FC Groningen

Ik baal wel van dat Groningen het zo slecht doet. En het lijkt structureel te zijn als je kijkt naar de afgelopen paar jaar.

Groningen is toch een club die ik graag in de subtop van Nederland zie, maar dat zijn ze niet meer.
 
Ik baal wel van dat Groningen het zo slecht doet. En het lijkt structureel te zijn als je kijkt naar de afgelopen paar jaar.

Groningen is toch een club die ik graag in de subtop van Nederland zie, maar dat zijn ze niet meer.

Tsja, eerst haalden ze nog aardige spelers, maar als je beste scout vertrekt...
 
De trainer zelf is ook een Tokkie. Gauw vervangen dit lichtgewichtje. De trainer dan. Padt zelf is een zwaargewicht.
 
Ik vind het allemaal wel jammer. Woon nu alweer een tijdje in Groningen en heb veel liefde voor de stad, en zodoende ook sympathie voor de FC. Ben er een aantal keer geweest, heb eens een paar biertjes gedronken met Mr. Nijland en plan over een paar weken weer te gaan. Paar jaar geleden was het echt een goede sfeer daar, maar het lijkt nu meer op Vitesse. Zonde.

Vooral omdat ik aardig wat mensen hier ken (collega's, vrienden etc) die echte Grunnigers zijn, die wel elke week daar nog zitten en die hun club dood zien bloeden.
 
Gewoon een goede zaak dat een speler die zich na de wedstrijd vol laat lopen in het spelershome de trein pakt! #bob #topsportmentaliteit #magheteenonsjemeerzijn
 
Gewoon een goede zaak dat een speler die zich na de wedstrijd vol laat lopen in het spelershome de trein pakt! #bob #topsportmentaliteit #magheteenonsjemeerzijn
Volgens mij betalen ze bij Groningen zo weinig dat die gasten zich geen auto kunnen permitteren. Kunnen ze alvast wennen aan de eerste divisie.
 
Bij de politie zijn twee aangiftes tegen hem gedaan: een van belediging en een van mishandeling.
Op eenvoudige mishandeling staat al een gevangenisstraf van maximaal 3 jaar. :oops:

http://www.wetrecht.nl/mishandeling-zware-mishandeling/

Hij zal er wel met een taakstrafje afkomen.
Geen idee, dit soort geweldsdelicten staan wel onder de aandacht, voor t zelfde geldt wordt hij als voorbeeld gebruikt kan ie n paar maanden brommen.
 
Dan ben je professioneel sporter en dan ga je in een trein zitten zonder geldig plaatsbewijs. Da's al raar. Maar dat hij dan ook nog denkt het recht te hebben boos te worden als men hem aanspreekt omdat hij geen kaartje heeft gekocht, laat toch wel zien dat hij drager is van het IKEA-gen. Er mist een schroefje...
Ja maar... hij zat hoog in de emotie volgens ene Fred R..
 
Dan ben je professioneel sporter en dan ga je in een trein zitten zonder geldig plaatsbewijs. Da's al raar. Maar dat hij dan ook nog denkt het recht te hebben boos te worden als men hem aanspreekt omdat hij geen kaartje heeft gekocht, laat toch wel zien dat hij drager is van het IKEA-gen. Er mist een schroefje...
En dat allemaal voor een treinritje van 11 minuten dat € 3.05 zou hebben gekost.

https://www.9292.nl/reisadvies/station-groningen/station-kropswolde/vertrek/2018-09-23T1723

:oops::maniac:

Goedkoper nog vanaf station Europapark. Hij was gewoon bezopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan