Aziz Behich, (V)

Ik ben niet zo'n voorstander van deze transfer - de middelmaat regeert. Gaat weer heel wat kosten terwijl hij niet eens zo nodig is. Het lijkt alsof Van Bommel een ontzettend grote invloed uitoefent op het transferbeleid. Al die Australiërs.. lekker creatief bezig.
 
Een enkele google afbeelding laat t wel zien
 
.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180828-214237_Chrome.jpg
    Screenshot_20180828-214237_Chrome.jpg
    51,1 KB · Weergaven: 2
Zoals ik al zei heeft Bommel veel meer overeenkomsten met van Gaal dan het hem lief is: kan goed werken met de jeugd en koopt vooral middelmaat en spelers die eigenlijk niet nodig zijn.
 
Dat klopt tenzij je geen goede CV hebt. Ook werd er eerder gezegd dat Viergever goed op de LB positie zou kunnen spelen. Met Angelino en wellicht deze Aziz is die positie goed bezet en zal er dus geen sprake meer zijn dat hij daarvoor in aanmerking komt.

Juist
en dat wordt uiteindelijk ook bevestigd

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...telegraaf-psv-praat-over-transfer-behich.html

je hebt gewoon 2 fatsoenlijke backs nodig

je kan geen CV uit de basis als backup voor de backpositie gaan gebruiken

dan krijg je net zoiets als vorig jaar
 
Juist
en dat wordt uiteindelijk ook bevestigd

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...telegraaf-psv-praat-over-transfer-behich.html

je hebt gewoon 2 fatsoenlijke backs nodig

je kan geen CV uit de basis als backup voor de backpositie gaan gebruiken

dan krijg je net zoiets als vorig jaar

Wat mij betreft komt "deze reserveback" (als Behich dat zou zijn) eerder in aanmerking voor basisplaats LCV, met dan Viergever als nood LB/CV?
Mischien schrijf ik hem te vroeg af maar ik houd mijn hart vast voor de prestaties van Nick tegen Bate voor morgen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat mij betreft komt "deze reserveback" (als Berdich dat zou zijn) eerder in aanmerking voor basisplaats LCV, met dan Viergever als nood LB/CV?
Mischien schrijf ik hem te vroeg af maar ik houd mijn hart vast voor de prestaties van Nick tegen Bate voor morgen.

Die jongen presteert echt goed in turkije.. hoe komt je daar precies bij?
 
Die jongen presteert echt goed in turkije.. hoe komt je daar precies bij?
Dan helemaal. Van Bommel heeft aangegeven (en zijn opstellingen ondersteunen dat) dat hij een linkspoot op LCV wil gebruiken. Momenteel hebben we alleen Nick (valt tegen) en Obispo (kan wat worden maar nog wel erg jong en onbewezen).

Als er een ervaren linksbenige verdediger bijkomt zie ik hem best wel de plek van Viergever innemen. Verder ken ik de speler niet. Kan best zijn dat het een kleine vleugelflitser is die in het centrum al zijn kopduels verliest of geen man kan dekken. In dat geval heb ik niks gezegd. Maar als je het mij vraagt is LCV nu samen met het middenveld nog een zwakkere schakel. Ik vind dan 4 miljoen voor een back op de bank minder logisch dan voor een alternatief LCV?

Ik reageerde op je post vanwege de omgekeerde route: geen basis CV (viergever) als backup LB, maar juist de backup LB (Behich) als potentiele basis CV? :)
 
Laatst bewerkt:
neenee
dat is absoluut geen CV behich

dat is echt een zeer aanvallend ingestelde vleugel speler
die zijn laatste krachten gebruikt om vervolgens op de eigen doellijn weer een bal te redden
 
neenee
dat is absoluut geen CV behich

dat is echt een zeer aanvallend ingestelde vleugel speler
die zijn laatste krachten gebruikt om vervolgens op de eigen doellijn weer een bal te redden

Daar hebben we Luuk al voor. ;)

Zonder dollen; die karakteromschrijving klinkt goed. Een back die verdedigend ook hard wil werken! Dat is alweer een tijdje geleden zeg, dat we er zoeentje hadden op links. Mooi alternatief voor Angelino in dat geval.
 
ja daarom.. hij is snel.. en agressief.. ik vind hem ook altijd een beetje ogen als guardado in zijn manier van spelen
 
Ik ben niet zo'n voorstander van deze transfer - de middelmaat regeert. Gaat weer heel wat kosten terwijl hij niet eens zo nodig is. Het lijkt alsof Van Bommel een ontzettend grote invloed uitoefent op het transferbeleid. Al die Australiërs.. lekker creatief bezig.

Ik sluit me hier bij aan. Hij lijkt een beetje terug te grijpen op het voor hem bekende. En het niveau van Australië lijkt me niet het niveau dat je wil nastreven als Nederlandse topclub. Leuk dat ze voor spek en bonen meededen op het WK en gevochten hebben voor wat ze waard waren, maar uiteindelijk brachten ze zelf verder niks. Anderzijds, wat ik hierboven lees, vind ik het wel weer goed dat hij spelers selecteert op karakter, spelers die altijd alles geven en nooit verzaken, maar dat mag nooit het enige criterium zijn natuurlijk.
 
Ik sluit me hier bij aan. Hij lijkt een beetje terug te grijpen op het voor hem bekende. En het niveau van Australië lijkt me niet het niveau dat je wil nastreven als Nederlandse topclub. Leuk dat ze voor spek en bonen meededen op het WK en gevochten hebben voor wat ze waard waren, maar uiteindelijk brachten ze zelf verder niks. Anderzijds, wat ik hierboven lees, vind ik het wel weer goed dat hij spelers selecteert op karakter, spelers die altijd alles geven en nooit verzaken, maar dat mag nooit het enige criterium zijn natuurlijk.
Precies. Met 11 Hendriksjes degradeer je gewoon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan