Georginio Wijnaldum

Ik denk dat PSV uiteindelijk anderhalf miljoen euro overhoudt aan Gini.....toch een mooi bedrag dat gratis erbij komt..
 
Dan blijft het nog steeds een half miljoen ... :p

Nee. Tenminste zoals ik het eerder las. 25 miljoen pond is 30 miljoen euro. PSV van 10% van alles boven 20 miljoen euro (dat staat in datzelfde artikel). Dat is dus 1 miljoen.

Ik denk dat PSV uiteindelijk anderhalf miljoen euro overhoudt aan Gini.....toch een mooi bedrag dat gratis erbij komt..

En waarom denk jij dat?
 
Benieuwd hoe hoog het percentage is. Als het bedrag van 30 miljoen klopt, krijgt PSV ongeveer een ton per procentpunt dat PSV heeft weten te bedingen.
 
Benieuwd hoe hoog het percentage is. Als het bedrag van 30 miljoen klopt, krijgt PSV ongeveer een ton per procentpunt dat PSV heeft weten te bedingen.

Quote uit artikel :Maar in de uren na de wedstrijd had topoverleg plaats tussen de leiding van Liverpool en Newcastle, waarbij na verhitte discussies ver na middernacht een akkoord werd bereikt over een transfersom van zo’n 25 miljoen euro. Van dat bedrag gaat PSV bijna een half miljoen euro opstrijken. De Eindhovenaren bedongen vorig jaar, toen de Voetballer van het Jaar uit de eredivisie naar Newcastle verhuisde, dat ze bijna tien procent van elk bedrag boven de 20 miljoen euro zouden incasseren bij een volgende transfer.
 
Laatst bewerkt:
Quote uit artikel :Maar in de uren na de wedstrijd had topoverleg plaats tussen de leiding van Liverpool en Newcastle, waarbij na verhitte discussies ver na middernacht een akkoord werd bereikt over een transfersom van zo’n 25 miljoen euro. Van dat bedrag gaat PSV bijna een half miljoen euro opstrijken. De Eindhovenaren bedongen vorig jaar, toen de Voetballer van het Jaar uit de eredivisie naar Newcastle verhuisde, dat ze bijna tien procent van elk bedrag boven de 20 miljoen euro zouden incasseren bij een volgende transfer.

En daar komt mijn post weer om de hoek kijken. In eerdere berichten werd gesteld dat dit 25 miljoen pond is en dat dit circa 30 miljoen euro zou zijn.
 
Eerder werd gesproken over 25 miljoen pond als verkoopprijs, in plaats van 25 miljoen euro.

En daar komt mijn post weer om de hoek kijken. In eerdere berichten werd gesteld dat dit 25 miljoen pond is en dat dit circa 30 miljoen euro zou zijn.

het blijft 10 % van 5 miljoen .. dus een half miljoen ... ik heb het woord euro's of ponden niet in mijn mond gehad .... daarom had ik dit mannetje erachter geplakt :p
 
het blijft 10 % van 5 miljoen .. dus een half miljoen ... ik heb het woord euro's of ponden niet in mijn mond gehad .... daarom had ik dit mannetje erachter geplakt :p

Niet helemaal, want de basis blijft 20 miljoen euro. Of dat ook niet?
 
Ik voorspelde al dat Wijnaldum naar Liverpool zou gaan toen ik hier nog moest uitleggen waarom Hiljemark en Matavz echt niveau tekort komen... :D

Mooi voor Gini, en misschien nog niet zijn plafond.

Matavž, dát was een klasbak!

:shifty:
 
In een artikel over Wijnaldum op de plek van controleur:

Het is voor deze positie belangrijk dat de mindset juist is: dat je niet achter de bal aan rent of diep gaat, terwijl we daar andere spelers voor hebben. Gini kan van de ene mindset switchen naar de andere. Dat is erg mooi voor ons.'

Wat een verschil met de blinde draver die hij bij ons soms was. Toch bijzonder hoe spelers zo'n omslag kunnen maken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
In een artikel over Wijnaldum op de plek van controleur:



Wat een verschil met de blinde draver die hij bij ons soms was. Toch bijzonder hoe spelers zo'n omslag kunnen maken.
Gini kwam gewoon te weinig uit zijn comfortzone bij ons waardoor hij minder bepalend was als wat hij had kunnen zijn.
 
Yep. Een soort emotionele blokkade waar ook Pereiro last van lijkt te hebben.


Pereiro heeft geen blokkade, hij ìs de blokkade. Het is een zesjesman die af en toe een 8,5 scoort, maar ook regelmatig door de ondergrens zakt. 2 weken geleden voelde hij het vertrouwen van de trainer nog, nu is hij het alweer kwijt. En wij maar zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Wijnaldum is één van de weinigen, misschien zelfs wel de enige, speler(s) waar ik na het vertrek bij PSV nog meer sympathie voor heb, dan elke andere willekeurige speler van welk team in welk land dan ook. Meestal boeit het me werkelijk niets meer hoe een speler het doet nadat hij is vertrokken, maar de bescheiden Wijnaldum blijft voor mij toch bijzonder. Misschien wel juist omdat hij mijn ongelijk bewees in zijn laatste seizoen bij PSV.
 
Als al die Suaresjes, Messi's, Ronaldo's en Cruijffjes van de Lage Landen nou eens een voorbeeld zouden nemen aan de weg die Wijnaldum heeft bewandeld zouden er misschien een stuk meer slagen in het buitenland. Van Dijk bewijst eigenlijk exact hetzelfde. Maar nee, het liefst zo snel mogelijk naar de top zodat we zo snel mogelijk weer bij PEC Zwolle belanden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan