PSV - Ajax | Zondag 23 september | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Doe je ze nog steeds tekort. De Jong en De Ligt worden toppers. Die Argentijn ook. Rosario trouwens ook. Wat heeft die man stappen gemaakt.
De Jong kan een wereldtopper worden, was erg onder de indruk van hem bij het Nl elftal, maar is het nog zeker niet. Moet echt nog een paar jaar in zichzelf investeren, andres voorspel ik dat het niks wordt. Is er echt nog lang niet klaar voor om de overstap naar ManU of Barca te nmaken,

Overigens, hoop ik uiteraard dat hij wel gaat, het liefst in de winterstop.:)
 
De cijfers volgens Ben Wijnstekers.
SScoUh0.jpg
Ook bijzonder: Neres krijgt hetzelfde cijfer als de beste man op het veld, De Jong.

Bijzonder, inderdaad. Net zoals de 6 voor Makkelie. En er ook nog in slagen om elke Ajacied een voldoende te geven.
 
Over Frenkie: dat kan natuurlijk ook Ten Hag zijn met een Cocuiaanse drang om bepaalde spelers consequent op de verkeerde plek neer te zetten. Wellicht heeft hij een instelling als "ik speel liever op het middenveld maar de trainer beslist". Het lijkt me ook niet een speler die met z'n vuist op tafel slaat. Of je daarmee de top haalt, kan je je afvragen.

Heeft hij niet nodig. Nuchtere jongen. Geloof me nou, dit wordt gewoon een hele goeie.
 
De Jong kan een wereldtopper worden, was erg onder de indruk van hem bij het Nl elftal, maar is het nog zeker niet. Moet echt nog een paar jaar in zichzelf investeren, andres voorspel ik dat het niks wordt. Is er echt nog lang niet klaar voor om de overstap naar ManU of Barca te nmaken,

Overigens, hoop ik uiteraard dat hij wel gaat, het liefst in de winterstop.:)

Als ze hem achterin blijven opstellen mag hij van mij best blijven.
 
De Jong kan een wereldtopper worden, was erg onder de indruk van hem bij het Nl elftal, maar is het nog zeker niet. Moet echt nog een paar jaar in zichzelf investeren, andres voorspel ik dat het niks wordt. Is er echt nog lang niet klaar voor om de overstap naar ManU of Barca te nmaken,

Overigens, hoop ik uiteraard dat hij wel gaat, het liefst in de winterstop.:)


Hij is toch al weg. :confused: Hij speelt nu in Australië. ;)
 
Over Frenkie: dat kan natuurlijk ook Ten Hag zijn met een Cocuiaanse drang om bepaalde spelers consequent op de verkeerde plek neer te zetten. Wellicht heeft hij een instelling als "ik speel liever op het middenveld maar de trainer beslist". Het lijkt me ook niet een speler die met z'n vuist op tafel slaat. Of je daarmee de top haalt, kan je je afvragen.

Ik denk dat ze in Amsterdam tekenen voor de erelijst van Cocu als trainer.
 
Ik zeg toch ook dat tadic, Ziyech, Blind en de Jong prima spelers zijn voor ajax. Maar niet meer dan dat. Ik heb geprobeerd de verhalen in de pers wat te nuanceren.

Daarbij heb ik expres de Ligt niet genoemd, want dat vind ik nl wel een wereldspeler. Met hem erbij, hadden we denk ik een andere wedstrijd gezien.

Mijn punt is, dat PSV, de PSV spelers en de pers zichzelf en de spelers nooit zo ophemelen. En dat gebeurt in amsterdam standaard. En die spelers gaan daarin geloven, en de trainer ziet het niet, of doet er niks aan. En dat is mi een grote hindernis voor ajax.
Zulke trainers gaan dat idd ook nog geloven en geven Ziyech een vrije rol en mag die doen waar hij zin in heeft. Ziyech en Tadic maar ook Huntelaar bijv zijn typische spelers die juist een autoritaire trainer nodig hebben die hen structureert en opdrachten meegeeft. Dat is tegenwoordig not done in NL om het te zeggen omdat we steeds van die eenheidsworsten hebben opgeleid, maar alleen spelers van het kaliber Messi moet je geen opdrachten meegeven. Zelfs Iniesta werkte volgens een bepaald systeem en binnen het strenge stramien van bijv Pep.
Te Hag is een nobody en probeert dit soort lastpakken tevreden te houden.
 
Zulke trainers gaan dat idd ook nog geloven en geven Ziyech een vrije rol en mag die doen waar hij zin in heeft. Ziyech en Tadic maar ook Huntelaar bijv zijn typische spelers die juist een autoritaire trainer nodig hebben die hen structureert en opdrachten meegeeft. Dat is tegenwoordig not done in NL om het te zeggen omdat we steeds van die eenheidsworsten hebben opgeleid, maar alleen spelers van het kaliber Messi moet je geen opdrachten meegeven. Zelfs Iniesta werkte volgens een bepaald systeem en binnen het strenge stramien van bijv Pep.
Te Hag is een nobody en probeert dit soort lastpakken tevreden te houden.
Kool en de geiten, kikkers in de kruiwagen... iets waar een aantal hier al op hoopten deze zomer. Kijken hoe Ten Shag dit verder gaat oppakken. Voordeel is dat de volgende wedstrijd wat makkelijker is.
 
Kool en de geiten, kikkers in de kruiwagen... iets waar een aantal hier al op hoopten deze zomer. Kijken hoe Ten Shag dit verder gaat oppakken. Voordeel is dat de volgende wedstrijd wat makkelijker is.

Positief blijven. Als je thuis van AEK kunt winnen, kun je van iedereen winnen.
 
Doorslaggevend is altijd de stabiliteit/kwaliteit van de as Zoet,Schwaab,Viergever,Rosario,de Jong zoveel beter dan de Ajax spelers.
Wat ben ik blij dat Isi verleden tijd is en we Viergever gratis hebben opgehaald. Dan Rosario wat goed is komt snel! Wat een klasbak, techniek,overzicht,snel,fysiek en loopvermogen in 1 speler een soort Pogba in wording.
 
Doorslaggevend is altijd de stabiliteit/kwaliteit van de as Zoet,Schwaab,Viergever,Rosario,de Jong zoveel beter dan de Ajax spelers.
Wat ben ik blij dat Isi verleden tijd is en we Viergever gratis hebben opgehaald. Dan Rosario wat goed is komt snel! Wat een klasbak, techniek,overzicht,snel,fysiek en loopvermogen in 1 speler een soort Pogba in wording.

Heeft onze Aad het toch goed gezien!
Hij gaf 2 jaar geleden al aan dat dit een goeie zou worden
 
Ten Hag is geen mediawonder. Het ziet er altijd een beetje uit alsof hij tijdens het interview per ongeluk wat druppeltjes plas in zijn Bjorn Borg laat lopen. En zenuwachtige windjes niet te vergeten. Die je niet hoort, maar wel ruikt. Dat is Erik - 'de opgepleurde man' - ten Hag ten voeten uit.
Ik versta ten Hag nooit. Ligt dat aan mij?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan