Voorbereiding Seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Da jagen bevalt mij wel, beter dan het afwachtende van afgelopen jaren.

Vind het nog niet jagend genoeg eigenlijk; er wordt vooral traag gereageerd in de omschakeling, terwijl de snel omschakelen eigenlijk juist een van de speerpunten van de speelwijze van v.Bommel is.
 
Toch knap, de tango dansen met de verdediger en ondertussen die bal tussen de palen werken.
 
Hopelijk hangt er een drone boven het veld om Rosario zijn eigen spel terug te laten zien.
Het is niet best.
Zo traag teruglopen bij dat doelpunt en traag in de balbehandeling.
Het is nooit best geweest bij die jongen. Sorry IPF dat ik een jeugdspeler afkraak, maar dit moet je als PSV niet willen. Als de vraag komt, 'Wie dan?' Dan speel je maar gewoon met 10 man om een statement te maken. Oefenwedstrijd of niet.
 
Het is nooit best geweest bij die jongen. Sorry IPF dat ik een jeugdspeler afkraak, maar dit moet je als PSV niet willen. Als de vraag komt, 'Wie dan?' Dan speel je maar gewoon met 10 man om een statement te maken. Oefenwedstrijd of niet.

Hahaha. Zo ben ik opgevoed door mijn pa destijds.
‘Die en die is een waaaaaardeloze voetballer. Eruit halen en niemand ervoor in de plaats.’

We hadden ooit een ploeg met een medespeler die af en toe het spoor bijster was. Onze aanvoerder haalde hem er steevast uit voorzorg zelf uit als hij weer eens dreigde te ontsporen en gingen we gewoon met 10 verder.
 
Het is nooit best geweest bij die jongen. Sorry IPF dat ik een jeugdspeler afkraak, maar dit moet je als PSV niet willen. Als de vraag komt, 'Wie dan?' Dan speel je maar gewoon met 10 man om een statement te maken. Oefenwedstrijd of niet.

Maar maak je dan ook niet gelijk de statement dat je niks beters achter de hand hebt, terwijl je dat misschien wel hebt? :unsure:
 
Wederom geen slechte pot. Angelino valt mijn wel echt tegen tot nu toe. Heeft het zwaar qua verdedigen tegen een Valencia dat op 60 procent speelt. Van Viergever weet je dat die 1 tegen 1 kwetsbaar is. Verder prima. Natuurlijk, het is wel tegen een Valencia dat op 60 procent speelt, misschien wel 50.
 
Rechts ziet er prima uit met Dumfries/Bergwijn en Pereiro die ook goed speelt. Hendrix blijft me ook bevallen. Viergever en Angelino ...tsja, hopelijk wordt dat nog beter. Ik vind Rosario juist soms wel goed, maar moet nog wel wat meer minuten maken.
 
Hahaha. Zo ben ik opgevoed door mijn pa destijds.
‘Die en die is een waaaaaardeloze voetballer. Eruit halen en niemand ervoor in de plaats.’

We hadden ooit een ploeg met een medespeler die af en toe het spoor bijster was. Onze aanvoerder haalde hem er steevast uit voorzorg zelf uit als hij weer eens dreigde te ontsporen en gingen we gewoon met 10 verder.
Prima man die pa van jou ?
 
Trouwens, wat moet het fijn zijn voor Pereiro dat hij nu een coach heeft die hem wél het vertrouwen geeft en hem wél op de juiste plek neerzet. Hopelijk gaat Pereiro dat vertrouwen dubbel en dwars terugbetalen het aankomende seizoen.

En wat een domme l*l blijft die Leo Driessen toch ook. Gewoon stelselmatig Angelino Hendrix noemen.:sick:

Lozano komt erin voor Malen. Op links dus. Van Bommel snapt het.
 
Laatst bewerkt:
Wederom geen slechte pot. Angelino valt mijn wel echt tegen tot nu toe. Heeft het zwaar qua verdedigen tegen een Valencia dat op 60 procent speelt. Van Viergever weet je dat die 1 tegen 1 kwetsbaar is. Verder prima. Natuurlijk, het is wel tegen een Valencia dat op 60 procent speelt, misschien wel 50.

Valencia is op 50% nog beter dan het hele rechterrijtje van de Eredivisie, dat scheelt misschien :D
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan