Pablo Rosario (M)

Oké dan maar een compromis.. Zaterdag Hendrix rust geven en Guti langs Rosario zetten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Rosario: ''Weggestuurd worden bij Ajax is uiteindelijk het beste wat mij kon overkomen''

link

Mooi dat hij bij PSV is. :)
 
Hey, hier is het topic samen lekker met elkaar Rosario verheerlijken en coûte que coûte Hendrix bashen.

Mods, zouden jullie de naam van dit topic willen veranderen in ‘Thuishaven voor copycats van The Beatles’?
 
Leuk zeg alle ooms en tantes en 8 broertjes en zusjes van Koning Pablo!
Overigens vind ik het wel opvallend dat al die vaders die niet echt hun verantwoordelijkheid hebben genomen of hun gezin hebben mishandeld, nu wel in beeld komen (Memphis en nu Rosario). Lekker makkelijk om tegen je kind te zeggen dat ie Oranje moet halen maar zelf vervolgens er niet bent voor je kind...
 
Leuk zeg alle ooms en tantes en 8 broertjes en zusjes van Koning Pablo!
Overigens vind ik het wel opvallend dat al die vaders die niet echt hun verantwoordelijkheid hebben genomen of hun gezin hebben mishandeld, nu wel in beeld komen (Memphis en nu Rosario). Lekker makkelijk om tegen je kind te zeggen dat ie Oranje moet halen maar zelf vervolgens er niet bent voor je kind...

Hij zegt juist dat hij het gevoel had dat zijn familie er altijd voor hem was.
Misschien moest zijn ouweheer gewoon hard werken om zijn kinderen te voeden?
 
Dat geeft hoop, die sturen wel vaker spelers terug die een paar jaar later wél doorbreken.

Dit is een pure gok. Hij kan over 3 jaar weglopen zonder een minuut in het eerste te hebben gespeeld, of je hebt de verdedigende variant van V. Janssen binnen. Als hij een paar ton kost, dan kun je een keer zo'n gok wagen. Zolang die maar niet voor de basis in seizoen 16/17 is gehaald...

Geschreven in juli 2016 door Hoeterick!
 
Zijn ouders zijn geschieden...

Ja, en?
Zijn gescheiden ouders dan per definitie minder verantwoordelijk en mishandelen die kinderen?
Hoeven gescheiden ouders minder hard te werken?
Hij zegt zelf dat zijn familie er gevoelsmatig altijd voor hem was.
Dát is de zin die er toe doet.
 
Ja, en?
Zijn gescheiden ouders dan per definitie minder verantwoordelijk en mishandelen die kinderen?
Hoeven gescheiden ouders minder hard te werken?
Hij zegt zelf dat zijn familie er gevoelsmatig altijd voor hem was.
Dát is de zin die er toe doet.
Ach joh... met de mishandeling bedoelde ik de vader van Memphis...
En als je die docu van Rosario ziet en zijn interview, dan weet je wel wat ik bedoelde met “geen/weinig verantwoordelijk willen nemen”.
Bovendien weet ik uit (werk) ervaring dat kinderen ontzettend loyaal blijven naar hun ouders en altijd op zoek zijn naar die ene lach, bevestiging en liefde van hun ouders, ondanks dat ze zelfs hun kinderen verwaarloosden en/of mishandelden. Op latere leeftijd kun je veel dingen beter relativeren of mensen vergeven. En dat doe je al heel gauw met je ouders want “ze wisten/konden niet beter”. Als je weet wat Memphis en zijn moeder allemaal hebben meegemaakt met zijn vader, dan begrijp je totaal niet dat hij nu naar zijn roots zoekt en dat ie het überhaupt heeft bijgelegd met zijn vader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan