwen in Room. Een grabbelaar is het.
Als we dan naar de concurrentie kijken doet Unnerstall het prima, maar Jurjus lijkt vooralsnog ook geen bedreiging. Wat mij betreft zou de pikorde moeten zijn:

1. Zoet
2. Unnerstall
3. Room
4. v. Osch
5. Vd Meulenhof
6. Schwaab
......

10. Jurjus


Wat vinden jullie?
FTFY
 

Eens. Had een tijdje hoop op doorpakken van Jurjus, maar die heeft eerder een structureel dalende lijn te pakken dan een stijgende.

Onze tweede keepers hebben in het algemeen toch een beetje last van hoogmoedswaanzin. Eerst meneertje Pasveer die jarenlang zeurde dat hij beter was dan Zoet, maar toen hij de kans bij Vitesse kreeg er heel snel weer naast stond, en nu Room. Ach, lekker contract laten uitdienen, en dan laten proberen (met nadruk op proberen) om ergens anders z'n gelijk maar te halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan