ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 15 september | Eindstand: 0-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
Doet die al een tijdje. Ik dacht een kopie van Promes, die ook zoiets doet. Maar bij Bergwijn is het persoonlijk. Komen we binnenkort achter.

Is in ieder geval ingegeven door het nummer Mask Off van Future.
 
Jajaja, weer een speler die jankt dat De Jong snel ligt. Je grijpt m in z'n nek knuppel, wat had je gedacht dat ie zou doen, aanhaken en de tango dansen?
 
Gewoon 3 van de 7 goals buiten de reguliere 90 minuten. Echt, dit gaat gewoon meespelen in de koppies van tegenstanders. Zie overigens wel uit naar Sjakie :ROFL:
 
Gijp zei het eigenlijk al treffend bij Veronica Inside: kunstgras, ADO-uit, vlak voor Barcelona... Daar zit niemand op te wachten. Lijkt me sterk ook dat Gutierrez begint met een wedstrijd op kunstgras, al helemaal zo vlak voor Barcelona. Ik denk dat dit wel eens een heel naar potje kan worden. Na Fortuna en PEC was ik teleurgesteld over het vertoonde spel, maar als we vandaag zo'n overwinning kunnen stelen lijkt me dat het maximaal haalbaarste.
Voorspellen is moeilijk.
 
DnJ-sfbX4AAOtVY.jpg


:CHEER:
 
Welke grote gemiste kansen waren echt zijn fout behalve een blok dan mss, altijd weer hem eruit pikken. Kan je beter over de kans van viergever beginnen.

LDJ had toch echt 2 99% kansen, die hij vakkundig miste. De kans van Viergever was ook extreem, maar ach das een verdediger, een spits die grote kansen mist moet en zal altijd aangepakt worden.
 
De Jong speelde vandaag gewoon een goede wedstrijd hoor. Maar goed zelfs als je met 0-7 wint hebben sommige mensen nog genoeg negatiefs te zeggen. :rolleyes:

Mwa, eerste 30 minuten waren wel echt slecht. Daarna speelde Luuk weer zoals we hem kennen. Tbh na een wedstrijd als vanavond word ik toch echt enthausist met de gedachte dat we een spits, Romero, hebben die meer kwaliteiten van een spits in huis heeft.
 
LDJ had toch echt 2 99% kansen, die hij vakkundig miste. De kans van Viergever was ook extreem, maar ach das een verdediger, een spits die grote kansen mist moet en zal altijd aangepakt worden.

Zullen we het dan ook even over de zelfzuchtigheid van Bergwijn hebben, die maar liefst 3x Luuk de Jong over het hoofd zag, terwijl die compleet vrij stond? Om vervolgens zelf voor zijn (veel moeilijkere) kans te gaan? Ik ben het met je eens dat Luuk in plaats van 1 er 3 had kunnen en misschien ook wel moeten maken, maar het had net zo goed 3 doelpunten uit 5 of 6 kansen kunnen zijn. Klinkt alweer heel wat positiever. Die ene goal werd trouwens ook wel erg lekker voorgegeven door Angelino.
 
super goed spel laten zien heb echt genoten, mooie en knappe bal van gutierrez en ook goed schot.Op naar Barcelona en laat je niet gek maken. Succes jongens
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan