Voorbereiding Seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Net even samenvatting gekeken op PSV netwerk. Weinig verheffends.
Er vielen speler meer of minder positief of negatief op, maar te weinig op conclusies aan te verbinden. Behalve Angelino, die viel me echt ronduit negatief op in de samenvatting :confused:, hoop niet dat dit exemplarisch is. Deed me zelfs denken aan Brenet...

Ik sluit me hierbij aan. Ik heb ook slechts de samenvatting gezien, en wat vooral opviel was dat de uitslag wat beters deed vermoeden dan het werkelijk was, want alle 4 de goals vielen kennelijk pas nadat Olympiakos een half elftal gewisseld had, en zij raakten ook nog eens 2x de lat. Had zomaar een andere uitslag kunnen zijn. Hopelijk wordt het allemaal dus niet te euforisch. Een slechte voorbereiding qua uitslagen is volgens mij vaker een voorbode van een goed seizoen dan een goede voorbereiding qua uitslagen. Angelino viel op de samenvatting inderdaad enorm uit de toon. Verdedigend slecht, maar dat was al bekend, maar ook aanvallend leek hij weinig goed te doen. Hopelijk was het een momentopname.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik sluit me hierbij aan. Ik heb ook slechts de samenvatting gezien, en wat vooral opviel was dat de uitslag wat beters deed vermoeden dan het werkelijk was, want alle 4 de goals vielen kennelijk pas nadat Olympiakos een half elftal gewisseld had, en zij raakten ook nog eens 2x de lat. Had zomaar een andere uitslag kunnen zijn. Hopelijk wordt het allemaal dus niet te euforisch. Een slechte voorbereiding qua uitslagen is volgens mij vaker een voorbode van een goed seizoen dan een goede voorbereiding qua uitslagen. Angelino viel op de samenvatting inderdaad enorm uit de toon. Verdedigend slecht, maar dat was al bekend, maar ook aanvallend leek hij weinig goed te doen. Hopelijk was het een momentopname.
Het enige positieve wat ik er uit kan halen is dat Luuk gescoord heeft. Voor een spits maakt het niet uit tegen wie dat geweest is. Als je in 3 wedstrijden achter elkaar scoort, dan geeft dat vertrouwen ongeacht de tegenstander. Een ander belangrijk punt dat Bommel na deze voorbereiding meeneemt is de rol van Pereiro: het ED schrijft vandaag dat de trainer een belangrijke rol heeft gereserveerd voor Gaston, namelijk als nummer 10. Hendrix en Ramselaar (helaas....) moeten hem ondersteunen in die rol.
Ik hoop nog altijd dat Guttierez wordt gehaald voor de plek van Ramselaar.
 
Het vierkante blok (zone) Viergever, Schwaab, Hendrix en Rosario lijkt wel de achilleshiel van het seizoen te worden.

Het is billenknijpen als de tegenstander door het midden aanvalt en redelijk makkelijk rand strafschotgebied bereikt.
 
Laatst bewerkt:
Dom doorlopen van Dumfries, had m allang moeten afleggen

Klopt, maar ik moet zeggen dat de combi Dumfries Bergwijn op rechts me wel bevalt. Ze lijken elkaar goed aan te voelen. Bergwijn speelt trouwens weer uitstekend, voorlopig. Lozano op links, Bergwijn op rechts lijkt mij een prima idee (sowieso altijd al voorstander geweest van Lozano op links). Dan krijg je met Angelino en Lozano een Spaanstalig koppel op links, wat me ook wel goed lijkt.
 
Hopelijk hangt er een drone boven het veld om Rosario zijn eigen spel terug te laten zien.
Het is niet best.
Zo traag teruglopen bij dat doelpunt en traag in de balbehandeling.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan