FC Twente

Ik vroeg me af waar is mr. maher.. maar hij schijnt ergens in de zaanstreek op een veldje in zijn eentje te trainen..
van talent van het jaar.. naar clubloos...

wat zonde
 
Ik vroeg me af waar is mr. maher.. maar hij schijnt ergens in de zaanstreek op een veldje in zijn eentje te trainen..
van talent van het jaar.. naar clubloos...

wat zonde

Inderdaad zonde. Waarom pakt zo'n Heerenveen hem niet? Als ze naast die Odegaard grijpen bijvoorbeeld...
 
Inderdaad zonde. Waarom pakt zo'n Heerenveen hem niet? Als ze naast die Odegaard grijpen bijvoorbeeld...
Ik begrijp het ook niet.. of Groningen kan ook wel zoń speler gebruiken maar ik denk dat mr. maher zich in geheel nederland niet meer gaat laten zien..

Anders had hij toch wel een club kunnen vinden neem ik aan..
 
Alsof Maher zo goed speelde bij Twente.... Ik denk dat er gewoon geen interesse meer is. Jammer hoor, bij AZ was hij zo goed.
 
Eredivisie / Eerste Divisie (97 Lezers)
Bespreek hier wedstrijden van FC Twente in de Eredivisie. Discussies over wedstrijden tussen andere clubs kun je in het forum ‘Andere Clubs | Buitenlands Voetbal’ houden.


Bovenstaande heb ik gekopieerd van het forum van Twente.
Hahahahaha.
Daarna kan je tóch gewoon doorklikken naar Helmond Sport.
3 pagina’s leesplezier!
 
Eredivisie / Eerste Divisie (97 Lezers)
Bespreek hier wedstrijden van FC Twente in de Eredivisie. Discussies over wedstrijden tussen andere clubs kun je in het forum ‘Andere Clubs | Buitenlands Voetbal’ houden.


Bovenstaande heb ik gekopieerd van het forum van Twente.
Hahahahaha.
Daarna kan je tóch gewoon doorklikken naar Helmond Sport.
3 pagina’s leesplezier!
Er is geen link.
edit: heb het al gezien ook een mooi forum qua lay-out. https://www.fctwente.net/page/forum
Moet je ff kijken bij pagina 17 de post van Beek bij Wedstrijden Helmond Sport - Fc Twente. Echt leuke reactie.:ROFL:
 
Laatst bewerkt:
Hoe je het ook wendt of keert, hij heeft een punt. Vorig seizoen zag je ook ineens een totaal ander Jong PSV/Ajax in de week van een interland om de week later weer met de sterkste 11 aan te treden. Dan mag je best spreken van iet wat oneerlijkheid in de competitie.
 
Hoe je het ook wendt of keert, hij heeft een punt. Vorig seizoen zag je ook ineens een totaal ander Jong PSV/Ajax in de week van een interland om de week later weer met de sterkste 11 aan te treden. Dan mag je best spreken van iet wat oneerlijkheid in de competitie.

Oneerlijkheid in de competitie is FC Twente in het geheel niet vreemd. :p Ze hebben het tot "kunst" verheven. :sick::braak:
Dat is toch de laatste club die hierover mag klagen. :maniac:
 
Hoe je het ook wendt of keert, hij heeft een punt. Vorig seizoen zag je ook ineens een totaal ander Jong PSV/Ajax in de week van een interland om de week later weer met de sterkste 11 aan te treden. Dan mag je best spreken van iet wat oneerlijkheid in de competitie.
Klopt, maar geef zoiets aan het begin van de competitie aan. Daarbij, t gros van de clubs heeft idd dit probleem niet, omdat dat die met inferieur materiaal werken, mag dus geen reden tot puntverlies zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan