Bart Ramselaar (M)

Ramselaar wil vertrekken uit Eindhoven

link

Ramselaar heeft van PSV te horen gekregen dat hij niet weg hoeft, maar zelf heeft hij een andere wens. PSV houdt er rekening mee dat er voor het einde van de transferperiode nog een club langskomt voor hem, meldt De Telegraaf. Van Bommel vindt niet dat Ramselaar in zijn systeem past.
 
Bart Ramselaar sluit vertrek bij PSV niet uit: 'Het worden spannende dagen'

link

Bart Ramselaar sluit een vertrek bij PSV niet uit. De middenvelder aast op meer speelminuten dan hij tot dusverre krijgt. ,,Ik maak weinig minuten, ik wil gewoon meer spelen. Het zijn spannende dagen", aldus Ramselaar.

Ik ben benieuwd of hij nog een club vindt.
 
Bart Ramselaar sluit vertrek bij PSV niet uit: 'Het worden spannende dagen'

link

Bart Ramselaar sluit een vertrek bij PSV niet uit. De middenvelder aast op meer speelminuten dan hij tot dusverre krijgt. ,,Ik maak weinig minuten, ik wil gewoon meer spelen. Het zijn spannende dagen", aldus Ramselaar.

Ik ben benieuwd of hij nog een club vindt.

Of een club hem.
 
Bart Ramselaar sluit vertrek bij PSV niet uit: 'Het worden spannende dagen'

link

Bart Ramselaar sluit een vertrek bij PSV niet uit. De middenvelder aast op meer speelminuten dan hij tot dusverre krijgt. ,,Ik maak weinig minuten, ik wil gewoon meer spelen. Het zijn spannende dagen", aldus Ramselaar.

Ik ben benieuwd of hij nog een club vindt.
Ik hoop van wel.

Guti - Pereiro - Hendrix
Rigo - Mauro - Rosario

Dat is voldoende.
 
Wat denken jullie?

Gaat ie morgen nog weg? Er is totaal geen belangstelling voor Ramselaar. Ja, er zullen vast teams zijn in de Eredivisie die Ramselaar willen huren, maar daar schieten we ook niks mee op.
 
Wat denken jullie?

Gaat ie morgen nog weg? Er is totaal geen belangstelling voor Ramselaar. Ja, er zullen vast teams zijn in de Eredivisie die Ramselaar willen huren, maar daar schieten we ook niks mee op.

Ik verwacht dat hij bij PSV blijft.
 
De naam van Ramselaar zingt rond bij FC Groningen die nog op zoek zijn naar een versterking. Wie weet wat de dag vandaag nog gaat brengen
 
De naam van Ramselaar zingt rond bij FC Groningen die nog op zoek zijn naar een versterking. Wie weet wat de dag vandaag nog gaat brengen

Lijkt er dus meer op dat PSV Ramselaar gaat verhuren.

Tja, niemand wilt Ramselaar blijkbaar kopen. Het heeft voor Ramselaar ook geen zin, om het hele jaar op de bank te zitten. Is inmiddels vijfde keuze achter Gutierrez, Rigo, Rosario en Mauro JR.
 
We hebben zometeen veel spelers nodig
er komen veel wedstrijden
hij kan sowieso spelen tegen excelsior op 26 september.. een lastige uitwedstrijd.. en het is erop of eronder
 
Van mij mag hij weg hoor .Bovendien hebben we over tig maanden ook Ryan Thomas voor het middenveld. Ramselaar maakt PSV niet sterker.
 
Verhuren aan een club als Groningen lijkt me een goede oplossing. Die jongen moet gewoon lekker spelen. Als Van Bommel blijft vraag ik me af of hij er de seizoenen daarna wel aan te pas komt, in het systeem blijft hij niet passen. Maar voor zijn positie in de markt is een verhuur dan nog steeds de beste keuze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan