Érick Gutiérrez (M)

Nou, dat is toch duidelijk? Het probleem van PSV is eh...eh..dat dus.
Bij PSV zijn belangrijke spelers vertrokken, terwijl ajaks alleen maar kwaliteit heeft aangekocht.

Dat PSV belangrijke spelers wist te behouden en daadwerkelijk goede spelers heeft aangekocht wordt vergeten. Dat men Blind ziet als een kwaliteitsaankoop op basis van het transferbedrag doet er niet toe. Ajaks is er beter op geworden en PSV heeft problemen... Mij best. ;)

Bij Arno is de wens de vader van de gedachte.
 
Bij PSV zijn belangrijke spelers vertrokken, terwijl ajaks alleen maar kwaliteit heeft aangekocht.

Dat PSV belangrijke spelers wist te behouden en daadwerkelijk goede spelers heeft aangekocht wordt vergeten. Dat men Blind ziet als een kwaliteitsaankoop op basis van het transferbedrag doet er niet toe. Ajaks is er beter op geworden en PSV heeft problemen... Mij best. ;)

Bij Arno is de wens de vader van de gedachte.

En eerlijk is eerlijk. Ajax lijkt ook een prima team te hebben en goed voetbal op de mat te leggen. Maar dat is momenteel ook zo bij PSV. Prima hoor, die underdogpositie van PSV. lekker houden zo.
 
De Witte Chinees heeft in 20(!) minuten, waarin Gutiérrez een assist gaf én een doelpunt maakte(!), al gezien wat het niveau van deze speler is.



Wat een ongelofelijk zure kudt.

Voor de volledigheid: hij gaf duidelijk aan dat hij zijn mening baseerde op beelden uit Mexico (uit een of andere scouting database ofzo) en niet op deze wedstrijd.
 
Voor de volledigheid: hij gaf duidelijk aan dat hij zijn mening baseerde op beelden uit Mexico (uit een of andere scouting database ofzo) en niet op deze wedstrijd.
Ah, dat is een nuance die mij niet bekend was. Mea vulva, I stand erected.

Toch blijf ik 'm een lul vinden, op basis van rendement uit het verleden.
 
Goten-Trunks-Fusion-dragon-ball-all-fusion-33379377-855-482.png


EDIT: ik licht het even verder toe. Dragonball Z is een anime type tekenfilm over buitenaardse karatetovenaars (efkes kort door het bochie). Sommige helden konden fuseren, samensmelten en zo nog krachtiger worden (en dat zegt wat in een wereld waarin individuen werelden kunnen opblazen met hun wilskracht). Anyway....deze "move" hoorde daarbij voor de karakters Gohan en Trunks. Daaraan refereerden Guti en Chucky met hun dingetje na de goal.

9000+ is een ander dingetje uit de serie, waar men het "power level" van iemand kan uitdrukken in een score. De hoofdpersoon scoorde ooit (in het begin) meer dan 9000. Dat was echt idioot hoog op dat moment in de serie. Later is op internet de "trope" over 9000 een eigen leven gaan leiden voor iets dat extreem goed is, of op een andere manier ongelooflijk.

Haha heerlijk. Ik zat het ook aan meerdere mensen uit te leggen.

Lekker debuut, gevaar is inderdaad dat we met z'n allen té euforisch worden. Remy verwijst terecht naar Edison Mendez, die begon ook zo fantastisch. Ik zou hem dinsdag ook niet vanaf de start laten spelen, gewoon met het duo Hendrix Rosario voor de verdediging, terwijl Pereiro ook in een prima flow zit.
 
Wie Arno serieus neemt spoort echt niet. Die heb ik de nodige jaren (2011) geleden al afgeschreven. En uit een tweet van Thijs Slegers begreep ik op dat moment al dat ik daarin een medestander had.

Arno denkt verstand van voetbal te hebben maar heeft het totaal niet. Uitspraken die hij doet stoelen niet met de waarheid en hij voelt zich expert (en word serieus binnen NOS Sport gezien als expert) terwijl hij dat niet is.

Ik wil ook best in dienst treden van de NOS als expert. Maar dan niet full time.

Om aan te geven hoe vaak hij er naast zit. Neem eens een uitspraak van Arno, sla hem op in je agenda (zet datum + 1 jaar) en zie het resultaat. Blijf dat 3 maanden doen op al zijn uitspraken en zie hoe vaak hij goed zit (dat is makkelijker dan hoe vaak hij fout zit).
 
Voor de volledigheid: hij gaf duidelijk aan dat hij zijn mening baseerde op beelden uit Mexico (uit een of andere scouting database ofzo) en niet op deze wedstrijd.

Ach, dan hecht ik meer waarde aan de mening van Westerhof, die meer verstand heeft van voetbal en over Gutierrez net zo praat als over Lozano destijds.
 
Congratulations PSV, the best dupla in the history of my team are now in PSV

I have two questions related to the upcoming clash against Barcelona. Do you think Chucky and Guti will steal the show? And how many Mexicans do you think will watch the game live? I'm curious to see how many people are just going to watch for Chucky and Guti. ;P
 
I have two questions related to the upcoming clash against Barcelona. Do you think Chucky and Guti will steal the show? And how many Mexicans do you think will watch the game live? I'm curious to see how many people are just going to watch for Chucky and Guti. ;P
De vraag is of Guti speelt danwel Rosario.IK hoop toch op het Mexicaanse tandem.
 
Dat zou een achterlijke zet zijn. Daar zie ik Van Bommel niet voor aan.

Precies, stel je voor dat we een penalty krijgen. Denk dat Rosario gewoon speelt, en Guti bij een kleine achterstand gebracht zal worden om nog wat te forceren.
 
Dat zou een achterlijke zet zijn. Daar zie ik Van Bommel niet voor aan.
Als we iets kunnen halen tegen Barca, zal iedereen 100% arbeid moeten leveren 95 minuten lang. en daar is Pereiro niet zo goed in. De passjes tegen en goals scoren kan Guti zeker zo goed. Ik weet het dus niet
 
[QUOTE = "KevinNummer8, post: 284814, miembro: 7763"] Tengo dos preguntas relacionadas con el próximo choque contra el Barcelona. ¿Crees que Chucky y Guti se robarán el show? ¿Y cuántos mexicanos crees que miras el juego en vivo? Tengo curiosidad por ver cuántas personas solo van a mirar a Chucky y Guti. P[/ QUOTE]


millions of people
 
Terug
Bovenaan Onderaan