Pablo Rosario (M)

Brobi?

Over al die talenten... Ikzelf zie ze nooit spelen en vraag me ook af hoe "we" weten dat deze jongens zo goed zijn. Praten we elkaar na of weten we dit. Daarnaast is er nog een flinke stap te maken voor al die jongens en veel zullen die stap niet maken. Blijven ze fysiek voldoende groeien? Hebben ze de mentaliteit om met tegenslag om te gaan? Gaat hun handelingssnelheid voldoende omhoog bij het volgende niveau? Worden ze niet aangereden en verkracht door Kluivert jr.? Blijven ze voldoende spelen op een hoger niveau?

Inderdaad. Genero Zeefuik was bij ons ook de grote (no pun intended) man in de jeugd...
 
Brobi?

Over al die talenten... Ikzelf zie ze nooit spelen en vraag me ook af hoe "we" weten dat deze jongens zo goed zijn. Praten we elkaar na of weten we dit. Daarnaast is er nog een flinke stap te maken voor al die jongens en veel zullen die stap niet maken. Blijven ze fysiek voldoende groeien? Hebben ze de mentaliteit om met tegenslag om te gaan? Gaat hun handelingssnelheid voldoende omhoog bij het volgende niveau? Worden ze niet aangereden en verkracht door Kluivert jr.? Blijven ze voldoende spelen op een hoger niveau?

In Nederland hoef je niet veel te doen om de nieuwe Messi te zijn. Als je drie ballen over 5 meter kan geven en je hebt ook nog een shirt aan met een rode baan in het midden, ben je binnen no-time een groeibrilantje
 
Gisteren was een beroerde wedstrijd maar als je ziet hoe Rosario staat te spelen dat is echt verbazingwekkend. Ik volg jeugd en jong PSV aardig maar dit zag ik echt niet aankomen van hem. Die passing vooruit is echt heel goed, en dat op dit niveau. Was eigenlijk een van de weinige die echt goede, scherpe passes kon geven en versnelde bij momenten het spel heel goed hiermee. Ja en dat schot was natuurlijk uitzonderlijk goed wat me ook geen zondagsschot lijkt, deze jongen heeft dat gewoon in zich. Zag hem stiekem soms ook balen van bepaalde onkunde van zijn collega's bij momenten :).

Tja en nu hebben we voor veel geld Guti gehaald, eigenlijk voor de plek van Rosario maar deze jongen kan je voor de kerst al bijna niet meer passeren.
 
Schitterende goal, maar daarna weinig aanvallend gebracht. Aardige speler. Guti wel 2 klassen beter en gevaarlijker met zijn schoten en assists.
 
Schitterende goal, maar daarna weinig aanvallend gebracht. Aardige speler. Guti wel 2 klassen beter en gevaarlijker met zijn schoten en assists.

Ik wil niet vervelend doen maar heb je überhaupt wel de wedstrijd gezien? Die gigantisch strakke openingen over 50 a 60 meter en directe, snelle passing naar voren gemist?

Verder heeft Guti het natuurlijk allemaal nog te bewijzen op dit niveau, terwijl Rosario zowel tegen Barca als tegen Inter één van de ,zo niet beste van het veld was.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Was een grapje, joh. Ik vraag me gewoon af waarom je in elk topic en in elke zin moet zeggen dat Guti beter is dan Rosario. Zeker omdat je het nergens op baseert.
Die is beter ja. mag dat niet dan? Behoudens die prachtige goal bracht Rosario weinig. Ik wil het beste voor mijn club en heb veel van Guti gezien bij Pachuca qua stream danwel via Unibet en Fox.
 
Die is beter ja. mag dat niet dan? Behoudens die prachtige goal bracht Rosario weinig. Ik wil het beste voor mijn club en heb veel van Guti gezien bij Pachuca qua stream danwel via Unibet en Fox.
Ik had heel veel gezien van Maher bij AZ... dat zegt gewoon niks. Ben het wel eens met t gros hier dat het niet spelen van Guti wel jouw stokpaardje begint te worden. En ja, voor mij begint dat tegen het irritante aan te zitten. En nee, ik ga niet de negeerknop gebruiken, omdat je vaak genoeg ook dingen plaatst die wel leuk zijn. Kortom, wordt ff rustig over het Guti gebeuren, het seizoen is nog lang.
 
Schitterende goal, maar daarna weinig aanvallend gebracht. Aardige speler. Guti wel 2 klassen beter en gevaarlijker met zijn schoten en assists.
Je lokt het wel een beetje zelf uit... Als er iemand met de ene na de andere schitterende pass strooide was het Rosario wel. Met afstand de beste man op het veld die wéér een weergaloze wedstrijd speelde. Voetbal is vaak subjectief, maar in dit geval is het een beetje alsof je wil beweren dat Messi gepasseerd zou moeten worden ten koste van Ted van de Pavert. En dat is niets ten nadele van Guti.

Het is daarom moeilijk voor forummers te bepalen of je serieus bent als je zegt dat je behoudens een goede goal weinig van hem hebt gezien.
 
Je lokt het wel een beetje zelf uit... Als er iemand met de ene na de andere schitterende pass strooide was het Rosario wel. Met afstand de beste man op het veld die wéér een weergaloze wedstrijd speelde. Voetbal is vaak subjectief, maar in dit geval is het een beetje alsof je wil beweren dat Messi gepasseerd zou moeten worden ten koste van Ted van de Pavert. En dat is niets ten nadele van Guti.

Het is daarom moeilijk voor forummers te bepalen of je serieus bent als je zegt dat je behoudens een goede goal weinig van hem hebt gezien.
Ha, zolang ze maar geloven dat ik mijn leven lang die-hard PSV fan ben...:)
En ja mijn voorkeur gaat nog altijd uit voor een basisplaats voor Gutierrez en is dat niet voor onze Pablo dan maar voor Pereiro. Mijn voorkeur gaat uit als replacement voor de Uruguyaan. Je kunt het toch 30-45 minuten proberen. Wisselen kan nog altijd. Je moet als coach iedereen tevreden houden, helaas geldt dat ook voor Ramselaar.
Rosario viel bij Almere City al op als een zéér begaafde voetballer en logisch dat ze die gehaald hebben. Ik denk zelfs dat hij voor Frenkie de Jong niet onderdoet.
 
Laatst bewerkt:
Ha, zolang ze maar geloven dat ik mijn leven lang die-hard PSV fan ben...:)
En ja mijn voorkeur gaat nog altijd uit voor een basisplaats voor Gutierrez en is dat niet voor onze Pablo dan maar voor Pereiro. Mijn voorkeur gaat uit als replacement voor de Uruguyaan. Je kunt het toch 30-45 minuten proberen. Wisselen kan nog altijd. Je moet als coach iedereen tevreden houden, helaas geldt dat ook voor Ramselaar.
Rosario viel bij Almere City al op als een zéér begaafde voetballer en logisch dat ze die gehaald hebben. Ik denk zelfs dat hij voor Frenkie de Jong niet onderdoet.
Weet je wat jij misschien niet weet? Nou ik ga het je zeggen: Der Muzikant vindt het terecht dat een Zuid-Midden-Latijn-Amerikaan op de bank moet zitten ten faveure van een jeugdspeler. Ik zou zeggen, tel je zegeningen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan