Bedoel je deze?

link

Leuk! Ik hoop dat de Methode Mark aan gaat slaan (en dat we hem en het elftal de tijd gunnen). Het lijkt in ieder geval vernieuwend voor het Nederlandse voetbal. Wat ik ook prettig vind is dat er hard getraind wordt. Ik vind Nederlandse ploegen altijd uitblinken in conditionele achterstand, of op z'n minst, conditionele moeite. Fitheid is te trainen. Gezonde jongens worden sterker van meer trainingsarbeid.
 
Leuk! Ik hoop dat de Methode Mark aan gaat slaan (en dat we hem en het elftal de tijd gunnen). Het lijkt in ieder geval vernieuwend voor het Nederlandse voetbal. Wat ik ook prettig vind is dat er hard getraind wordt. Ik vind Nederlandse ploegen altijd uitblinken in conditionele achterstand, of op z'n minst, conditionele moeite. Fitheid is te trainen. Gezonde jongens worden sterker van meer trainingsarbeid.
Helemaal eens!
 
Leuk! Ik hoop dat de Methode Mark aan gaat slaan (en dat we hem en het elftal de tijd gunnen). Het lijkt in ieder geval vernieuwend voor het Nederlandse voetbal. Wat ik ook prettig vind is dat er hard getraind wordt. Ik vind Nederlandse ploegen altijd uitblinken in conditionele achterstand, of op z'n minst, conditionele moeite. Fitheid is te trainen. Gezonde jongens worden sterker van meer trainingsarbeid.

Naar mijn inziens ook een oorzaak van het slappe gedoe tijdens die Europese wedstrijden. Hoe heerlijk zou het daarom zijn dat je door mentaliteit morgen BATE met 0-4 oprolt, zou toch een doorbraak zijn in het Nederlands voetbal (hoe triest dat ook klinkt)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Leuk! Ik hoop dat de Methode Mark aan gaat slaan (en dat we hem en het elftal de tijd gunnen). Het lijkt in ieder geval vernieuwend voor het Nederlandse voetbal. Wat ik ook prettig vind is dat er hard getraind wordt. Ik vind Nederlandse ploegen altijd uitblinken in conditionele achterstand, of op z'n minst, conditionele moeite. Fitheid is te trainen. Gezonde jongens worden sterker van meer trainingsarbeid.
Bommel heeft toch meer overeenkomsten met Louis dan hij zelf denkt. Nu nog het “totale mens principe” roepen en jezelf een lelijke neus bezorgen en de Limburgse Louis is geboren. :maniac:
 
Leuk! Ik hoop dat de Methode Mark aan gaat slaan (en dat we hem en het elftal de tijd gunnen). Het lijkt in ieder geval vernieuwend voor het Nederlandse voetbal. Wat ik ook prettig vind is dat er hard getraind wordt. Ik vind Nederlandse ploegen altijd uitblinken in conditionele achterstand, of op z'n minst, conditionele moeite. Fitheid is te trainen. Gezonde jongens worden sterker van meer trainingsarbeid.

Niet mee eens. Tenminste, als ik naar PSV kijk. Onder Cocu kon PSV juist vaak in de slotfase iets afdwingen. Bovendien deed PSV in de CL fysiek niet onder voor tegenstanders. Ik kan mij de uitwedstrijd in Madrid herinneren.. wat een kilometers legden ze toen af. In de verlenging leek PSV zelfs fitter dan vechtmachine Atletico. Dat PSV het in de EL zo slecht deed lijkt mij vooral een mentaal probleem (onderschatting tegenstander en onderwaardering van het toernooi).

Bovendien levert harder trainen niet altijd een fittere selectie op. Sterker nog, het kan leiden tot overbelasting en blessures. De meningen over de beste trainingsmethode zijn verdeeld, maar alleen al het feit dat die discussie bestaat geeft aan dat het te makkelijk is om te stellen dat harder trainen gelijkstaat aan een fittere selectie.
 
Van Bommel is echt een verademing ten opzichte van Cocu. Niets dan lof voor de prestaties van PSV onder Cocu, drie kampioenschappen en ver gekomen in de CL. Alleen het voetbal is nu een stuk leuker om naar te kijken en Van Bommel is ook iemand die kan inspireren en die zegt waar het op staat. Lijkt me echt in alle facetten een toptrainer.
 
Van Bommel legt uit: ''Daarna breng je nummer drie om het af te maken''
https://www.psvfans.nl/nieuws/eerst...aarna-breng-je-nummer-drie-om-het-af-te-maken

Het lijkt er meer en meer op dat Van Bommel het niet zo in Gakpo ziet zitten als wat de meesten, waaronder ik, gedacht en gehoopt hadden.
In dit artikel wordt hij niet eens genoemd. Hopelijk vergis ik me want ik vind dat Gakpo moet gaan doorbreken in PSV 1.
Ik snap je redenatie niet. Deze drie spelers zijn verder dan Gakpo, die volgens mij de jongste van dit stel is. Hij is nummer 4 in de rij. Prima toch?
 
Ik snap je redenatie niet. Deze drie spelers zijn verder dan Gakpo, die volgens mij de jongste van dit stel is. Hij is nummer 4 in de rij. Prima toch?
Ja dat wel, toch hoop ik dat hij echt gaat doorbreken. Hij ligt nog 4 jaar onder contract dus ja, ik was een beetje voorbarig met mijn conclusie.
 
Een zéér gelukkige late wissel heeft ons de zege bezorgd. Maar wat heb ik me lopen ergeren dat MVB zolang gewacht heeft met wisselen en dat hij het middenveld/ aanval voorin, niet versterkt had daar hij een verdediger voor een verdediger wisselde. Je staat op 1-1 en dan moet je juist een extra spits/aanvaller erin brengen en een verdediger opofferen, om de overwinning uit het vuur te slepen. Maar ja, tenslotte heeft hij toch gelijk gekregen. Gelukkig maar.:)
 
Mooi, er wordt nu ook naar de voeding gekeken net zoals bv bij wielrennen
https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/moet-lozano-nu-aan-de-rijstwafels~adf76694/

Prima. Prima. Prima.
Voeding is dé reden dat bij wielrennen de echte klimmers, die wisselende tempo’s goed aankunnen, geen grote rondes meer winnen.
De tijdrijders kunnen door hun energielevel op peil te houden zo’n strak tempo aan in de bergen dat klimmers niet meer kunnen aanvallen.

Maar klimmers worden door andere voeding plotseling geen tijdrijders.

Voeding zou zelfs zomaar een doorslaggevende rol kunnen hebben bij het aantrekken van nieuwe spelers in de toekomst.
 
Zal vast wel al ergens gepost zijn, maar ik zag hem nog niet:

Van Bommel wil kunstgras weghebben.

Wederom wijze woorden van Van Bommel; Jong PSV moet ook gewoon op echt gras voetballen. Het is zoals hij zegt, je krijgt gewoon een heel ander soort voetbal met kunstgras. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat kunstgras een grote rol speelt in de achteruitgang van het Nederlands voetbal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan