Bart Ramselaar (M)

Ramselaar zal zich toch wel gaan afvragen hoe het komt dat hij zo slecht in de markt ligt.
Presteren Bartje, PSV een hoger rendement brengen Bartje. Daar komt het door.
 
Keer op keer valt Ramselaar door de mand. Ik ben er helemaal klaar mee. Nadat Lozano eruitging voor hem stokte de sneltrein. Later kwam diezelfde trein gelukkig weer op gang maar zeker niet door de inbreng van Bart. Rare wissel van Bommel.
 
Keer op keer valt Ramselaar door de mand. Ik ben er helemaal klaar mee. Nadat Lozano eruitging voor hem stokte de sneltrein. Later kwam diezelfde trein gelukkig weer op gang maar zeker niet door de inbreng van Bart. Rare wissel van Bommel.
Ja, snap ik ook niet. Misschien toch om hem voor zijn inzet te belonen?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Keer op keer valt Ramselaar door de mand. Ik ben er helemaal klaar mee. Nadat Lozano eruitging voor hem stokte de sneltrein. Later kwam diezelfde trein gelukkig weer op gang maar zeker niet door de inbreng van Bart. Rare wissel van Bommel.
Om kampioen te worden heb je al je 23-24 spelers nodig. Als je met 3-0 voor staat, dan geef je een teleurgestelde speler die altijd zijn best blijft doen en nooit klaagt a la Lukassen, het gevoel dat hij er ook bij hoort en zijn bijdrage heeft. MvB is een slimme coach.
 
Om kampioen te worden heb je al je 23-24 spelers nodig. Als je met 3-0 voor staat, dan geef je een teleurgestelde speler die altijd zijn best blijft doen en nooit klaagt a la Lukassen, het gevoel dat hij er ook bij hoort en zijn bijdrage heeft. MvB is een slimme coach.
Dat laatste over Bommel is absoluut waar, enkel als Lozano erin bleef had je meer goals gemaakt wat wel eens belangrijk kan zien op het einde van het seizoen.
 
Dat laatste over Bommel is absoluut waar, enkel als Lozano erin bleef had je meer goals gemaakt wat wel eens belangrijk kan zien op het einde van het seizoen.

Had al een drietal doodschoppen te verwerken gekregen; misschien toch verstandig om hem te wisselen.
 
De volgende vernedering. Spelen op vrijdagavond met jeugdspelers en ook nog is uit tegen NEC, waar de kans groot is dat je hem verliest. Met of zonder Ramselaar.

Tja, dit doe je niet. Deze jongen had je gewoon moeten verkopen a la Amrabat, of desnoods verhuren. Dit schiet niks op.

Totaal geen fan van Ramselaar. Maar ik begin toch wel medelijden te krijgen met deze kerel. Moet die straks na de wedstrijd een interview geven hoe balen het allemaal is, dat die niet meer speelt bij het eerste dit dat.

Met de komst van Guti is hij een plekje naar achter geschoven. Was te verwachten.

Ook zonder de komst van Gutierrez, was die derde keus achter Rosario en Rigo. Zat zelfs op de tribune uit tegen BATE Borisov, en kreeg zelfs Sadilek de voorkeur om op de bank te zitten. Dan weet je toch hoelaat het is?

Ik snap het allemaal niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De volgende vernedering. Spelen op vrijdagavond met jeugdspelers en ook nog is uit tegen NEC, waar de kans groot is dat je hem verliest. Met of zonder Ramselaar.

Tja, dit doe je niet. Deze jongen had je gewoon moeten verkopen a la Amrabat, of desnoods verhuren. Dit schiet niks op.

Misschien was er te korte tijd voor een transfer, omdat Gutierrez ook pas laat werd binnengehaald?
 
Idd die vertrekt gewoon in de winter. Wel stoppen met dit soort aankopen. Boven 2-3 mln is gewoon teveel voor spelers uit de ED. Tenzij het een Frenkie is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan