PSV - Ajax | Zondag 23 september | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat waren toch echt wedstrijden tegen de kleintjes, die waren wel belangrijk, maar geen echte goede tegenstanders.

Je hebt wel gelijk dat Ziyech niet het probleem was, dat waren idd de centrale verdedigers. Maar Ziyech was dus ook niet de oplossing. Van een speler die zichzelf te goed voor de eredivisie vindt, en die door de media de hemel in wordt geprezen, mag je in dit soort wedstrijden toch wel verwachten dat hij het verschil maakt?

Pereiro deed dat wel in deze wedstrijd. En een 'beperkte' speler als Hendrix was echt veel belangrijker dan Ziyech.

Klopt. Hendrix speelde heel erg goed. Maar Ziyech is geen speler die een man passeert, geen dribbelaar, iemand die daarmee wat kan forceren. Hij is de man met de pass en het overzicht, maar dan moeten er wel mannen aanspeelbaar zijn. Huntelaar speelde zo zwak, Schwaab en Viergever waren zeer geconcentreerd. Maar nogmaals: ook dat was niet het grote manco van Ajax.
 
Mijn stream was verdeeld over een nederlandse en een engelse. Ik vond Leo Driessen niet te irritant hoor.
Zo zette hij de tik van Neres op Schwaab's enkels neer als smerig, terwijl het meer ongelukkig was.
De smerige tik van die andere gast op Schwaab's enkels veroordeelde hij ook, dat was wel een vervelende.
Nee, aan Leo heb ik me deze keer niet geergerd.

Ik ben ook weinig bevooroordeeld, ik hoor hem maar een paar keer per jaar :)
 
Haha.. Ten Hag.. ik zou hetzelfde doen met wat ik tot mijn beschikking heb.. das kop in het zand in mijn optiek. Maar mij hoor je niet :):)

Overigens was Makkelie wel heel erg zwak inderdaad.. zowiezo een twee tal donker gele kaarten gemist tegen Schwaab en een eleboog in de ribben van de Jong bestraft met geel voor een Schwalbe. Het is overigens niet het enige. Aangezien daar de VAR blijkbaar niets aan doet, kun je die misschien maar beter huiswaards sturen.
 
Cocu verdient veel credits, Bommel werkt daar op door. Die onverzettelijkheid en het altijd doorgaan zijn waarom we 3 keer kampioen geworden zijn met Cocu.

Van Bommel maakt ook een heel goede indruk hoor. Zijn uitstraling is fenomenaal. Relaxed, zelfverzekerd, cool, heerlijk.
Wel iets opgefokt langs de lijn, maar okee dan.
 
En dan op naar de....KNVB beker...pfff...zet daar maar Mauro, Malen, Guti, Behich, Sainsbury, Isimat in

Ach, een lekker tussendoortje toch? Gooi spelers als Guti, Mauro, Malen, Behich, Sainsbury etc inderdaad erin.

Wordt tijd dat we eens een keertje in de finale staan van de KNVB Beker. In 2013, alweer voor het laatst.
 
Cocu verdient veel credits, Bommel werkt daar op door. Die onverzettelijkheid en het altijd doorgaan zijn waarom we 3 keer kampioen geworden zijn met Cocu.

Van Bommel maakt ook een heel goede indruk hoor. Zijn uitstraling is fenomenaal. Relaxed, zelfverzekerd, cool, heerlijk.
Wel iets opgefokt langs de lijn, maar okee dan.

Helemaal eens, maar soms is verfrissing nodig
 
Ach, een lekker tussendoortje toch? Gooi spelers als Guti, Mauro, Malen, Behich, Sainsbury etc inderdaad erin.

Wordt tijd dat we eens een keertje in de finale staan van de KNVB Beker. In 2013, alweer voor het laatst.
En ben ook best benieuwd wat die kunnen. Sainsbury en Behich ken ik niet goed. En Mauro lijkt een terugval te hebben maar misschien valt dat mee. Malen doet prima als invaller maar kan nog wat leren. En Guti 90 minuten zien ook leerzaam, al is het tegen een amateurclub. Dus vind het niet zo erg. Beetje andere namen zien :)
 
En ben ook best benieuwd wat die kunnen. Sainsbury en Behich ken ik niet goed. En Mauro lijkt een terugval te hebben maar misschien valt dat mee. Malen doet prima als invaller maar kan nog wat leren. En Guti 90 minuten zien ook leerzaam, al is het tegen een amateurclub. Dus vind het niet zo erg. Beetje andere namen zien :)

Wat betreft Mauro kan het ook een gebrek aan ritme gepaard met een bewijsdrang zijn. Dat wil nog wel een slechte combi zijn.
 
Wat betreft Mauro kan het ook een gebrek aan ritme gepaard met een bewijsdrang zijn. Dat wil nog wel een slechte combi zijn.
Ja vrees ik ook. En opzich hebben veel jonge spelers dat. Dus absoluut geen reden voor paniek, of iniedergeval niet bij mij. Maar zou hem graag weer 90 min zien voetballen. Dus zo een beker wedstrijd lijkt me daar wel leuk voor.
 
Over paar jaar gaan we in een biografie lezen dat MVB ze drugs gaf voor de wedstrijd, is onmogelijk om zo gedreven en actief te doen 93 minuten :poop:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Over paar jaar gaan we in een biografie lezen dat MVB ze drugs gaf voor de wedstrijd, is onmogelijk om zo gedreven en actief te doen 93 minuten :poop:

Ik vond juist dat ze de tweede helft teveel verslapten; MvB zal daar niet tevreden mee zijn. Zou trouwens leuk zijn als je eens toe durft te geven dat je het gewoon mis had wat betreft MvB, en weer gewoon terugvalt op het afvallen van Cocu.
 
Wat zit Nijhuis achter die schermen te doen zeg? Is toch overduidelijk smerig spel van die Onana? Doet er dan niet toe of LdJ als een stervende zwaan neergaat. Dat is gewoon een overtreding.

Nijhuis was ff bakkie halen.. Toen kwam hij een collega tegen en het gesprek al gauw van: goh ajax wordt toch even netjes met de beentjes op de grond gezet, niet?
 
Ik vond juist dat ze de tweede helft teveel verslapten; MvB zal daar niet tevreden mee zijn. Zou trouwens leuk zijn als je eens toe durft te geven dat je het gewoon mis had wat betreft MvB, en weer gewoon terugvalt op het afvallen van Cocu.

D'uhh... Cocu was pruts, men hier durft nu pas kritiek op hem te leveren maar toen hij er was vond men hem heilig. Cocu werd kampioen door geluk en doordat die net in zijn periode doorslaggevende spelers had, in zo'n situatie was ik en de koffiejuffrouw als trainer het ook geworden.

MVB had ik nooit een kans gegeven, amateurs moeten ergens anders maar prutsen en fouten maken. Maar met MVB pakt het bizar goed uit, al was die nu 5de op de lijst zou het nog niet erg zijn omdat je ziet dat er een stijgende lijn is. Met Cocu had je dat nooit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan