ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 15 september | Eindstand: 0-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja en die ADO fans gewoon een feestje laten bouwen omdat ze toch niet opgepakt kunnen worden.

Aan de andere kant kunnen die gasten natuurlijk ook besluiten los te gaan omdat de wedstrijd niet door gaat. Toch onvoorspelbaar, hoor, zo´n permanente staat van kortsluiting.
 
De gemeente Den Haag wil ADO – PSV ook zonder politie door laten gaan.

Dat zegt een woordvoerder van burgmeester Pauline Krikke tegen het AD. De politiebonden hebben dit weekend landelijke acties aangekondigd waardoor er onder meer geen politie aanwezig is bij voetbalwedstrijden.

De minister van justitie wil met een kort geding voorkomen dat de acties doorgaan. Mocht de politie toch gaan staken, dan lijkt ADO – PSV dus niet in het geding te komen. De burgemeester laat wel de mogelijkheid open voor een ander besluit als er nieuwe informatie of inzichten binnenkomen
 
De gemeente Den Haag wil ADO – PSV ook zonder politie door laten gaan.

Dat zegt een woordvoerder van burgmeester Pauline Krikke tegen het AD. De politiebonden hebben dit weekend landelijke acties aangekondigd waardoor er onder meer geen politie aanwezig is bij voetbalwedstrijden.

De minister van justitie wil met een kort geding voorkomen dat de acties doorgaan. Mocht de politie toch gaan staken, dan lijkt ADO – PSV dus niet in het geding te komen. De burgemeester laat wel de mogelijkheid open voor een ander besluit als er nieuwe informatie of inzichten binnenkomen
Kortom, de burgemoeder heeft kloten.
 
Hij wil zich graag in de kijker spelen.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/el-khayati-ik-zou-bij-feyenoord-of-psv-niet-misstaan~aec8905d/

Ik denk met oog op de wedstrijd van dinsdag dat het 1-1 wordt.

Het is maar de vraag of die stap niet te hoog is. Ik zie hem best bij Feyenoord spelen, maar het zou dan wel typisch zijn als hij daar dan weer compleet mislukt. Desondanks is het wel bewonderenswaardig dat hij 4 jaar geleden op zijn 25ste nog bij Kozakken Boys speelde en nu bij ADO de belangrijkste schakel van het elftal is, een echte laatbloeier. Een stap hogerop zou hij denk ik wel aankunnen, maar een PSV is waarschijnlijk te hoog gegrepen.
 
Het is maar de vraag of die stap niet te hoog is. Ik zie hem best bij Feyenoord spelen, maar het zou dan wel typisch zijn als hij daar dan weer compleet mislukt. Desondanks is het wel bewonderenswaardig dat hij 4 jaar geleden op zijn 25ste nog bij Kozakken Boys speelde en nu bij ADO de belangrijkste schakel van het elftal is, een echte laatbloeier. Een stap hogerop zou hij denk ik wel aankunnen, maar een PSV is waarschijnlijk te hoog gegrepen.
Hij heeft klaarblijkelijk al een jaartje bij PSV gevoetbald. Dat wist ik helemaal niet.
 
De stap is simpelweg te groot. Mentaliteit bij degradanten is punten pakken. Bij middenmoters en subtoppers is het mooie wedstrijden op de mat leggen en bij Ajax en PSV is het een optelsom.

Pereiro vind ik een mooi voorbeeld: De ene wedstrijd steelt hij de show, de andere is hij onzichtbaar. En hier wordt zowel het goede als slechte benadrukt. Speel je bij Ado een belabberde pot, kan gebeuren. Daar zijn ze wat milder als je de wedstrijd daarvoor een mooi doelpunt hebt gescoord.

Nou wil ik hem niet afschrijven, maar ik heb niet het gevoel dat deze speler het direct bij PSV gaat maken.
 
Op zich leuk dat hij het meldt, maar zeker PSV zou er gezien zijn leeftijd niet meer aan moeten beginnen. Los van het feit dat we hem volgens mij niet nodig hebben. Feyenoord wellicht wel?

Maar ADO pakken wij natuurlijk gewoon.
Daarnaast is hij ook lang niet goed genoeg voor PSV, een detail misschien.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan