'Ronaldo loog mogelijk over reden voor Juventus-transfer'

link

"Ronaldo heeft onlangs een boete van vijftien miljoen betaald om te voorkomen dat hij naar de gevangenis moest. Hij heeft nu zoiets van: ik ben klaar hier, ik heb alles gewonnen wat er te winnen valt en ga nu een land zoeken waar ik sportief wat kan presteren en waar het geld goed geregeld is. Dit is gewoon een fiscusprobleem. Hij is klaar met Spanje."

Het zou zomaar kunnen. :sneaky:

Tja, je gaat natuurlijk dit soort dingen niet aan de grote klok hangen. Ik zou ook een andere reden dan fiscale problemen hebben aangegeven als ik hem was.
 
Ronaldo heeft het zo ook niet gezegd. Het zijn de woorden en overpeinzingen van Guido Albers.

Clickbait van de hogere orde.

Ik sluit niet uit dat Guido Albers ervaring heeft met liegen over de reden van een transfer. Hij is immers de zaakwaarnemer van Wesley Sneijder.
 
Clickbait van de hogere orde.

Ik sluit niet uit dat Guido Albers ervaring heeft met liegen over de reden van een transfer. Hij is immers de zaakwaarnemer van Wesley Sneijder.

Dat is zeker niet uitgesloten. Het is zelfs zeer aannemelijk. :cautious:
 
Toch, Ronaldo in de Italiaanse competitie.
Als hij het nu weer waarmaakt, en dat verwacht ik absoluut, heeft hij het in 3 top-competities laten zien.

Dat is toch een beetje jammer bij Messi. Een paar jaartjes bij Bayern Munchen en in de Premier league waren mooi geweest denk ik.
Messi blijft voor mij de betere voetballer, maar Ronaldo heeft toch meer neergezet straks.

Edit; Ik vind het Juventus shirt hem niet mooi staan eigenlijk, maar goed ;)
 
Laatst bewerkt:
Toch, Ronaldo in de Italiaanse competitie.
Als hij het nu weer waarmaakt, en dat verwacht ik absoluut, heeft hij het in 3 top-competities laten zien.

Dat is toch een beetje jammer bij Messi. Een paar jaartjes bij Bayern Munchen en in de Premier league waren mooi geweest denk ik.
Messi blijft voor mij de betere voetballer, maar Ronaldo heeft toch meer neergezet straks.

Edit; Ik vind het Juventus shirt hem niet mooi staan eigenlijk, maar goed ;)

Merda Juve :braak:
 
De eerste 35 minuten heeft Juventus 84% balbezit in de uitwedstrijd tegen Chievo Verona. Stand is slechts 0-1.
En in de 37e minuut scoort Chievo Verona zelfs 1-1. Balbezit zegt niet alles. :D
 
Na 65 minuten staat Chievo Verona 2-1 voor tegen Juventus.
56' een benutte Penalty door Giaccherini.
 
Napoli - AC Milan 3-2.
Dries Mertens komt er in de 63e minuut in bij een 1-2 achterstand en scoort in de 80e minuut de winnende 3-2.

Juventus - Lazio Roma 2-0.
 
Ronaldo, wat een slechte oncollegiale verliezer. Nu hij wist die prijs niet te kunnen winnen, gunt ie een oud ploeggenoot met wie hij jaren samenspeelde, totaal geen respect en waardering! En dan komt eerst zijn zaakwaarnemer van schande te spreken dat Modric het is geworden en nu zijn zus overal op social media. Ook zijn hele entourage is kennelijk net zo asociaal. Geen wonder dat zon jongen bijna nooit een ploeggenoot feliciteert als die een goal heeft gemaakt.
 
Ronaldo, wat een slechte oncollegiale verliezer. Nu hij wist die prijs niet te kunnen winnen, gunt ie een oud ploeggenoot met wie hij jaren samenspeelde, totaal geen respect en waardering! En dan komt eerst zijn zaakwaarnemer van schande te spreken dat Modric het is geworden en nu zijn zus overal op social media. Ook zijn hele entourage is kennelijk net zo asociaal. Geen wonder dat zon jongen bijna nooit een ploeggenoot feliciteert als die een goal heeft gemaakt.

Ronaldo speelt dan ook niet voor een club of een team en supporters. Hij speelt alleen voor zichzelf.
 
Ronaldo speelt dan ook niet voor een club of een team en supporters. Hij speelt alleen voor zichzelf.
Eerlijk is eerlijk, Ronaldo heeft natuurlijk veel en veel beter gepresteerd dan Modric in de CL en verdiende dan ook die overigens oerlelijke trofee..
15 goals in 13 wedstrijden.
 
Ronaldo, wat een slechte oncollegiale verliezer. Nu hij wist die prijs niet te kunnen winnen, gunt ie een oud ploeggenoot met wie hij jaren samenspeelde, totaal geen respect en waardering! En dan komt eerst zijn zaakwaarnemer van schande te spreken dat Modric het is geworden en nu zijn zus overal op social media. Ook zijn hele entourage is kennelijk net zo asociaal. Geen wonder dat zon jongen bijna nooit een ploeggenoot feliciteert als die een goal heeft gemaakt.

Modric is dan ook vooral gekozen omdat iedereen klaar is met weer Ronaldo of weer Messi. Jullie kennen m'n mening over Ronaldo. Ik gun 'm een Van Basten blessure.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Eerlijk is eerlijk, Ronaldo heeft natuurlijk veel en veel beter gepresteerd dan Modric in de CL en verdiende dan ook die overigens oerlelijke trofee..
15 goals in 13 wedstrijden.

Niemand zegt dat Ronaldo niet goed is, maar zonder team had hij die goals niet gemaakt.
 
Eerlijk is eerlijk, Ronaldo heeft natuurlijk veel en veel beter gepresteerd dan Modric in de CL en verdiende dan ook die overigens oerlelijke trofee..
15 goals in 13 wedstrijden.
Een WK of een EK speelt altijd een belangrijke rol maar Ronaldo begon ook pas vanaf februari goed spelen voor Real. Het is toch ook niet voor niets dat Barca met 20 punten verschil kampioen werd? Kennelijk telde een periode van 3 maanden presteren in met name de CL niet echt voor de trainers en coaches die hebben gestemd. Modric was de belangrijkste speler van een klein voetballand dat de finale van het WK bereikte.
 
Op de rest van zijn trekjes na is dat hele hij feliciteert zijn ploeggenoot nooit inmiddels ook wel een beetje achterhaald. Tot op heden staat hij bij Juve altijd bij de doelpuntenmaker, ondanks dat het hem zelf na 20 kansen nog niet wil lukken. En ook in zijn Real tijd viel dat wel mee, die 5 momenten dat hij het niet doet worden groter gemaakt dan de 15 keer dat hij er wel staat. Zijn trekjes zijn jammer en totaal niet nodig, die actie van gisteren is weer typisch en die zaakwaarnemer is helemaal niet goed bij zun appel. Maar achter die nare trekjes zit wel iemand waar we volgens mij hier allemaal naar snakken gezien het gezeur over mentaliteit van onze Nederlandse jeugdvoetballers. Het is een gast die elke dag alles voor de sport geeft en zichzelf tot het ultieme pusht om nog beter te worden, OP BASIS DAARVAN kan ik er alleen maar respect voor hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan