PSV - FC Emmen | Zaterdag 20 oktober | Eindstand: 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ben wel voor Malen, maar wie wil je d'r uit halen dan? Wat mij betreft mag Viergever er uit voor Malen.
Ja niet meteen in de rust denk ik. ( EDIT: mag wel, maar zou ik als coach niet meteen doen) Maar Lozano en Bergwijn, gewoon omdat Malen het tegen Emmen ook moet kunnen en dan kleinere kans dat ze gebleseerd worden. Of Gaston eruit. Toch geel door domme tackle, speelt goed hoor, en dan Luuk iets naar achter. Ik zou niet iemand eruit halen omdat die slecht doet. Maar gewoon, goed gedaan. Richt je op Spurs. En Malen laat maar zien wat je kan.
 
Bij #PSV gaat Érick Gutiérrez invallen. We gaan er hier voorshands vanuit dat Mark van Bommel ervoor kiest om Jorrit Hendrix naar de kant te halen.
@Rikelfrink

Ben benieuwd. 45 minuten zou leuk zijn! Kijken wat hij in huis in
 
Aan de bal ook erg zwak. Hij vertraagt soms echt het spel. Weet dan ineens niet meer wat hij moet en gaat weer terug. Het is een prima stofzuiger, maar hij moet de bal wel meteen bij iemand van dezelfde kleur inleveren. Zoet heeft daar ook een handje van. Duurt allemaal zolang als hij balbezit heeft.
Ik heb een paar inleidende diepte passes gezien. Ik vond hem samen met de ingrepen 1 van de beste spelers de 1e helft
 
Dp9_8JsWwAEjaa_.jpg
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan