Arjen Robben

Nou Rijkaard deed het ook niet onaardig hoor of Kuijt. En bij Gio ging het iig ook gewoon redelijk. Maar je hebt gelijk: het gevaar van vergane glorie ligt snel op de loer.

Heb het voornamelijk over PSV oud spelers die bij PSV terugkeerden. Kuijt had het ook niet heel het seizoen natuurlijk. Heeft dan wel de laatste wedstrijd beslist. Dat blijft dan hangen. Vergelijkbaar met Cocu die dat ook deed, maar in heel zijn periode (na zijn terugkeer) belangrijk was, ook nog in de CL. Misschien niet helemaal een eerlijke vergelijking omdat het PSV waarin Cocu terugkeerde een klasse of drie beter was dan het F`noord waar Kuijt in speelde vorig seizoen.
 
Maar eerlijk gezegd, PSV staat niet te springen om Robben voor 1-2 seizoenen te contracteren en daarbij het risico lopen dat jongens als Malen, Bergwijn, Romero zich niet verder kunnen ontwikkelen.....uiteraard zie ik hem helemaal niet naar Ajax gaan....het beste is een scenario Van Persie....terug naar Fc Groningen voor 1 seizoen en de cirkel is rond....
 
Maar eerlijk gezegd, PSV staat niet te springen om Robben voor 1-2 seizoenen te contracteren en daarbij het risico lopen dat jongens als Malen, Bergwijn, Romero zich niet verder kunnen ontwikkelen.....uiteraard zie ik hem helemaal niet naar Ajax gaan....het beste is een scenario Van Persie....terug naar Fc Groningen voor 1 seizoen en de cirkel is rond....
Om Groningen te helpen promoveren.... Robben in de eerste divisie, lijkt mij niet. Laat m maar gewoon stoppen bij Bayern. Of FC/SV/VV Bedum
 
Maar eerlijk gezegd, PSV staat niet te springen om Robben voor 1-2 seizoenen te contracteren en daarbij het risico lopen dat jongens als Malen, Bergwijn, Romero zich niet verder kunnen ontwikkelen.....uiteraard zie ik hem helemaal niet naar Ajax gaan....het beste is een scenario Van Persie....terug naar Fc Groningen voor 1 seizoen en de cirkel is rond....
Waarom niet? Stel dat Lozano en Bergwijn vertrekken. Dan heb je met Robben en Malen toch een prima basis? Gakpo erachter.
 
Robben is een fenomeen. Maar afbouwen bij PSV hoeft van mij eigenlijk niet zo. Hij zit dan de talenten in de weg, naar mijn gevoel.
Aan de andere kant is het natuurlijk wel een boegbeeld en alleen al voor de merchandise een goudmijn.
 
Robben is een fenomeen. Maar afbouwen bij PSV hoeft van mij eigenlijk niet zo. Hij zit dan de talenten in de weg, naar mijn gevoel.
Aan de andere kant is het natuurlijk wel een boegbeeld en alleen al voor de merchandise een goudmijn.
Wat mij betreft graag, hij is op z'n oude dag nogheel veel beter dan die talenten ooit zullen worden (en dat bedoel ik ook Bergwijn en Lozano, en zelfs Guti Metalium ;))
 
Een fitte Robben laat je binnen en buiten het veld natuurlijk nooit lopen...

Maar als-ie naar Ajax gaat (wat ik me niet kan voorstellen) scheur ik thuis zijn posters van de muur.
 
Wat mij betreft graag, hij is op z'n oude dag nogheel veel beter dan die talenten ooit zullen worden (en dat bedoel ik ook Bergwijn en Lozano, en zelfs Guti Metalium ;))

Robben als een soort van harten-aas troef. Voor die paar wedstrijden dat het echt nodig is. Lijkt me wel mooi, van die verdedigers die bij een 1-1 in de 70ste minuut opeens Robben zien warmlopen. En ze weten wat hij gaat doen, maar toch :grin:
 
Robben maakte helemaal niets klaar, net als Lewandowski overigens. Dat is de verdienste van.....
 
Robben maakte helemaal niets klaar, net als Lewandowski overigens. Dat is de verdienste van.....
Het hele Bayern is te oud en verzadigd. Die kunnen het mentaal en fysiek niet meer opbrengen. Alle Ajacieden waren goed en alle Bayern spelers erg slecht. Dat geeft te denken.
 
Robben is een fenomeen. Maar afbouwen bij PSV hoeft van mij eigenlijk niet zo. Hij zit dan de talenten in de weg, naar mijn gevoel.
Aan de andere kant is het natuurlijk wel een boegbeeld en alleen al voor de merchandise een goudmijn.

Robben is uiteindelijk toch minimaal de helft van het seizoen geblesseerd, dan blijft er voldoende ruimte over voor de jeugd.

Los van dat alles blijft hij ook op deze leeftijd in de periodes dat hij fit is van grote klasse, en zou hij nog steeds een absolute topspeler zijn in de eredivisie. PSV zou gek zijn als ze nee zeggen. Maar ik zie hem eerder nog een jaar langer bij Bayern doorgaan, om vervolgens in Groningen af te sluiten.
 
'Arjen Robben denkt aan terugkeer bij jeugdliefde'

link

Het Italiaanse Sportmediaset meldt dat de aanvaller nadenkt over een terugkeer in Nederland. De voetballer werd in het verleden al in verband gebracht met PSV, maar de Italianen denken dat hij die club bedankt voor hun aanbod. Robben zou namelijk terug willen keren bij zijn jeugdliefde FC Groningen.

:unsure: Volgend jaar wellicht in de Eerste divisie op de Herdgang tegen Jong PSV. ;)
 
'Arjen Robben denkt aan terugkeer bij jeugdliefde'

link

Het Italiaanse Sportmediaset meldt dat de aanvaller nadenkt over een terugkeer in Nederland. De voetballer werd in het verleden al in verband gebracht met PSV, maar de Italianen denken dat hij die club bedankt voor hun aanbod. Robben zou namelijk terug willen keren bij zijn jeugdliefde FC Groningen.

:unsure: Volgend jaar wellicht in de Eerste divisie op de Herdgang tegen Jong PSV. ;)


Eerst maar eens zien. Ik denk ook nog wel eens terug aan oude liefdes, maar dat betekent niet dat ik weer met ze in actie wil komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan