Algemene transfergeruchten

Het zegt zeker niet alles. Want wat zegt het als je meer over houdt? Dat je netto winst maakt of dat je het kapitaal niet op het veld zet?
En als je minder inkomsten hebt uit recettes en sponsoring, dan zul je meer inkomsten moeten genereren uit transfers. En vice versa natuurlijk.
 
Dat zou erg leuk zijn. Goed talentje. City heeft wisselende ervaringen met huurlingen die ze naar PSV hebben gestuurd: Zinchenko kwam niet echt in het stuk voor maar Rekik heeft zich wel in de basis weten te spelen.

Op huurbasis nooit doen. Gaat ten koste van vlieguren eigen talenten die er in overvloed zijn
 
Dat zou erg leuk zijn. Goed talentje. City heeft wisselende ervaringen met huurlingen die ze naar PSV hebben gestuurd: Zinchenko kwam niet echt in het stuk voor maar Rekik heeft zich wel in de basis weten te spelen.

Dat lijkt me niet. Als PSV deze speler een transfer heeft aangeboden en de speler kiest voor een ander traject.. lijkt het me niet dat die vervolgens gehuurd gaat worden.
 
Ik vind Viergever middelmaat, en hoop dat PSV nog een CV haalt nadat Gutierez gehaald is.

Was in het stadion en Viergever voel me zwaar tegen. Hoop dat ze isimat snel verkopen en er ruimte wordt gecreëerd voor nieuwe centrumverdediger
 
Isimat en Schwaab hebben n goede reeks gezet in de tweede seizoenshelft. Beide zijn beter dan n jaar geleden en op elkaar ingespeeld. Ik zie daarom niet direct waarom de hele linie op de kop moet en viergever + luckassen t nwe centrum zal moeten worden. Viergever als backup verdediging en luckassen backup cvm of naast hendrix lijkt me logischer.
 
Ik ga meer mee met Penalty. Vond Viergever niet tegenvallen. Ook geen wonderspeler. Brengt minder strijd dan Isimat, maar is wel qua opbouw beter.
Tegen zwaardere tegenstanders zie ik Viergever nog wel als LB, en Isimat weer in het centrum. Obispo zal hopelijk minuten maken.
 
Van mij mag hij (Obispo) zeker bewijzen dat hij beter is. Qua naam kan het een grote worden. Dat heb ik ook bij de naam Cody Gakpo ?

Het wordt nog mooier met Obispo. Zijn naam betekent ‘bisschop’ in het Spaans.
Hopelijk is Obispo hard en meedogenloos. Stel je toch eens voor Obispo in het centrum van de verdediging met een of andere slager uit Uruguay of Argentinië naast hem bij Atletico Madrid. Zijn naam alleen levert dan een paar mln extra voor PSV op.


Maar meen je dat nou met Gakpo? Is dat een goede voetballernaam? Vind zijn naam te ingewikkeld en te hard klinken: Cody Gakpo.
Dan heb ik meer vertrouwen in: Joël Piroe.

Maar wie ben ik. Jij bent de professionele namenanalist.
 
Laatst bewerkt:
Het wordt nog mooier met Obispo. Zijn naam betekent ‘bisschop’ in het Spaans.
Hopelijk is Obispo hard en meedogenloos. Stel je toch eens voor Obispo in het centrum van de verdediging met een of andere slager uit Uruguay of Argentinië naast hem bij Atletico Madrid. Zijn naam alleen levert dan een paar mln extra voor PSV op.


Maar meen je dat nou met Gakpo? Is dat een goede voetballernaam? Vind zijn naam te ingewikkeld en te hard klinken: Cody Gakpo.
Dan heb ik meer vertrouwen in: Joël Piroe.

Maar wie ben ik. Jij bent de professionele namenanalist.
Precies. Bemoei je er dan ook niet mee ?
Piroe is ook een prima naam. We zitten met een goede lichting lijkt het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan