Juventus zou een akkoord hebben met Ronaldo.

link

Juventus weet al wat de 33-jarige aanvaller wil verdienen, namelijk dertig miljoen euro per jaar, en is bereid dat te betalen. In Turijn ligt een contract tot medio 2022 voor hem klaar.

Natuurlijk gaat het wel om geld. Ronaldo wil gewoon meer verdienen dan Messi en Neymar.
30 miljoen per jaar voor een 33-jarige speler en een transfersom van minimaal 120 miljoen die je nooit meer terug krijgt. :maniac:
 
Juventus zou een akkoord hebben met Ronaldo.

link

Juventus weet al wat de 33-jarige aanvaller wil verdienen, namelijk dertig miljoen euro per jaar, en is bereid dat te betalen. In Turijn ligt een contract tot medio 2022 voor hem klaar.

Natuurlijk gaat het wel om geld. Ronaldo wil gewoon meer verdienen dan Messi en Neymar.
30 miljoen per jaar voor een 33-jarige speler en een transfersom van minimaal 120 miljoen die je nooit meer terug krijgt. :maniac:
Knettergek.
 
'Presentatie CR7 op 7/7'

link

In Italië en Spanje kan niemand eromheen: Cristiano Ronaldo is op weg van Real Madrid naar Juventus.
La Gazzetta dello Sport, de grootste sportkrant van Italië, claimt vrijdag dat Ronaldo een persoonlijk akkoord heeft bereikt met Juventus. Het zou alleen nog wachten zijn op groen licht van Real Madrid.
Il Corriere dello Sport meldt dat Juventus de presentatie van Ronaldo voor zaterdag op de plannning heeft gezet. 'CR7 Luglio', kopt de krant, daarmee verwijzend naar de datum van de (vermoedelijke) presentatie: 7 juli.
Tuttosportnoemt het 'de transfercoup van de eeuw'.

Het zal wel doorgaan.
 
Juventus zou een akkoord hebben met Ronaldo.

link

Juventus weet al wat de 33-jarige aanvaller wil verdienen, namelijk dertig miljoen euro per jaar, en is bereid dat te betalen. In Turijn ligt een contract tot medio 2022 voor hem klaar.

Natuurlijk gaat het wel om geld. Ronaldo wil gewoon meer verdienen dan Messi en Neymar.
30 miljoen per jaar voor een 33-jarige speler en een transfersom van minimaal 120 miljoen die je nooit meer terug krijgt. :maniac:

Nu maar hopen dat 'ie geblesseerd raakt (klopt, ik ben geen fan van Ronaldo en niet van het grote voetbalgeld).
 
'Presentatie CR7 op 7/7'

link

In Italië en Spanje kan niemand eromheen: Cristiano Ronaldo is op weg van Real Madrid naar Juventus.
La Gazzetta dello Sport, de grootste sportkrant van Italië, claimt vrijdag dat Ronaldo een persoonlijk akkoord heeft bereikt met Juventus. Het zou alleen nog wachten zijn op groen licht van Real Madrid.
Il Corriere dello Sport meldt dat Juventus de presentatie van Ronaldo voor zaterdag op de plannning heeft gezet. 'CR7 Luglio', kopt de krant, daarmee verwijzend naar de datum van de (vermoedelijke) presentatie: 7 juli.
Tuttosportnoemt het 'de transfercoup van de eeuw'.

Het zal wel doorgaan.
Al met al toch een verrassende stap, vind ik.
 
Al met al toch een verrassende stap, vind ik.


Vind ik ook. Kik op de top 3-4 na is de Spaanse competitie natuurlijk ook niet meer zo interessant. De Italiaanse toppers (m.u.v. Juventus) schitteren dan wel niet mee zo in Europe, maar volgens mij is het in de breedte een lastigere competitie om te spelen. (ik laat me graag corrigeren, want ik word niet gehinderd door al te veel kennis).
 
Juventus zou een akkoord hebben met Ronaldo.

link

Juventus weet al wat de 33-jarige aanvaller wil verdienen, namelijk dertig miljoen euro per jaar, en is bereid dat te betalen. In Turijn ligt een contract tot medio 2022 voor hem klaar.

Natuurlijk gaat het wel om geld. Ronaldo wil gewoon meer verdienen dan Messi en Neymar.
30 miljoen per jaar voor een 33-jarige speler en een transfersom van minimaal 120 miljoen die je nooit meer terug krijgt. :maniac:

Hier geldt zeker: je haalt een groot merk binnen. Wat denk je dit doet voor sponsornetwerken, businessnetwerken, uitzendrechten, politieke netwerken, merchandising wereldwijd; nog los van allerlei persoonlijke deals waar wij geen weet van hebben. Imago is King.

Er is een laag in de samenleving waar normale economische wetten niet meer gelden, maar waar kapitaal altijd alleen maar meer kapitaal genereert.

Het perverse is vrees ik niet dat hier een fortuin wordt uitgegeven aan een 33-jarige speler dat je nooit terugverdient, maar juist dat je zo'n krankzinnig bedrag wél terugverdient.
 
Gadverdamme, Juve is net als Ajax. Zodra PSV n leuke speler op t oog heeft kapen ze m snel voor onze neus weg, wetende dat ze n beter salaris kunnen bieden dan wij. Bah.
 
'Ronaldo loog mogelijk over reden voor Juventus-transfer'

link

"Ronaldo heeft onlangs een boete van vijftien miljoen betaald om te voorkomen dat hij naar de gevangenis moest. Hij heeft nu zoiets van: ik ben klaar hier, ik heb alles gewonnen wat er te winnen valt en ga nu een land zoeken waar ik sportief wat kan presteren en waar het geld goed geregeld is. Dit is gewoon een fiscusprobleem. Hij is klaar met Spanje."

Het zou zomaar kunnen. :sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan