Scouting - Algemeen & Beleid

Inderdaad een duidelijk geval van!!!! We plukken nu nog steeds de financiële vruchten van de transfer van Maher. dat was een ZEKERHEID 1527751957592.png
 
Nu ik lees dat er interesse in Cocu is en Pascal Jansen zijn contract heeft ontbonden bij PSV als Hoofdopleidingen en Marcel Brands weg is zou ik graag zien dat PSV er alles er aan doet om Ralf Rangnick binnen te halen en die PSV van hoofdopleidingen tot staf en assistenten laat bepalen.
Heeft Red Bull Salzburg Oostenrijk en RB Leipzig Duitsland op de kaart gezet !!
Ik ben er van overtuigd dat hij PSV weer een Kampioen( s) team van kan maken die jarenlang de 1e plek zal opeisen met strijd en lef laat zien op het veld.
Daar staat Ralf Rangnick bekend om.
 
Lijkt me zo'n slecht idee nog niet! Zeker als Cocu weg gaat, overigens is die hasenhuttl (o.i.d.) van redbull leipzig ook niet transfervrij?
 
Lijkt me zo'n slecht idee nog niet! Zeker als Cocu weg gaat, overigens is die hasenhuttl (o.i.d.) van redbull leipzig ook niet transfervrij?

Als die wil/kan komen als opvolger Cocu; gelijk doen. Zou me echter verbazen als die de koploper van de plastic-leage (bijnaam eredivisie) wil gaan trainen. Heeft veel aanbiedingen/geintresseerde volgers naar t schijnt. Kan me ergens zelfs voorstellen dat Ralph Hasi na dit WK ergens als bondcoach aan de slag gaat (e.g. Oostenrijk). Was overigens hier in Leipzig bij de RB fans zeer geliefd.
 
Nu ik lees dat er interesse in Cocu is en Pascal Jansen zijn contract heeft ontbonden bij PSV als Hoofdopleidingen en Marcel Brands weg is zou ik graag zien dat PSV er alles er aan doet om Ralf Rangnick binnen te halen en die PSV van hoofdopleidingen tot staf en assistenten laat bepalen.
Heeft Red Bull Salzburg Oostenrijk en RB Leipzig Duitsland op de kaart gezet !!
Ik ben er van overtuigd dat hij PSV weer een Kampioen( s) team van kan maken die jarenlang de 1e plek zal opeisen met strijd en lef laat zien op het veld.
Daar staat Ralf Rangnick bekend om.
Zou zeker een erg goede optie zijn...
 
Zijn onze Superscouts ook actief aan het scouten op het WK in Rusland? Er lopen genoeg haalbare en betaalbare opties rond. Uit de media begrijp ik dat Ajax en AZ zeer geinteresseerd zijn in dat 19 jarige supertalent van Australie. Maar ook op de bank bij de deelnemende landen zitten er interessante opties, want je wordt niet zomaar geselecteerd door de bondscoach. Ik hoop dus dat onze Superscouts aanwezig zijn tijdens de wedstrijden in Rusland en actief aan het scouten zijn voor de selectie van PSV voor volgend seizoen.
 
Zijn onze Superscouts ook actief aan het scouten op het WK in Rusland? Er lopen genoeg haalbare en betaalbare opties rond. Uit de media begrijp ik dat Ajax en AZ zeer geinteresseerd zijn in dat 19 jarige supertalent van Australie. Maar ook op de bank bij de deelnemende landen zitten er interessante opties, want je wordt niet zomaar geselecteerd door de bondscoach. Ik hoop dus dat onze Superscouts aanwezig zijn tijdens de wedstrijden in Rusland en actief aan het scouten zijn voor de selectie van PSV voor volgend seizoen.

Precies kunnen ze goed naar die bankzitters kijken!!!
 
Precies kunnen ze goed naar die bankzitters kijken!!!
Je begrijpt mijn punt niet. Ook al ben je bankzitter op het WK, maar dan nog heb je genoeg potentie, anders zou je nooit geselecteerd zijn door de bondscoach...dus ook al komt een speler van de deelnemende landen op het WK niet in actie, dan nog kan hij een interessante optie voor PSV zijn, omdat hij wel bij de selectie zit. Ik hoop dat ik nu wel duidelijk overgekomen ben.
 
Je begrijpt mijn punt niet. Ook al ben je bankzitter op het WK, maar dan nog heb je genoeg potentie, anders zou je nooit geselecteerd zijn door de bondscoach...dus ook al komt een speler van de deelnemende landen op het WK niet in actie, dan nog kan hij een interessante optie voor PSV zijn, omdat hij wel bij de selectie zit. Ik hoop dat ik nu wel duidelijk overgekomen ben.
Maar daarvoor hoeft die scout niet naar Rusland af te reizen. Toch?
 
Maar daarvoor hoeft die scout niet naar Rusland af te reizen. Toch?
Nee joh, dat doet hij dan maar volgens jou thuis op de bank met een bord eten op schoot....en dan maar hopen dat de camerabeelden alles van elke speler hebben vastgelegd...
 
Zijn onze Superscouts ook actief aan het scouten op het WK in Rusland? Er lopen genoeg haalbare en betaalbare opties rond. Uit de media begrijp ik dat Ajax en AZ zeer geinteresseerd zijn in dat 19 jarige supertalent van Australie. Maar ook op de bank bij de deelnemende landen zitten er interessante opties, want je wordt niet zomaar geselecteerd door de bondscoach. Ik hoop dus dat onze Superscouts aanwezig zijn tijdens de wedstrijden in Rusland en actief aan het scouten zijn voor de selectie van PSV voor volgend seizoen.

Van wat ik begrepen heb zijn onze superscouts momenteel op n franse camping om undercover te kijken naar een zekere veelbelovende Wout Weghorst waarover ze stapels tips hebben binnen gekregen. ;P Misschien dat ze in t restaurantje nog wat tv beelden van t WK meekrijgen.
 
'PSV pikt zoon Guus Hiddink op bij De Graafschap'

link

Mark Hiddink, zoon van Guus, is per direct gestopt als scout bij De Graafschap en gaat naar PSV. Hiddink junior zou bovendien twee jeugdscouts met zich meenemen naar Eindhoven.
 
'PSV pikt zoon Guus Hiddink op bij De Graafschap'

link

Mark Hiddink, zoon van Guus, is per direct gestopt als scout bij De Graafschap en gaat naar PSV. Hiddink junior zou bovendien twee jeugdscouts met zich meenemen naar Eindhoven.
Het is overigens de Graafschap die stopt met de scouting waardoor hij naar PSV komt. Hij vertrekt dus niet zelf. Of het een versterking is moet nog blijken.

Eindhovens Dagblad zei:
Hiddink is niet de eerste scout die De Graafschap deze zomer verruilt voor PSV. Eerder gingen hoofd jeugdscouting Iwan Geurts, Dobias van Ingen en Gerrit Hengeveld hem voor.

An sich is het niet zo slecht om scouts ook in die regio te hebben.
 
Laatst bewerkt:
PSV lijkt voor mij op dit moment op het Ajax van de tijden waarin Roger, Gabri en later Duarte, Boerrigter, Sana enz werden aangetrokken. Sainsbury, met alle respect Thomas, Viergver en nu die Behic die ze willen halen. Tel daarbij nog ons middenveld en twee bscks die het echt nog moeten bewijzen op dit niveau... Een vergelijking met Ajax ga ik gewoon niet doen. Het wordt gewoon te pijnlijk als ik kijk naar De Ligt, Tagliafico, De Jong, Ziyech, Tadic, Neres en vd Beek. Blind en Onana laat ik gewoon buiten beschouwing.
 
PSV lijkt voor mij op dit moment op het Ajax van de tijden waarin Roger, Gabri en later Duarte, Boerrigter, Sana enz werden aangetrokken. Sainsbury, met alle respect Thomas, Viergver en nu die Behic die ze willen halen. Tel daarbij nog ons middenveld en twee bscks die het echt nog moeten bewijzen op dit niveau... Een vergelijking met Ajax ga ik gewoon niet doen. Het wordt gewoon te pijnlijk als ik kijk naar De Ligt, Tagliafico, De Jong, Ziyech, Tadic, Neres en vd Beek. Blind en Onana laat ik gewoon buiten beschouwing.
Poe, ik hoop niet dat je gelijk krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan