Memphis Depay

Wel mooi om eens de andere kant van Memphis te zien: fragment DWDD. Hij heeft een stichting opgericht waarmee hij blinde en dove kinderen in Ghana ondersteunt, en was daar afgelopen zomer om ook een nummer op te nemen.
Mensen die hem kennen hebben altijd al gezegd dat hij ontzettend aardig en behulpzaam is. Memphis zijn gebrek is gewoon zijn te lage IQ en niet ontwikkelde verbale vaardigheden. Dat laatste zorgt er ook vaak voor dat hij dom, arrogant en ongeïnteresseerd overkomt.
 
Wel mooi om eens de andere kant van Memphis te zien: fragment DWDD. Hij heeft een stichting opgericht waarmee hij blinde en dove kinderen in Ghana ondersteunt, en was daar afgelopen zomer om ook een nummer op te nemen.

Hij heeft een single uitgebracht. Volgens mij kan jij zich beter richten op voetbal i.p.v. de "muziek". :horen:
 
Hij heeft een single gemaakt waarvan de opbrengsten naar dove en blinde kinderen uit Ghana gaan. Ik snap oprecht niet hoe mensen daar moeilijk over kunnen gaan doen. Ik vind dat alleen maar mooi en prijzenswaardig, dat hij zich naast het voetbal ook bezighoudt met de maatschappij.

Maar goed, dat is mijn mening.
 
Hij heeft een single gemaakt waarvan de opbrengsten naar dove en blinde kinderen uit Ghana gaan. Ik snap oprecht niet hoe mensen daar moeilijk over kunnen gaan doen. Ik vind dat alleen maar mooi en prijzenswaardig, dat hij zich naast het voetbal ook bezighoudt met de maatschappij.

Maar goed, dat is mijn mening.
Geluk bij een ongeluk dat ze doof zijn. Wie wil die troep hou horen?
 
Geluk bij een ongeluk dat ze doof zijn. Wie wil die troep hou horen?
Hahaha :ROFL: Ik heb het zelf niet geluisterd (ik heb al een vermoeden wat voor nummer het gaat worden, en ik behoed mijn oren er maar voor), maar ik kan me voorstellen dat een bepaalde groep het wellicht waardeert. Ik hoop voor hem dat hij er veel geld mee ophaalt. Leuke actie.
 
Mooi dat hij zich zo inzet. Enige vreemde in het verhaal vind ik dat hij naar het land van zijn vader gaat terwijl hij, als ik het mij goed herinner, liever niet met de achternaam van die vader op zijn shirt speelde.
 
  • Leuk
Reactions: IPF

Beetje jammer dat er zo weinig inhoudelijk over DWDD wordt verteld. Ik had verwacht dat Depay inhoudelijk interessante punten benoemde of een heet argument kreeg met een van de kneuzen aan die tafel.

Ongeacht dat vind ik het leuk dat iemand het voor hem opneemt. Ik krijg zelf vrij weinig mee van alle randzaken rondom Depay. Al die (Nederlandse) drama hoef ik niet te horen. Hij heeft bijzondere uitstraling en manier van communiceren, maar ach, iedereen heeft zo zijn eigen bijzonderheden - vooral Ajacieden, hoe kun je zo'n stomme klup zijn...
 
Mooi dat hij zich zo inzet. Enige vreemde in het verhaal vind ik dat hij naar het land van zijn vader gaat terwijl hij, als ik het mij goed herinner, liever niet met de achternaam van die vader op zijn shirt speelde.
Dat las ik gisteren in de krant al. Hij was wat meer in het geloof en heeft het min of meer bijgelegd met zijn vader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan