FC Utrecht

Kon ook niet eerder door het speelschema en de geplande inhaalwedstrijd, alhoewel ik nu wel benieuwd ben naar de reacties op twitter :D

Ik gok dat heel amsterdam schreeuwt om een rematch. Of liever, 3 punten per post. Een rematch is te riskant.
 
Speciaal voor jou:

https://www.ajaxshowtime.com/article...we-grasmat-aan

"Zware competitievervalsing, eigenlijk zou je die wedstrijd ongeldig moeten verklaren en opnieuw laten spelen" :lol:

Maar het kan beter:

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.ajaxshowtime.com\/uploads\/avatar\/25030_f8ef65f78a5ccf2907e4d024618a50de79dd6d9a_50x50.PNG"}[/IMG2]
DannTheDon020, ma 29 januari 2018 om 11:44
Dit is dus overduidelijk competitievervalsing, ben benieuwd wat de KNVB hiermee gaat doen. Ik zou als KNVB hier korte metten mee maken en zowel AZ, zowel Feyenoord, zowel Ajax de 3 punten geven, zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Dat de arena jarenlang de slechtste grasmat van Nederland had, is al vergeten. Maar men heeft graag 3 punten. Sterker nog, eigenlijk zou ajax 5 punten moeten krijgen wegens onterechte beslissingen, slechte velden en bijzondere omstandigheden. En de andere clubs spelen om te winnen. Is niet leuk meer.
 
Timo Letschert keert op huurbasis terug bij FC Utrecht.

Prima.
PSV heeft al tegen FC Utrecht gespeeld en FC Utrecht kan hem goed gebruiken tegen Ajax. :D
 
FC Utrecht heeft Ruud Brood in het vizier als mogelijke nieuwe hoofdtrainer. Brood is kandidaat om Jean-Paul de Jong op te volgen in De Galgenwaard, zo weet FOX Sports.

link

Vanaf zijn vakantie-adres ontkent ook Brood tegenover FOX Sports dat er gesprekken zijn geweest.
Dat zegt natuurlijk niets, maar FOX Sports kan ook zomaar wat roepen natuurlijk.
Gertjan Verbeek heeft ook geen club en Frank de Boer ook niet. ;) En als ze nog even wachten kunnen ze Ten Hag weer oppikken. ;P
 
Timo Letschert keert op huurbasis terug bij FC Utrecht.

Prima.
PSV heeft al tegen FC Utrecht gespeeld en FC Utrecht kan hem goed gebruiken tegen Ajax. :D

Dit Utrecht maakt helaas geen schijn van kans tegen Ajax. Zwakste Utrecht sinds jaren, en nu zonder coach. Misschien als zo'n wedstrijd tegen Ajax net na het ontslag van coach kwam dat het nog iets kon worden, net als Willem II tegen PSV vorig seizoen, maar dat is niet het geval, dus...
 
Zou leuk zijn wat mij betreft. Ik weet dat velen hier er anders over denken maar Stam is wel echt een van mijn jeugdhelden qua voetbal (Met spelers als als Weah, Battistuta en Zidane in het dream-team). Geweldige verdediger, en voor een laatste man de perfecte kop en bouw. Ik ben wel benieuwd hoe hij het ervan af brengt als trainer. met reading bijna gepromoveerd en redelijk succesvol dacht ik?
 
Zou leuk zijn wat mij betreft. Ik weet dat velen hier er anders over denken maar Stam is wel echt een van mijn jeugdhelden qua voetbal (Met spelers als als Weah, Battistuta en Zidane in het dream-team). Geweldige verdediger, en voor een laatste man de perfecte kop en bouw. Ik ben wel benieuwd hoe hij het ervan af brengt als trainer. met reading bijna gepromoveerd en redelijk succesvol dacht ik?
Een seizoen wel en een niet, dacht ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan