José Angeliño (V)

DorUDzNX4AIjbOJ.jpg:large


Hij doet het goed. :)
 
Basisspeler Angeliño boekt monsterzege met Jong Spanje

link

Angeliño maakte bij de bezoekers de negentig minuten vol. Voor de linksback van PSV was het zijn eerste cap in dienst van Jong Spanje.
Hij gaf bij zijn debuut twee keer een assist en hij zag zijn ploeg zeven keer scoren.


:)
 
Basisspeler Angeliño boekt monsterzege met Jong Spanje

link

Angeliño maakte bij de bezoekers de negentig minuten vol. Voor de linksback van PSV was het zijn eerste cap in dienst van Jong Spanje.
Hij gaf bij zijn debuut twee keer een assist en hij zag zijn ploeg zeven keer scoren.


:)

Leuk man, geweldig ventje. Mag hij nou nog voor Oranje kiezen? :)
 
Leuk man, geweldig ventje. Mag hij nou nog voor Oranje kiezen? :)
Als hij hier nog bijna 4(?) jaar blijft wonen en dan de Nederlandse nationaliteit kan aanvragen wel, lijkt me. Dus gewoon niet verkopen de komende jaren en dan hebben we er een goede linksback voor Oranje bij, bij Spanje wordt het voorlopig toch niets met Gaya voor zich.
 
Als hij hier nog bijna 4(?) jaar blijft wonen en dan de Nederlandse nationaliteit kan aanvragen wel, lijkt me. Dus gewoon niet verkopen de komende jaren en dan hebben we er een goede linksback voor Oranje bij, bij Spanje wordt het voorlopig toch niets met Gaya voor zich.
Na 5 jaar onafgebroken legaal verblijf, mag je de NLse nationaliteit aanvragen. Hij moet dus nog 3 jaar hier blijven maar kan ook misschien voor een versnelde procedure in aanmerking komen. Alleen verwacht ik niet dat hij dat zou willen.
 
Na 5 jaar onafgebroken legaal verblijf, mag je de NLse nationaliteit aanvragen. Hij moet dus nog 3 jaar hier blijven maar kan ook misschien voor een versnelde procedure in aanmerking komen. Alleen verwacht ik niet dat hij dat zou willen.
Ja hij is er nu nog maar een jaar en 3 maanden ofzo, dus inderdaad nog bijna 4 jaar. De kans dat hij nog zolang blijft lijkt me ook erg klein inderdaad, en dan moet hij ook nog voor Nederland kiezen ipv Spanje. Maar het idee is leuk.
 
Waarom zouden wij dat willen vraag ik me eerder af. Ik ben fan hoor, maar het is wel het Nederlands elftal. Iets van binding met het land lijkt me dan wel mooi. Vond die discussie rond Kalou en Douglas toen ook al zo pijnlijk.

Maar ach, misschien hang ik te veel in het verleden.
 
Angelino wordt gelinkt aan PSG, dat hem kennelijk al een lange tijd op het oog heeft. Heeft nog een langlopend contract en het betreft een oliesjeik club, dus hop, minimaal 40 miljoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan