Ryan Thomas (M)

Het niveau van de jeugdopleidingen is blijkbaar niet zo hoog als we denken. Dat bewijzen ook onze talenten in het buitenland, buiten de in het buitenland gescoute talenten zoals destijds Eriksen, Vertonghen of bij ons nu Mauro enz. Al moet ik zeggen dat je soms spelers als Frenkie de Jong wel heel lang links hebt laten liggen als topclubs. Gewoon een beetje arrogant doen omdat het maar de Willem II jeugd betreft bijv.
We zullen vast wel zo een speler in potentie hebben lopen maar die mist de ervaring van Thomas die al 23 is en veel wedstrijden heeft gespeeld.
Ik ben daar zelf geen voorstander van want zo krijgt de jeugd dus nooit de kans en koop je allerlei net niet spelers die niet echt wat toevoegen.
De jeugd krijgt weldegelijk de kans, maar ze ziin niet goed genoeg. Niet goed genoeg om PSV kampioen te maken, wel goed genoeg om bij Heracles en VVV te spelen.
 
Laatst bewerkt:
Of John de Jong is een racist. Hij haalt alleen maar blanke spelers. Dumfries was nog van Brands. Heb het altijd al gedacht.
 
De jeugd krijgt weldegelijk de kans, maar ze ziin niet goed genoeg. Niet goed genoeg om PSV kampioen te maken, wel goed genoeg om bij Heracles en VVV te spelen.
Ja Thomas maakt ons wel kampioen wou je zeggen.....
 
Top scouting hebben we....uit het niets een topaankoop die niemand zag aankomen.......blijkt de nieuwe Messi gewoon al in de Eredivisie te voetballen...
 
Ja Thomas maakt ons wel kampioen wou je zeggen.....
Nee , dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat de jeugd van PSV ons geen kampioen maakt. Je legt mij de verkeerde woorden in de mond. Overigens : onze jeugd speelt vanavond bij PEC-Heerenveen. Interessant, Leemans bij PEC en Lammers bij Heerenveen. Veel kijkgenot overigens.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Juist hier waren we naar op zoek maar niemand had de informatie.. was duidelijk dat de stekker er al lang uit was bij de onderhandelingen met pachuca
 
Juist hier waren we naar op zoek maar niemand had de informatie.. was duidelijk dat de stekker er al lang uit was bij de onderhandelingen met pachuca
We hebben dus eigenlijk helemaal niks aan de zogenaamde PSV-watchers bij de diverse mediakanalen...
 
Ryan Thomas. Tja, wat moet je er van zeggen? Beetje een Ramselaar gevoel bij. Meer een aankoop voor in de breedte, maar daarvoor is hij eigenlijk wat te mager. Je kunt hopen dat het nog wat wordt, maar als je op je 23'ste nog voor PEC voetbalt mag je rustig aan gaan vrezen dat er niet veel meer in het verschiet ligt qua groei. De kans dat het een Mertens verhaal wordt is sowieso al bijzonder klein; die heeft echt een zeer uniek carrière-verloop gekend.

Je gaat eigenlijk voor een 'zwaargewicht', Gutierrez, om het middenveld in balans te brengen en van een broodnodige kwaliteitsimpuls te voorzien, kan het niet betalen, en kiest er dan voor om voor 4 miljoen (volgens Teletekst) een 1-jarig (!) contract af te kopen voor zo'n speler, terwijl je in principe de betere versie, Mauro jr., al in huis hebt. En dan heb je ook nog Gudmundsson die zo'n rol ook wel aan zou moeten kunnen. Die zal zich nu wel twee keer bedenken alvorens hij een nieuw contract ondertekent. Laten we maar op een positieve noot eindigen dan: ik vond het wel altijd de meest opvallende speler bij PEC, en hij heeft wel een prima drive en inzet, dus wie weet wordt het toch nog wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan