PSV - FC Emmen | Zaterdag 20 oktober | Eindstand: 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mij benieuwen waar dit seizoen in deze reeks gaat eindigen

Ongeslagen vanaf de competitiestart:
77/78: 31 duels
87/88: 25 duels
09/10: 25 duels
84/85: 24 duels
91/92: 21 duels
97/98: 17 duels
04/05: 16 duels
92/93: 11 duels
02/03: 11 duels
99/00: 10 duels
 
Pfff, wat n vreselijke vragen zeg in dat interview met Bergwijn. Maar goed dat die jongen media-training heeft gehad.
 
Nijhuis kan alleen rood of niks beslissen dacht ik?

De VAR kan Nijhuis alleen erbij halen als zij vinden dat het een rode kaart is. Bas mag na het zien van de beelden beslissen wat hij wil (niets, geel, rood).

VAR probeert PSV dus een rode kaart aan te naaien (je ziet duidelijk dat Pablo inhoudt) en een penalty te onthouden. Maar goed... 9 wedstrijden en gemiddeld 4 goals. We liggen weer op schema voor 136 doelpunten. (Edit: oh, hierboven ook al vermeld.)
 
Laatst bewerkt:
De VAR kan Nijhuis alleen erbij halen als zij vinden dat het een rode kaart is. Bas mag na het zien van de beelden beslissen wat hij wil (niets, geel, rood).

VAR probeert PSV dus een rode kaart aan te naaien (je ziet duidelijk dat Pablo inhoudt) en een penalty te onthouden. Maar goed... 9 wedstrijden en gemiddeld 4 goals. We liggen weer op schema voor 136 doelpunten.
Ok, bedankt voor de toelichting!
 
Ach, met veel doelpunten winnen is altijd leuk, behalve 9-0 danwel 0-9 ;)

Met 10-0 ben je nog steeds niet verzekerd van een kampioenschap. o.O

Geef mij maar wat spannende potjes. Of minstens een pot waarna ik kan zeggen dat PSV écht niet meer eruit had kunnen halen. Zoals het nu gaat hoeft het van mij ook niet echt...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan