NAC Breda - PSV | Zaterdag 29 september | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hendrix gaat een paar man voorbij. Dit blijkt een katalysator voor de aanval van PSV. Dumfries kiest voor een harde lage voorzet die eerder op een schot lijkt De bal gaat rakelings langs het nac doel.

Rust
 
Nog niet best, toch vertrouwen in een goede 2e helft. Van Bommel mag even 15 min aan het werk. Wellicht Guti erin?
 
Met dit trage tempo zul je nu dus ook niet krijgen dat NAC in de tweede helft last gaat krijgen van vermoeidheid; hoewel, misschien van verveling...
 
Hendrix mag in de rust wel gewisseld worden voor Gutierrez, want die speelt echt hondsberoerd.
Peirero is ook niet altijd even goed, Angelino wisselvallig. Bergwijn speelt te weinig over en loopt zich daardoor te vaak vast. Maar je kan er max drie wisselen.
 
Ja, slaapverwekkend. Amper kansen. Traag voetbal. Ze willen wel graag naar voren,maar NAC staat georganiseerd. Tegen PSV lukt het ze ineens wel. Rosario enige met een ruime voldoende tot nu toe.
 
valt wel mee toch. Ik zou Perreiro eraf halen voor Guti

Vond ik niet. Veel aanvallen liepen stuk bij hem vanwege zijn slordige en lakse passing. Je kunt wel Guti voor Pereiro brengen, maar nummer 10 is nou niet de plek van Guti, dus dan verwacht ik niet ineens wonderen.

Ja, slaapverwekkend. Amper kansen. Traag voetbal. Ze willen wel graag naar voren,maar NAC staat georganiseerd. Tegen PSV lukt het ze ineens wel. Rosario enige met een ruime voldoende tot nu toe.

En dan ook nog eens 3 ex-PSV'ers in de gelederen die extra gemotiveerd zullen zijn om zich tegen PSV te bewijzen. Nee, PSV mag wel uit een ander vaatje gaan tappen in de tweede helft, anders ligt puntverlies op de loer.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan