PSV - FC Emmen | Zaterdag 20 oktober | Eindstand: 6-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat gun ik de mensen in het stadion niet, of 8-0 of minimaal 10-0. 9-0 is de meest onbevredigende overwinning die je kan beleven, en ja, ik spreek uit ervaring.

Ze zijn niet goed genoeg voor 9-0. 6-0 moet haalbaar zijn. Zou wel wat tijd gunnen aan Guti en Malen vandaag.
 
Hendrix is nogal lomp aan het schoffelen vandaag. Eigenlijk een wonder dat ie nog geen 2xgeel=rood heeft ontvangen. In de rust inderdaad maar even wisselen voor Guti.
Ja lijkt me ook een goed idee . 4 0 en goed spel. Leuke wedstrijd. Malen Guti speeltijd gunnen. Die zijn ook nog fel en willen graag scoren/belangrijk zijn en dan kan het welleens een monster zege worden.

Wel raar van de VAR weer, was toch een strafschop met Bergwijn?
 
Hendrix is nogal lomp aan het schoffelen vandaag. Eigenlijk een wonder dat ie nog geen 2xgeel=rood heeft ontvangen. In de rust inderdaad maar even wisselen voor Guti.

Aan de bal ook erg zwak. Hij vertraagt soms echt het spel. Weet dan ineens niet meer wat hij moet en gaat weer terug. Het is een prima stofzuiger, maar hij moet de bal wel meteen bij iemand van dezelfde kleur inleveren. Zoet heeft daar ook een handje van. Duurt allemaal zolang als hij balbezit heeft.
 
Nou Guti er in voor Hendrix domme dingen doet.
Mr. Mannelijk voetbal heeft wel veel kaarten vandaag, lijkt wel ongesteld
 
Ja lijkt me ook een goed idee . 4 0 en goed spel. Leuke wedstrijd. Malen Guti speeltijd gunnen. Die zijn ook nog fel en willen graag scoren/belangrijk zijn en dan kan het welleens een monster zege worden.

Wel raar van de VAR weer, was toch een strafschop met Bergwijn?
Ben wel voor Malen, maar wie wil je d'r uit halen dan? Wat mij betreft mag Viergever er uit voor Malen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan