FC Barcelona - PSV | Dinsdag 18 september | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Haha ik had dat vroeger toen ik een aardig balletje kon tafeltennissen. Ongeslagen. als enige van het team. met het jeugdteam in de landelijk B, maar wel tijdens de clubkampioenschappen ieder jaar weer verliezen van een eerste of tweede klasser. Maar dat is een individuele sport, of dit ook opgaat tegen 11 spelers, weet ik niet. Volgens Ajax na een uitwedstrijd tegen de Graafschap, wel.

hee! Ik heb ook Landelijk B gespeeld. :)
 
Misschien met we eens een PSV Forum-tafeltennistoernooi organiseren. Zal ik jullie even op jullie plek zetten... :sneaky:

Maar on topic: Barcelona. Goeie club.

Dat wordt makkelijk want ik heb al 25 jaar niet meer gespeeld en verlies waarschijnlijk van de eerste de beste campingpingponger.
 
Hallo allen,

een vriend van me gaat de wedstrijd bezoeken en vroeg zich af waar iedereen zich gaat verzamelen om gezellig een biertje te drinken voor de wedstrijd. Alvast bedankt voor het antwoord!

Groetjes
 
Hallo allen,

een vriend van me gaat de wedstrijd bezoeken en vroeg zich af waar iedereen zich gaat verzamelen om gezellig een biertje te drinken voor de wedstrijd. Alvast bedankt voor het antwoord!

Groetjes

Ik ga thuis een biertje drinken voor de wedstrijd. Want PSV heeft mij niet in staat gesteld een kaartje te kopen...
 
Hallo allen,

een vriend van me gaat de wedstrijd bezoeken en vroeg zich af waar iedereen zich gaat verzamelen om gezellig een biertje te drinken voor de wedstrijd. Alvast bedankt voor het antwoord!

Groetjes

Je zou eventueel de supportersvereniging van PSV een bericht kunnen sturen:
https://www.supver-psv.nl/nl/vereniging/contact.html

Of eventueel PSV zelf via Facebook. Ik denk dat zij je ze wel een duidelijk antwoord kunnen geven!
 
Misschien is n dikke nederlaag minder erg dan n kleine, meer kans dat je thuis door onderschatting n puntje kunt stelen? Overigens verwacht ik uit geen walk-over; 2-1 ofzo.
 
Misschien is n dikke nederlaag minder erg dan n kleine, meer kans dat je thuis door onderschatting n puntje kunt stelen? Overigens verwacht ik uit geen walk-over; 2-1 ofzo.

Zoiets als thuis 10-0 winnen van Feyenoord en dan uit verliezen?
 
Die ken ik nog. Iedereen was zo blij toen. Het lek zou te boven zijn maar we werden slechts 3e met een schamele punt of 69.
Dan liever thuis met 0-3 afgaan tegen Ajax en gewoon de titel pakken. Dan heeft niemand het nog over die ene pot.

Liever gewoon winnen en de titel pakken. Mag dat ook? :D ;) Dus niet of-of, maar en-en. Waarom zijn PSV'ers altijd zo bescheiden? :maniac:
 
Is ook zo, t is maar Barcalona uit. Hoe moelijk kan t zijn?
Ik denk dat onze duitse herder Schwaab, wel raad weet met een Messi teckel/tackle en anders hebben we Vick nog om hem uit te laten. En Jorrit bijt gewoon terug als die vampier weer een hap neemt.
 
Is ook zo, t is maar Barcalona uit. Hoe moelijk kan t zijn?

De laatste thuiswedstrijden van Barcelona in de Champions League

13 september 2016 FC Barcelona - Celtic 7 – 0
19 oktober 2016 FC Barcelona - Manchester City 4 – 0
6 december 2016 FC Barcelona - Borussia Mönchengladbach 4 – 0
8 maart 2017 FC Barcelona - Paris Saint-Germain 6 – 1
19 april 2017 FC Barcelona - Juventus 0 – 0
12 september 2017 FC Barcelona - Juventus 3 – 0
18 oktober 2017 FC Barcelona - Olympiakos 3 – 1
5 december 2017 FC Barcelona - Sporting Lissabon 2 – 0
14 maart 2018 FC Barcelona - Chelsea 3 – 0
4 april 2018 FC Barcelona - AS Roma 4 – 1

:unsure: Het wordt een makkie voor PSV. :BALL: ;)
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
De laatste thuiswedstrijden van Barcelona in de Champions League

13 september 2016 FC Barcelona - Celtic 7 – 0
19 oktober 2016 FC Barcelona - Manchester City 4 – 0
6 december 2016 FC Barcelona - Borussia Mönchengladbach 4 – 0
8 maart 2017 FC Barcelona - Paris Saint-Germain 6 – 1
19 april 2017 FC Barcelona - Juventus 0 – 0
12 september 2017 FC Barcelona - Juventus 3 – 0
18 oktober 2017 FC Barcelona - Olympiakos 3 – 1
5 december 2017 FC Barcelona - Sporting Lissabon 2 – 0
14 maart 2018 FC Barcelona - Chelsea 3 – 0
4 april 2018 FC Barcelona - AS Roma 4 – 1

:unsure: Het wordt een makkie voor PSV. :BALL:;)

Ja, MAAAAR dat was met Iniesta. . . . :D
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan