Phillip Cocu

Cocu gaat all-in ; Veteraan Volkan Demirel, Atif en Dirar voor onbepaalde tijd uit de selectie. Zijn dit de jongens die de boel saboteren zoals werd beweerd ? Bestuur staat nog steeds voor de volle 100 % achter Cocu, te zien aan deze beslissing.

Ook neemt Fenerbahce per direct afscheid van 3 staff-leden van de vorige trainer, waaronder de conditie trainer. Het is alsof de vertrouwen in Cocu is toegenomen ondanks de slechte resultaten. Cocu is de absolute machthebber nu in Kadiköy.

Lijkt dus nu ballen te gaan tonen daar. Anders zet je een keeper, die 16(!) jaar lang bij de club zit, niet uit de selectie voor een onbepaalde tijd.
 
Cocu gaat all-in ; Veteraan Volkan Demirel, Atif en Dirar voor onbepaalde tijd uit de selectie. Zijn dit de jongens die de boel saboteren zoals werd beweerd ? Bestuur staat nog steeds voor de volle 100 % achter Cocu, te zien aan deze beslissing.

Ook neemt Fenerbahce per direct afscheid van 3 staff-leden van de vorige trainer, waaronder de conditie trainer. Het is alsof de vertrouwen in Cocu is toegenomen ondanks de slechte resultaten. Cocu is de absolute machthebber nu in Kadiköy.

Lijkt dus nu ballen te gaan tonen daar. Anders zet je een keeper, die 16(!) jaar lang bij de club zit, niet uit de selectie voor een onbepaalde tijd.

:unsure: Ik weet het zo net nog niet. Volgens mij ligt Cocu er zelf binnenkort ook uit.
 
Dat soort moves maakte Koeman ooit ook bij Valencia. Eindigde niet goed. Benieuwd of hij de krachtenvelden binnen de club onder controle gehouden krijgt. Lijkt inderdaad vooralsnog wel zo alsof hij gesteund wordt door de voorzitter en TD, anders ben je niet in staat om maatregelen als deze te nemen.
 
Wat een circus dit is toch wel bij uitstek het entertainment van de Turkse liga
 
'Phillip Cocu blijft honderd procent zeker onze trainer. We laten alle onrust nu achter ons.'
'Ik heb tegen Cocu gezegd dat hij zich moet aanpassen aan de Turkse emoties, dat hij zijn Noord-Europese koelheid moet vergeten.'

Dat gaat niet goed komen. Binnenkort is Cocu geen trainer meer van Fenerbahçe. :cautious:

Ja, ok. Kan zijn dat zijn dagen zijn geteld.
Maar dit citaat: 'De drie ontslagen trainers hebben alle informatie over spelers, wedstrijden en trainingen gelekt naar een derde partij, inclusief videobeelden. Alle informatie en statistieken van vorig seizoen zijn stiekem gewist.'

WTF??
 
Ja, ok. Kan zijn dat zijn dagen zijn geteld.
Maar dit citaat: 'De drie ontslagen trainers hebben alle informatie over spelers, wedstrijden en trainingen gelekt naar een derde partij, inclusief videobeelden. Alle informatie en statistieken van vorig seizoen zijn stiekem gewist.'

WTF??

Dat is natuurlijk absurd ja. En nog denken dat dit niet ontdekt wordt. :maniac:
 
Dit is toch wel heel bedroevend. Bijzonder is wel de steun vanuit het bestuur. Maar wat een slangenkuil daar. En ja, ik neem de inhoud van dit artikel klakkeloos voor waar aan.
 
Bizar dekt haast de lading niet.. wel bijzonder dat Koc dat allemaal openbaart. Wellicht een opwaartse lijn nu de komende weken nu de spelers weten dat Cocu blijft zitten en de rotte appels verwijderd zijn.
poging 2, in een woord: Surreëel.

Als dit alle rotte appels waren wel ja, maar rot fruit steekt snel ander fruit aan.
 
Wat een contrast met de gemoedelijke Herdgang. Zal denk ik met weemoed terug denken aan tijd bij PSV. Aan de andere kant: deze ervaring zal hem wel een stuk wijzer maken in zijn carriere. Gekker ga je het denk ik niet krijgen bij een club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan