FC Utrecht

Advocaat is een tussenpaus bij FC Utrecht. Er gaan geruchten dat FC Utrecht volgend seizoen John van den Brom als trainer wil contracteren.

Zozo. Wellicht dat hij het dan beter naar zijn zin heeft, als de verwachtingen lager liggen? Bij AZ was er altijd nog de mogelijkheid dat ze kampioen zouden kunnen worden en/of ze Europees konden presteren. Bij Utrecht zal dat anders liggen.
 
Zozo. Wellicht dat hij het dan beter naar zijn zin heeft, als de verwachtingen lager liggen? Bij AZ was er altijd nog de mogelijkheid dat ze kampioen zouden kunnen worden en/of ze Europees konden presteren. Bij Utrecht zal dat anders liggen.

Dat terwijl de prestaties de laatste twee jaar in evenwicht zijn. :eek:
 
Oh jee Petrovic als assistent trainer, word je als speler toch stapelgek van, word ik al als ie op het scherm verschijnt.
Advocaat..:rolleyes: Ranking Utrecht nu nr 11..kan nog net :left:
 
The magic Dick is verslaafd aan.... eehhh voetbal:maniac:
 
Schijnt dat Utrecht voor Peter Bosz gaat.
Huh, Advocaat is toch de nieuwe trainer?
Ja, dit seizoen. Daarna moet er toch weer iemand anders op t veld staan.

Peter Bosz is contractueel nog gebonden aan Borussia Dortmund. Als hij nu getekend had bij FC Utrecht zou hem dat miljoenen euro's gekost hebben. Hij kan dit seizoen nog nergens trainer zijn zonder een gedeelte van zijn afkoopsom in te moeten leveren.
 
Peter Bosz is contractueel nog gebonden aan Borussia Dortmund. Als hij nu getekend had bij FC Utrecht zou hem dat miljoenen euro's gekost hebben. Hij kan dit seizoen nog nergens trainer zijn zonder een gedeelte van zijn afkoopsom in te moeten leveren.
Kortom die staat in 19-20 voor de groep
 
Lijkt me dat hij wel wat hoger inzet dan Utrecht.

Heeft hij die luxe, denk je? Ik heb de indruk dat buitenlandse clubs na De Boer wel hebben geleerd van het aanstellen van idealistisch ingestelde oud-Ajax coaches die nooit ofte nimmer afwijken van hun aanvallende speelstijl en daarmee al een of meerdere keren keihard op hun bek zijn gegaan.
 
Bazoer naar Utrecht voor de 2e seizoenshelft. Verrassend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan