Trent Sainsbury (V)

Archie Thompson 2.0?
Die moest actief blijven vóór het WK, deze heeft zijn wk al gehad.
Tja, wat moet je er van zeggen? Er vanuit gaande dat Isimat gaat vertrekken, is er een vervanger gehaald voor de bank. Een ervaren jongen, een Schwaab 2. Misschien nog wel iemand die zonder mokken rechtsback wil spelen.
 
Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen. Je verliest dus de beste rechtsback en één van de beste middenvelders van de eredivisie. Je krijgt twee onervaren backs terug, en een weliswaar ervaren, maar blessuregevoelige CV. Je gaat er in kwaliteit dus fors op achteruit - terwijl de CL- miljoenen op het spel staan... Wat we nu nodig hebben, is KWALITEIT. Ja, dat kost geld, maar het is de enige manier om ook centen te verdienen.

Een speler voor de breedte moet nu echt uit maar uit eigen jeugd komen... Obispo klopt nadrukkelijk op de voordeur - nu een tweederangs Australiër halen, is voor die jongen een duidelijke boodschap: maar eens bij een andere club kijken... Potver, en dat terwijl ik dacht dat Viergever voor de breedte was gehaald...

Dit is nu het vijfde seizoen van steeds verdere uitholling. De selectie wordt zo hol, dat als je in het stadion schreeuwt, je je eigen echo hoort.
 
Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen. Je verliest dus de beste rechtsback en één van de beste middenvelders van de eredivisie. Je krijgt twee onervaren backs terug, en een weliswaar ervaren, maar blessuregevoelige CV. Je gaat er in kwaliteit dus fors op achteruit - terwijl de CL- miljoenen op het spel staan... Wat we nu nodig hebben, is KWALITEIT. Ja, dat kost geld, maar het is de enige manier om ook centen te verdienen.

Op linksback kun je ten opzichte van voorgaand seizoen amper inleveren en tegen een BATE of Qarabag mag het gemis van Arias echt geen excuus zijn om die CL mis te lopen, met diezelfde Arias ging het vorig jaar net zo goed mis. Dumfries is minder, maar heeft ook genoeg potentie en moet dat ook gewoon kunnen opvangen. Realistisch gezien is voor ons niet mogelijk om een waardige vervanger van het kaliber Arias te halen, daarom is een rechtsback met potentie de beste optie. Daarnaast gaan we er naar mijn mening met Viergever op vooruit ten opzichte van Isimat.

Het punt waarin ik het dan wel met je eens ben is dat we fors hebben ingeleverd op Van Ginkel, dat daar kwaliteit moet komen is iedereen het wel mee eens gok ik. Die moet 100% zeker komen, anders wordt het een zware kluif aankomend seizoen.
 
Ik ben in ieder geval enorm blij dat er uberhaupt een ervaren verdediger erbij komt, daar waar wij als supporters ruim 5 jaar gesmeekt hebben om versterkingen in de achterhoede, krijgen wij er met de komst van Mark er 4 bij : Dumfries, Angelino, Viergever en Sainsbury. Dat is in tegenstelling tot het tijdperk Brands een enorm luxe start van de competitie....
 
Ik ben in ieder geval enorm blij dat er uberhaupt een ervaren verdediger erbij komt, daar waar wij als supporters ruim 5 jaar gesmeekt hebben om versterkingen in de achterhoede, krijgen wij er met de komst van Mark er 4 bij : Dumfries, Angelino, Viergever en Sainsbury. Dat is in tegenstelling tot het tijdperk Brands een enorm luxe start van de competitie....
Eindelijk eens iemand die het van de positieve kant bekijkt :)
 
Ik ben in ieder geval enorm blij dat er uberhaupt een ervaren verdediger erbij komt, daar waar wij als supporters ruim 5 jaar gesmeekt hebben om versterkingen in de achterhoede, krijgen wij er met de komst van Mark er 4 bij : Dumfries, Angelino, Viergever en Sainsbury. Dat is in tegenstelling tot het tijdperk Brands een enorm luxe start van de competitie....
Ik heb liever dat een TD haalt wat nodig is. Aankopen die je in het verleden niet gedaan hebt kan je nier compenseren door er nu extra te kopen.
 
Ik ben in ieder geval enorm blij dat er uberhaupt een ervaren verdediger erbij komt, daar waar wij als supporters ruim 5 jaar gesmeekt hebben om versterkingen in de achterhoede, krijgen wij er met de komst van Mark er 4 bij : Dumfries, Angelino, Viergever en Sainsbury. Dat is in tegenstelling tot het tijdperk Brands een enorm luxe start van de competitie....
Ervaring heeft ook Bram van Polen... Hetzelfde niveau als Sainsbury maar die is zogenaamd geen Australisch international. Dat is waarschnlijk een maatstaf bij psv tegenwoordig. Want iets anders kan ik niet vinden over de speler van Zwolle en die Chineze club...
 
Ervaring heeft ook Bram van Polen... Hetzelfde niveau als Sainsbury maar die is zogenaamd geen Australisch international. Dat is waarschnlijk een maatstaf bij psv tegenwoordig. Want iets anders kan ik niet vinden over de speler van Zwolle en die Chineze club...

Prima trackrecord om een tevreden bankzitter te zijn, de scheuren komen nu al bij Ajax met Donny. En Bram was vorig jaar een van de betere backs van de eredivisie.
 
Maar een ervaren en creatieve middenvelder moet binnen een week gehaald worden, niet omdat het kan, maar omdat het dringend moet....!!
Don't worry, wij zijn het eens. Het is wel een ergernis dat we elk jaar zo'n positie hebben waar we zo mee klooien. Het patroon is dezelfde: grote noodzaak tot versterking, lang wachten, zeggen dat de schaduwlijstjes er liggen, maar uiteindelijk met middelmaat aan komen kakken.

Ik maak me zorgen :sad:
 
Waar ik mij de afgelopen 5 jaar steeds zorgen maakte om de achterhoede die stelselmatig verwaarloosd werd door Brands, maak ik mij nu ernstig zorgen om het middenveld. Hadden wij voorheen toppers op het middenveld met Guardado en Van Ginkel, nu hebben we alleen maar middelmaat of erger. Hendrikx is redelijk, maar geen topper. Ramselaar is matig. Rosario is nog niet geschikt om ons straks tegen sterke tegenstanders te helpen of in de CL te schitteren. De enige middenvelder die momenteel een voldoende scoort is Pereiro, maar dat zal lang niet elke wedstrijd het geval zijn, kijkend naar zijn verleden bij PSV ( geen constante lijn in zijn optreden). Als ik het zo bezie, dan gaan wij komend seizoen mis tasten bij alle prijzen, vanwege de matige kwaliteit van het huidige middenveld. In mijn ogen moet er niet slechts 1, maar moeten er zelfs 2 ervaren en goede middenvelders toegevoegd worden aan de huidige selectie. En de eerste moet al binnen een week vastgelegd worden ( Gutierrez ) en de tweede nog voor de deadline van 1 september a.s.
 
Hou vertrouwen mannen! Guti gaat komen, al zal dat op zijn vroegst in de CL return zijn?. Maar ook zonder hem moeten we van BATE en Utrecht kunnen winnen, zo slecht is ons spel helemaal niet.

Zou tot die tijd Dante Rigo geen beter alternatief zijn dan Rosario? Is veel meer een echte voetballer en dat hebben we nu juist nodig.
 
Hou vertrouwen mannen! Guti gaat komen, al zal dat op zijn vroegst in de CL return zijn?. Maar ook zonder hem moeten we van BATE en Utrecht kunnen winnen, zo slecht is ons spel helemaal niet.

Zou tot die tijd Dante Rigo geen beter alternatief zijn dan Rosario? Is veel meer een echte voetballer en dat hebben we nu juist nodig.
Zolang Pereiro nog last heeft van narcolepsie, zou ik het gewoon proberen met Mauro.
 
Prima trackrecord om een tevreden bankzitter te zijn, de scheuren komen nu al bij Ajax met Donny. En Bram was vorig jaar een van de betere backs van de eredivisie.
Nou dus had ik gelijk. Halen die held Bram! Maakt het uit. Het uithollen van de selectie is toch al aan de gang...
Waarom je het nu over Donny hebt weet ik niet maar zoveel kwaliteit is er dan iig geval dat Donny op de bank terecht komt. Dat moet voor ons juist een signaal zijn.
 
Donny kost volgens transfermarkt.nl 14 mln. Gewoon, om te sarren, interesse tonen :giggle:
Inderdaad teveel kwaliteit om op de bank te zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan