PSV - Ajax | Zondag 23 september | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is het opmerkelijk dat Van Bommel Guti wisselde voor Pereiro en niet voor Rosario? Misschien dat hij Guti toch meer als een 10 ziet? Hoe dan ook een luxe-kwestie voor Van Bommel, met de razendsnelle ontwikkeling van Rosario. Hendrix in deze vorm passeer je ook niet zo maar.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Is het opmerkelijk dat Van Bommel Guti wisselde voor Pereiro en niet voor Rosario? Misschien dat hij Guti toch meer als een 10 ziet? Hoe dan ook een luxe-kwestie voor Van Bommel, met de razendsnelle ontwikkeling van Rosario. Hendrix in deze vorm passeer je ook niet zo maar.
Ja, daar is die :SC: ook achter
 
Doorslaggevend is altijd de stabiliteit/kwaliteit van de as Zoet,Schwaab,Viergever,Rosario,de Jong zoveel beter dan de Ajax spelers.
Wat ben ik blij dat Isi verleden tijd is en we Viergever gratis hebben opgehaald. Dan Rosario wat goed is komt snel! Wat een klasbak, techniek,overzicht,snel,fysiek en loopvermogen in 1 speler een soort Pogba in wording.

Schwaab en Viergever zijn individueel gezien helemaal niet zo bijzonder. Verschil is dat die 2 een heel degelijk verdedigend centrum vormen, niet te beroerd zijn om veel werk te verrichten en je met Schwaab ook nog iemand hebt die de boel goed aanstuurt. Ajax gooit gewoon middenvelders achterin, waarin de beoogde leider helemaal niet leidt.
 
Is het opmerkelijk dat Van Bommel Guti wisselde voor Pereiro en niet voor Rosario? Misschien dat hij Guti toch meer als een 10 ziet? Hoe dan ook een luxe-kwestie voor Van Bommel, met de razendsnelle ontwikkeling van Rosario. Hendrix in deze vorm passeer je ook niet zo maar.

Dan heeft hij 4 goede spelers voor 3 posities. We lijken wel een topclub.
 
Is het opmerkelijk dat Van Bommel Guti wisselde voor Pereiro en niet voor Rosario? Misschien dat hij Guti toch meer als een 10 ziet? Hoe dan ook een luxe-kwestie voor Van Bommel, met de razendsnelle ontwikkeling van Rosario. Hendrix in deze vorm passeer je ook niet zo maar.

Nee ik denk dat je hier geen conclusie aan kan verbinden. Pereiro had namelijk geel op zak (uit bescherming?) en gescoord (ere-wissel?). Er was dus genoeg aanleiding om hem te wisselen in plaats Rosario of Hendrix.
 
Nee ik denk dat je hier geen conclusie aan kan verbinden. Pereiro had namelijk geel op zak (uit bescherming?) en gescoord (ere-wissel?). Er was dus genoeg aanleiding om hem te wisselen in plaats Rosario of Hendrix.

Ja, dat is waar... Ben heel benieuwd hoe Van Bommel dit gaat doen. Guti zal gezien de investering toch naar een basisplaats toe moeten werken...
 
Ja, dat is waar... Ben heel benieuwd hoe Van Bommel dit gaat doen. Guti zal gezien de investering toch naar een basisplaats toe moeten werken...

Toch wel een fijn luxeprobleem; aan het begin van het seizoen dachten we dat hij zou komen als vervanging van Rosario, maar als je die jongen de afgelopen weken ziet spelen, zie ik geen reden om hem uit de basis te halen.
 
Ja, dat is waar... Ben heel benieuwd hoe Van Bommel dit gaat doen. Guti zal gezien de investering toch naar een basisplaats toe moeten werken...

Als PSV het volhoudt om op drie fronten te blijven strijden is het wel een luxe om te kunnen variëren met de spelers zonder aan kwaliteit in te boeten. Een vaste drie en eentje standaard op de bank lijkt me verspilling van talent. Hoe het exact ingevuld gaat worden is inderdaad erg interessant.
 
Als PSV het volhoudt om op drie fronten te blijven strijden is het wel een luxe om te kunnen variëren met de spelers zonder aan kwaliteit in te boeten. Een vaste drie en eentje standaard op de bank lijkt me verspilling van talent. Hoe het exact ingevuld gaat worden is inderdaad erg interessant.

Tot aan de winterstop is er sowieso een druk programma. Zolang iedereen aan speeltijd toe komt, en de resultaten blijven goed, zal niemand klagen.
De groei die Rosario momenteel vertoont is onverwacht spectaculair. Vorig seizoen nauwelijks aan spelen toegekomen, en nu kan hij echt mee in de basis. Knap.
 
Is het opmerkelijk dat Van Bommel Guti wisselde voor Pereiro en niet voor Rosario? Misschien dat hij Guti toch meer als een 10 ziet? Hoe dan ook een luxe-kwestie voor Van Bommel, met de razendsnelle ontwikkeling van Rosario. Hendrix in deze vorm passeer je ook niet zo maar.
Ja, dat is waar... Ben heel benieuwd hoe Van Bommel dit gaat doen. Guti zal gezien de investering toch naar een basisplaats toe moeten werken...
Als Rosario en Hendrix zo goed blijven presteren, en Pereiro ook blijft scoren, moet Guti ondanks de investering gewoon op de bank blijven. Ik denk dat Van Bommel voldoende coach (en geen TD) is om zo'n beslissing te maken.

Het verschilt denk ik ook per tegenstander waar hij zou passen. Ik ken hem nog niet erg goed natuurlijk, maar ik zie hem nog niet echt met zoveel gif in het blok voor de verdediging spelen als Hendrix en Rosario op het moment kunnen. Als een wedstrijd / tegenstander dat vraagt, dan past hij wellicht beter op 10. Tegen een iets mindere ploeg wil je wellicht meer voetbal erin hebben, waardoor Guti daar wel beter past.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan