Algemene transfergeruchten

En nu schijnt Roma achter Willems aan te zitten. Hadden ze nog geen elftal dat ze zo aan t kopen zijn.
 
IK zou graag zien dat PSV
Tom Rogic ook haalt als vervanger van Marco van GInkel

Marc van Bommel kemt hem vast wel..
 
Gewoon 3 mjn bieden op Donny van Beek, schijnt het niet leuk te vinden dat hij reserve is.
Voor mij trouwens ook onbegrijpelijk.
 
Gewoon 3 mjn bieden op Donny van Beek, schijnt het niet leuk te vinden dat hij reserve is.
Voor mij trouwens ook onbegrijpelijk.
3 miljoen ? Dat zijn prijzen voor eenvoudige stervelingen zoals spelers van PSV....voor een Godenzoon als Donny betaal je al gauw het 5-voudige ....dan kan je dus beter Gutierrez halen voor dat bedrag....
 
23 jaar en dan naar Qatar vertrekken, geldwolf
Is België een ontwikkelingsland op voetbalgebied? Als je eenmaal de armoede van ettelijke tonnen hebt gekend, dan is voetballen voor een paar miljoen in een zandbak een niet te weerstane verleiding.
Lestienne koos ook al voor het grote geld.
Voor beide geldt: einde carrière. Nou ja: nooit begonnen carrière.
 
Is België een ontwikkelingsland op voetbalgebied? Als je eenmaal de armoede van ettelijke tonnen hebt gekend, dan is voetballen voor een paar miljoen in een zandbak een niet te weerstane verleiding.
Lestienne koos ook al voor het grote geld.
Voor beide geldt: einde carrière. Nou ja: nooit begonnen carrière.

:unsure: Lestienne zorgt er dinsdag hoogstpersoonlijk voor dat Ajax uitgeschakeld wordt. :sneaky: :D :xp:
 
23 jaar en dan naar Qatar vertrekken, geldwolf
Tegenwoordig vertrekken ze ook naar China, zelfs twee internationals van België deden dat. De een heeft in twee jaar tijd 30 miljoen verdiend en is nu naar BVB en gaat een armoedig leven lijden met 10 miljoen per jaar.
Overigens was je niet zo hard over Lestienne toen men hier bij het aantrekken van hem twijfels had over zijn mentaliteit en verleden (met 21 jaar naar Quatar) uitte ;)
 
Tegenwoordig vertrekken ze ook naar China, zelfs twee internationals van België deden dat. De een heeft in twee jaar tijd 30 miljoen verdiend en is nu naar BVB en gaat een armoedig leven lijden met 10 miljoen per jaar.
Overigens was je niet zo hard over Lestienne toen men hier bij het aantrekken van hem twijfels had over zijn mentaliteit en verleden (met 21 jaar naar Quatar) uitte ;)

Als ik in 2 jaar tijd zo'n bak met geld zou kunnen verdienen zou ik het ook niet laten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zelfs als het in 1 jaar is, zou ik het niet nalaten.

Brr, en dan verplicht met Wesley en Jolante als mede-Nederlanders moeten buurten en hun gewouwel over prada-tasjes en inlegzooltjes moeten aanhoren. En met die drie miljoen salaris ben je daar nog altijd een financiele nobody waar de buurman die in de olie zit smadelijk om moet lachen.
 
Brr, en dan verplicht met Wesley en Jolante als mede-Nederlanders moeten buurten en hun gewouwel over prada-tasjes en inlegzooltjes moeten aanhoren. En met die drie miljoen salaris ben je daar nog altijd een financiele nobody waar de buurman die in de olie zit smadelijk om moet lachen.

Doe eens tegen bouterbaas zeuren, die wil dat twee jaar meemaken. :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan