Scouting - Algemeen & Beleid

Hoe werkt dat eigenijk, hoofd scouting? Bepaalt hij naar welke landen wie gaat? Of hakt hij de uiteindelijke knoop door omtrent hetgeen dat er gescout word?
Wat doet zo'n hoofd nu..?
 
Venegoor was zelf een hele verfijnde voetballer. Weet vast wel de parels uit Zuid-Amerika eruit te vissen...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hoofd Scouting, das t zelfde als Ralf op t forum doet, selecteren op basis van uiterlijke kenmerken boven de nek...

Kan ik dat baantje op mij nemen? En dan het liefste voor het dames elftal en dan wat betreft uiterlijke kenmerken onder de nek? ?
 
Leuk dat het een sympathieke oud-speler is, verder is hier weinig zinnigs over te zeggen. Lijkt alsof PSV de interne successieplanning goed op orde heeft, dat is verder alleen maar te prijzen.
 
Om de één of andere duistere reden verwachtte ik hier weer dat brandmerk-verhaal tegen te komen. :rolleyes:
 
Mark is zo populair dat nu iedereen binnen de club net zoals hem gaat praten.

Van Bommel: "We hebben een bepaalde manier van spelen [...]"
Jong de Jong: "We hanteren een bepaald sportief beleid [...]"
 
Om de één of andere duistere reden verwachtte ik hier weer dat brandmerk-verhaal tegen te komen. :rolleyes:

:D
Vrijspraak ... :eek: o.O

Dan maar deze.

0-140388fls-brand-bier-fles-30cl.jpg


;P
 
Vind dit geen goede zaak op het eerste gezicht. Vennegoor heeft weinig ervaring voor deze functie en is weer een PSV'er die uit dezelfde kliek komt. Teveel inteelt waarbij het belangrijker is om uit de PSV familie te komen dan aantoonbare kennis van zaken. Met een Coach, Hoofd opleidingen, coach jong PSV en coach A1 allemaal uit deze groep is het goed als er bloed van buiten bij komt.

Kan natuurlijk zo zijn dat hij geniaal in deze functie blijkt te zijn, maar op het eerste gezicht lijkt het me de makkelijke luie keus.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vind dit geen goede zaak op het eerste gezicht. Vennegoor heeft weinig ervaring voor deze functie en is weer een PSV'er die uit dezelfde kliek komt. Teveel inteelt waarbij het belangrijker is om uit de PSV familie te komen dan aantoonbare kennis van zaken. Met een Coach, Hoofd opleidingen, coach jong PSV en coach A1 allemaal uit deze groep is het goed als er bloed van buiten bij komt.

Kan natuurlijk zo zijn dat hij geniaal in deze functie blijkt te zijn, maar op het eerste gezicht lijkt het me de makkelijke luie keus.
Ken je Vennegoor als scout? Misschien heeft hij wel heel veel talent in die functie
 
Ken je Vennegoor als scout? Misschien heeft hij wel heel veel talent in die functie
Vandaar dan ook dat ik stel:
Kan natuurlijk zo zijn dat hij geniaal in deze functie blijkt te zijn, maar op het eerste gezicht lijkt het me de makkelijke luie keus.

;)
 
Sneue vergelijking over thuiswerken. Thuis wordt ik niet afgeleid op t werk heb ik regelmatig 'last' van collega's die storen. ;)
Dat is bij mij hetzelfde inderdaad. Thuis is rustiger en je kunt je beter focussen. Maar ik zal deze opmerking hem niet aanrekenen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan