Phillip Cocu

Ik lees hier dat Cocu niet gelukkig is in Turkije en dat hij het niet eens erg zou vinden indien hij maandag zijn ontslag krijgt.
Wat ik me nou afvraag...Was hij nou echt één van de weinigen die dit niet verwachtte?
Nogal naïef ja. Maar goed, zou Derksen gelijk hebben?
 
Ik lees hier dat Cocu niet gelukkig is in Turkije en dat hij het niet eens erg zou vinden indien hij maandag zijn ontslag krijgt.
Wat ik me nou afvraag...Was hij zelf nou echt één van de weinigen die dit niet verwachtte?

Of juist wel. In navolging van Frank de Boer binnen 2 a 3 maanden de nodige miljoenen bij elkaar harken.
Hij kan in ieder geval niet zeggen dat hij niet gewaarschuwd is. ;)
 
Nogal naïef ja. Maar goed, zou Derksen gelijk hebben?
Dat het niet loopt is evident. Er is maar weinig nagekomen van de beloftes die ze hem gemaakt hebben. Ik denk dat, hoewel Derksen natuurlijk veel meer connecties heeft dan wij, het een kwestie van logisch nadenken is om je voor te kunnen stellen in wat voor situatie Phillip zich bevindt. De resultaten blijven achter en in Europa zijn ze zelfs al klaar voor ze begonnen zijn...
 
Dat het niet loopt is evident. Er is maar weinig nagekomen van de beloftes die ze hem gemaakt hebben. Ik denk dat, hoewel Derksen natuurlijk veel meer connecties heeft dan wij, het een kwestie van logisch nadenken is om je voor te kunnen stellen in wat voor situatie Phillip zich bevindt. De resultaten blijven achter en in Europa zijn ze zelfs al klaar voor ze begonnen zijn...

Phillip is ook gewoon niet zo'n goede trainer.
 
En dan hoor ik die Rob Jansen bij Ziggo verklaren dat hij alles goed afweegt voor zijn cliënten enz. Overigens deelde hij graag sneetjes uit richting van Bommel: “hij komt net kijken maar praat al te veel over zijn voorganger en de keuzes die hij maakte (hij bedoelde het inpassen van de jeugd bijv ).
Wat een charlatan die Jansen; praatte aan een stuk door en met een houding van “jullie weten gewoon dat ik gelijk heb”....
 
En dan hoor ik die Rob Jansen bij Ziggo verklaren dat hij alles goed afweegt voor zijn cliënten enz. Overigens deelde hij graag sneetjes uit richting van Bommel: “hij komt net kijken maar praat al te veel over zijn voorganger en de keuzes die hij maakte (hij bedoelde het inpassen van de jeugd bijv ).
Wat een charlatan die Jansen; praatte aan een stuk door en met een houding van “jullie weten gewoon dat ik gelijk heb”....

Rob Jansen weegt vooral af hoeveel hij zelf aan een transfer kan verdienen. :sneaky:
 
Het is in elk geval niet mijn type trainer.

Ik vind hem te weinig actief en teveel reactief. Dat hoort niet bij een topclub. Sommigen noemen het strategisch. Ik noem het laf, saai en teveel afhankelijk van het toeval. Hoe dan ook suggereert zijn CV dat hij wel een moppie kan coachen, dus ik snap wel dat die Turken erin getrapt zijn. In ieder geval ben ik ze dankbaar.
 
Ik vind hem te weinig actief en teveel reactief. Dat hoort niet bij een topclub. Sommigen noemen het strategisch. Ik noem het laf, saai en teveel afhankelijk van het toeval. Hoe dan ook suggereert zijn CV dat hij wel een moppie kan coachen, dus ik snap wel dat die Turken erin getrapt zijn. In ieder geval ben ik ze dankbaar.
Ik knik instemmend.:cool:

Goh en dat zeg je nu pas? o.O
Het was me al een tijdje duidelijk. ;)
Ik had het dan ook niet tegen jou, zoals je kunt zien aan de naam bij de quote.
 
Oh dan ... Sorry dat ik het gelezen heb. :oops: Wellicht volgende keer een pb sturen. ;)
Je mag alles lezen. Vanzelfsprekend!

Leestip:
9781572813823.jpg

;)
 
Twee wedstrijden op rij verloren, en de druk staat er alweer volop, terwijl hun grote rivaal Galatasaray al op 9 punten staat na 3 wedstrijden.

Tja, geen verrassing. In Turkije, krijg je simpelweg de tijd niet. Misschien denken ze bij Fenerbahce daar anders over, en geven ze Phillip wel de tijd. Vergeet niet hoe zijn eerste jaar was hier bij PSV met als dieptepunt de 2-6 nederlaag thuis tegen Vitesse, men verloor 11(!) wedstrijden en werd PSV uiteindelijk vierde.

Het zal zwaar worden voor Phillip om niet ontslagen te worden voor de winterstop. Al hoor ik Derksen dan zeggen dat Phillip totaal niet gelukkig is Turkije en het niet eens erg vind om ontslagen te worden. Tja, dan zal het geld daar wel lekker smaken.
 
Ik vind hem te weinig actief en teveel reactief. Dat hoort niet bij een topclub. Sommigen noemen het strategisch. Ik noem het laf, saai en teveel afhankelijk van het toeval. Hoe dan ook suggereert zijn CV dat hij wel een moppie kan coachen, dus ik snap wel dat die Turken erin getrapt zijn. In ieder geval ben ik ze dankbaar.

Goh, zo raak had ik het nooit kunnen verwoorden.
 
En voor de derde keer op rij verloren in de competitie. 1-0 en 2-1 voorsprong nog weggeven in eigen huis tegen Kayserispor.

Dit avontuur begint toch wel pijnlijk te worden.
 
Gewoon lekker je salaris uit laten betalen voor 3 jaar en weg uit dat gekke land. Laat ze maar schuiven.
 
T interview met Philip kwam langs bij langs de lijn; ik heb wel meedelijden met hem. Klonk nu al moedeloos en vol cliches. Heeft ook echt n slechte transferperiode met vertrokken of geblesseerde basiskrachten. Hoop voor m dat t snel verbeterd.
 
T interview met Philip kwam langs bij langs de lijn; ik heb wel meedelijden met hem. Klonk nu al moedeloos en vol cliches. Heeft ook echt n slechte transferperiode met vertrokken of geblesseerde basiskrachten. Hoop voor m dat t snel verbeterd.
Het is jammer voor hem, maar geen medelijden. Mensen die ontslagen worden, en met hun UWV uitkering de vaste lasten niet meer kunnen betalen, daar heb ik medelijden mee. Voor Cocu is het jammer, en een jaar lekker op de Bahama's liggen met zijn vrouw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan