Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Waarom meer belastbare winst? De Vennootschapsbelasting is in Nederland aanzienlijk! De verworven winsten moeten juist op het veld staan, geherinvesteerd worden met inachtneming van natuurlijk een gezonde buffer om tegenvallers op te vangen. Alleen zo houden we financieel en sportief aansluiting bij de Europese top.

Al je winst op het veld...de Harry van Raaij-methode. Je kunt beter een buffer hebben, voor als je vermogen op het veld verdampt.
 
Kan er geen slotje op deze topic? Ben alles van, en over die gozer met zijn wijvenkop meer dan zat
?
 
Kan er geen slotje op deze topic? Ben alles van, en over die gozer met zijn wijvenkop meer dan zat
?
Slotje op deze topic kan pas als Romero geen speler meer is van PSV, dus verkocht wordt....maar ja, zie je dat dit seizoen nog gebeuren gezien zijn medische situatie...?? Of hij moet het straks zo goed doen en tot aan mei volgend jaar minimaal 25 inknallen in de eredivisie...
 
Slotje op deze topic kan pas als Romero geen speler meer is van PSV, dus verkocht wordt....maar ja, zie je dat dit seizoen nog gebeuren gezien zijn medische situatie...?? Of hij moet het straks zo goed doen en tot aan mei volgend jaar minimaal 25 inknallen in de eredivisie...
Ooh dat wist ik niet. In dat geval jammer.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat verwacht ik ook inderdaad tegen FC Barcelona en Ajax maar tegen ADO start neem ik aan toch gewoon Donyell Malen.

inderdaad.. Romero als vervanger van een buitenspeler zien dat zie ik niet gebeuren.. mogelijk dat hij voor de jong komt op het moment dat die een dip heeft of geblesseerd raakt of de situatie zich daar simpelweg voor leent..

maar in principe is Malen ook voor die positie een concurent
 
Die verrekte privacywetgeving is wel een verschrikking zeg. We moeten gissen wat Romero nu nog mankeert. En een update van PSV horen we ook niet.
 
Het boeit me werkelijk niks wat hij mankeert.
Hij kan niet spelen en over twee a drie weken haakt hij in principe weer aan. Meer hoef ik niet te weten.

:unsure: Volgens mij heeft PSV de verkeerde gekocht. :confused: :fear:
Het lijkt er wel op dat ze i.p.v Maximiliano Romero een andere speler hebben gekocht ... Minimiliano Rozero.
Ik ben benieuwd of en wanneer hij eindelijk helemaal fit is en zijn kunsten kan vertonen.
 
Ik kijk en luister principieel geen musicals, maar bij deze topictitel denkt ik altijd:

 
Het boeit me werkelijk niks wat hij mankeert.
Hij kan niet spelen en over twee a drie weken haakt hij in principe weer aan. Meer hoef ik niet te weten.
Ik vrees toch een beetje dat hij hier niet gelukkig is en dat hij straks wegens heimwee terug wil gaan omdat hij hier niet aan spelen toekomt. Ik kan ernaast zitten met mijn logica, want het is ook mogelijk dat hij vriendschapsbanden met Pereiro, Lozano en Guti heeft.
 
Ik vrees toch een beetje dat hij hier niet gelukkig is en dat hij straks wegens heimwee terug wil gaan omdat hij hier niet aan spelen toekomt. Ik kan ernaast zitten met mijn logica, want het is ook mogelijk dat hij vriendschapsbanden met Pereiro, Lozano en Guti heeft.
Ik sluit niet uit dat hij niet kan aarden. Maar dat zou voor mij logischer klinken wanneer hij steeds maar weer in eigen land zou willen revalideren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan