Ryan Thomas (M)

Media reppen over 6-9 maanden uit de roulatie...Triest voor die jongen zeg en kloten voor ons.
Zou het met de zware trainingsarbeid te maken hebben die MVB hanteert en dat Thomas dat niet gewend is?
Misschien gaar PSV nu alsnog vol voor Gutierrez.
 
Lekker jongens....vrijwel zeker einde seizoen voor Thomas, volgens Nu.nl. Als PSV nu niet snel Gutierrez vastlegt voor 1 september, dan zie ik onze kansen voor de landstitel en overwinteren in Europa en in de beker aanzienlijk slinken.....
 
Dat is wel heel ongelukkig. :sad: Veel sterkte Ryan Thomas. (Y)

"De verwachting is dat Thomas minstens zes maanden uit de roulatie is."
Dat zal wel wat langer duren. Het seizoen is zo goed als voorbij voordat Ryan Thomas weer inzetbaar is.

Toch maar Érick Gutiérrez kopen nu.
 
Lekker jongens....vrijwel zeker einde seizoen voor Thomas, volgens Nu.nl. Als PSV nu niet snel Gutierrez vastlegt voor 1 september, dan zie ik onze kansen voor de landstitel en overwinteren in Europa en in de beker aanzienlijk slinken.....

Inderdaad. Daarom ben ik erg blij dat ze gisteren een goed resultaat hebben gehaald. Willen ze ook sneller komen en je kan hem misschien nu betalen. ( eerst nog volgende week overleven natuurlijk)
 
Mooi k.t hopelijk een goede verzekering afgesloten. Wordt niets meer dit seizoen.
We zijn kampioen in het kopen van geblesseerde spelers Romero ook al 7 maanden onderweg.
 
Mooi k.t hopelijk een goede verzekering afgesloten. Wordt niets meer dit seizoen.
We zijn kampioen in het kopen van geblesseerde spelers Romero ook al 7 maanden onderweg.

Als het met beide spelers zo gaat als destijds met Ruud van Nistelrooij komen zij en wij er nog goed uit. ;)
 
Lekker jongens....vrijwel zeker einde seizoen voor Thomas, volgens Nu.nl. Als PSV nu niet snel Gutierrez vastlegt voor 1 september, dan zie ik onze kansen voor de landstitel en overwinteren in Europa en in de beker aanzienlijk slinken.....
Is je misschien ontschoten maar wij kunnen/ willen hem op dit moment niet betalen.
 
Is je misschien ontschoten maar wij kunnen/ willen hem op dit moment niet betalen.
En nu die club weet dat we hem echt nodig hebben, zullen ze zich veel harder gaan opstellen.
 
Man man man, dat is wel klote zeg. Voor die jongen zelf helemaal. Dan maar iets proberen met die CL miljoenen, moet gewoon een waardige vervanger komen. Dante Rigo is dan de absolute noodoplossing
 
Aiaiai dit is echt heel zuur! Was echt de perfecte speler voor ons middenveld. Hopen dat hij snel hersteld, maar we moeten nu wel iets doen op de transfermarkt. Rosario Hendrix ben ik niet kapot van.
 
Aiaiai dit is echt heel zuur! Was echt de perfecte speler voor ons middenveld. Hopen dat hij snel hersteld, maar we moeten nu wel iets doen op de transfermarkt. Rosario Hendrix ben ik niet kapot van.

We hebben al 3 miljoen besteed en geblesseerd en de deadline nadert snel aub geen paniek aankoop.
 
Ik denk dat we Ryan Thomas nooit meer een volledige wedstrijd bij PSV zullen zien spelen.
Dit is een cruciale blessure in een cruciaal moment van zijn carriere.
 
Ik denk dat we Ryan Thomas nooit meer een volledige wedstrijd bij PSV zullen zien spelen.
Dit is een cruciale blessure in een cruciaal moment van zijn carriere.

Inderdaad. Slechts zelden komt een speler er na zo'n blessure helemaal bovenop. De meesten raken naast wendbaarheid toch ook wel wat vertrouwen in de knie kwijt en gaan slechter spelen, zoals Strootman.
 
Inderdaad. Slechts zelden komt een speler er na zo'n blessure helemaal bovenop. De meesten raken naast wendbaarheid toch ook wel wat vertrouwen in de knie kwijt en gaan slechter spelen, zoals Strootman.

Juist en in dit geval is het een speler die het niveau nog moet gaan bereiken. Ik zie hem niet meer in de top slagen.
 
Inderdaad. Slechts zelden komt een speler er na zo'n blessure helemaal bovenop. De meesten raken naast wendbaarheid toch ook wel wat vertrouwen in de knie kwijt en gaan slechter spelen, zoals Strootman.

Er zijn uitzonderingen zoals Ruud van Nistelrooij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan