Films & TV

Gisterenavond scrollend op Netflix zeer blij verrast: De film "O brother, where art thou" staat er nu op, een van mijn favoriete films aller tijden.

Fantastische film, losjes gebaseerd op de Odyssee van Homeros, maar dan in het Mississippi van de jaren '30. Echt een aanrader.

We hebben Netflix alweer opgezegd. 2 x in een maand iets gekeken. De show van Ricky Gervais was wel de moeite waard. Zeker als je van stevige grappen houdt.
 
We hebben Netflix alweer opgezegd. 2 x in een maand iets gekeken. De show van Ricky Gervais was wel de moeite waard. Zeker als je van stevige grappen houdt.
Het is dat er nog voetbal op tv is, anders hadden we de gewone televisie al opgezegd en alleen nog maar Netflix gekeken.
 
Het is dat er nog voetbal op tv is, anders hadden we de gewone televisie al opgezegd en alleen nog maar Netflix gekeken.
Precies. Ik kijk eigenlijk ook niks anders. Ik zoek wel weer een nieuwe serie. Better Call Saul is maar 1 aflevering per week. Seizoen 2 van Ozark heb ik al weer af.
 
Precies. Ik kijk eigenlijk ook niks anders. Ik zoek wel weer een nieuwe serie. Better Call Saul is maar 1 aflevering per week. Seizoen 2 van Ozark heb ik al weer af.
Ozark was geweldig. Vannacht ook afgekeken.
 
Precies. Ik kijk eigenlijk ook niks anders. Ik zoek wel weer een nieuwe serie. Better Call Saul is maar 1 aflevering per week. Seizoen 2 van Ozark heb ik al weer af.
Ozark ben ik aan het opsparen. Ik ben enige Ozark kijker in de familie dus ik wacht op een avond dat ze allemaal opgerot zijn. :grin:
 
The Last Kingdom al gekeken?

Er schijnt gewerkt te worden aan een nieuw seizoen. Duurt wel erg lang vind ik.

Over een paar maanden begint Vikings weer met een nieuwe ronde, maar die is niet te zien op Netflix. Ik heb het sinds een half jaartje (en al geen tv-abbo meer), maar kijk de laatste tijd ook nauwelijks nog iets op Netflix. Misschien ook maar helemaal mee stoppen.
 
Tijdens het zappen kwam ik bij “sharknado 4” terecht. Veel slechter gaat het niet worden. Naast de rammelende special effects en het bedroevend acteerwerk hebben we ook nog een lachwekkend script. Iemand die, al staande op een rijdende trein, een aanwaaiende haai weg slaat met 1 arm, of de scène waarin een rondvliegende haai wordt opgegeten door een grotere rondvliegende haai, die weer wordt opgegeten door een nog grotere rondvliegende haai, die weer wordt opgegeten door......door.....
Een blauwe vinvis! Had je niet zien aankomen hè?! Nou, die haai ook niet.

Hoeveel moet je zuipen om dat te verzinnen.
 
Tijdens het zappen kwam ik bij “sharknado 4” terecht. Veel slechter gaat het niet worden. Naast de rammelende special effects en het bedroevend acteerwerk hebben we ook nog een lachwekkend script. Iemand die, al staande op een rijdende trein, een aanwaaiende haai weg slaat met 1 arm, of de scène waarin een rondvliegende haai wordt opgegeten door een grotere rondvliegende haai, die weer wordt opgegeten door een nog grotere rondvliegende haai, die weer wordt opgegeten door......door.....
Een blauwe vinvis! Had je niet zien aankomen hè?! Nou, die haai ook niet.

Hoeveel moet je zuipen om dat te verzinnen.
Tja, 4.0 op IMDB dan kan het ook niet veel zijn. Overigens staan blauwe vinvissen wel bekend om hun vraatzucht in mid-air, kan ik mij heugen van een onderzoek van Diederik Stapel.
 
Schaal is 1-10 niet 1-5 ;) daarbij, volgens mij kan je er bijna vanuit gaan de t gros onder de 6 bagger is.
Ik kijk eigenlijk alleen naar de Metacritic en ik lees even een recensie van de Guardian of Parool voordat ik naar de bioscoop ga. Kan ik 't me over het algemeen meer in vinden dan in de IMDB-users.
 
Tijdens het zappen kwam ik bij “sharknado 4” terecht. Veel slechter gaat het niet worden. Naast de rammelende special effects en het bedroevend acteerwerk hebben we ook nog een lachwekkend script. Iemand die, al staande op een rijdende trein, een aanwaaiende haai weg slaat met 1 arm, of de scène waarin een rondvliegende haai wordt opgegeten door een grotere rondvliegende haai, die weer wordt opgegeten door een nog grotere rondvliegende haai, die weer wordt opgegeten door......door.....
Een blauwe vinvis! Had je niet zien aankomen hè?! Nou, die haai ook niet.

Hoeveel moet je zuipen om dat te verzinnen.
Hahaha, ik heb een maand of 6 geleden met de oudste hier deel 1 gezien. Inderdaad ook zo slecht, dat het zelfs nog vermakelijk werd.
 
Ik ben de laatste tijd enorm gecharmeerd van de films van Paul Thomas Anderson en kijk zijn hele oeuvre voor een tweede keer. Waanzinnig wat je een tweede keer ziet of begrijpt wat de eerste keer misschien langs je heen ging. The Master, There Will Be Blood, Phantom Thread, Magnolia... Er zit - naar mijn mening - geen slechte film tussen. Allemaal meesterwerken op hun eigen manier.

Ik baal er dan wel weer van dat er nog geen nieuwe film van hem is aangekondigd.
 
Ik heb in korte tijd "atypical" gekeken. Een komische dramaserie (?) over een gezin met een autistische zoon. 2 seizoenen met afleveringen van 30 minuten. Dat ging wel snel. Ik vond het een pakkende serie. Ik zat er helemaal in. Al zou het zo maar meer een vrouwenserie kunnen zijn. ;)
 
Ik heb in korte tijd "atypical" gekeken. Een komische dramaserie (?) over een gezin met een autistische zoon. 2 seizoenen met afleveringen van 30 minuten. Dat ging wel snel. Ik vond het een pakkende serie. Ik zat er helemaal in. Al zou het zo maar meer een vrouwenserie kunnen zijn. ;)

Heb ik ook afgekeken. Interessant en vermakelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan