Ryan Thomas (M)

Prima alternatief, statts niet zo geweldig maar wel een speler met technische kwaliteiten en scorend vermogen. Ik denk dat hij niet alleen als vervanger van Van Ginkel komt maar tevens als het alternatief voor Gutierrez. Kan box-to-box spelen.
Dit is denk ik de perfecte invulling voor de vacante positie die Van Ginkel achterlaat.
:PSV:
 
Groot verschil in kwaliteit tussen Thomas en Guttierez.....als de meeste scouts zeer positief zijn over Guti, hij op het lijstje stond/ staat van diverse clubs, zelfs Ajax geinteresseerd was, Westerhof hem dringend aanbevolen heeft bij PSV, opgenomen in WK- selectie van Mexico, momenteel beste speler van Puchaca, maatje van Lozano, Guti en Lozano een sterk en gevaarlijk koppel vormen, dan spreekt alles in het voordeel van Guti en niet van Thomas....
 
Ajax haalt PL aankopen, wij halen PEC aankopen. Hoeven we tenminste niet meer te speculeren wie er kampioen wordt
 
Zijn complete stats:
rujlIcU.png


Afgelopen seizoen 31 wedstrijden / 2.711 minuten: 1 doelpunt, 3 assists. Tsja.
 
Met alleen de medische keuring als mogelijke dwarsligger is dit amper nog een gerucht te noemen. PSV zelf meldt de komst ook al.
 
In mijn ogen de enige speler in de eredivisie die een beetje in de buurt komt als alternatief voor Gutierrez, maar stiekem hoop ik toch dat dit niet een alternatief is maar een extra speler naast Gutierrez. Omdat we dit jaar veel meer potjes spelen dan vorig jaar en het vorig jaar al vrij krap was.

Als er naast hem niks meer komt dan is het wel teleurstellend, zeker met oog op activiteiten Ajax.

Wel mooie speler overigens Thomas! Welkom!
 
Thomas was een leuke spelers geweest voor de breedte ware het niet dat we daar al Mauro, Rosario en Ramselaar voor hebben. Welke toegevoegde waarde heeft deze jongen?
 
Wat is nou de laatste Eredivisie versterking waarvan ik dacht, nou fijn dat die bij ons gespeeld heeft? Mertens, Strootman?
 
Terug
Bovenaan Onderaan