Marco van Ginkel (M)

Ik geloof niet dat van Ginkel niks geeft om PSV. Als PSV de transferprijs had betaald denk ik echt dat hij gekomen was. Daarnaast zijn vrijwel alle voetballers broodspelers: spelen voor de hoogste bieder.

Ja het zou toch wat zijn als hij niet zou komen als PSV de transferprijs betaald had. :maniac: ;P
 
PSV rekent niet meer op pechvogel Van Ginkel en is op zoek naar nieuwe middenvelder
Marco van Ginkel kampt wederom met knieklachten, iets wat hem al jaren achtervolgt. In overleg met Chelsea, zijn eigenaar, bepaalt hij de vervolgstappen en daarbij is een operatie van zijn rechterknie een realistisch scenario. :sad:


Inmiddels is duidelijk dat Van Ginkel opnieuw met serieuze fysieke problemen kampt. Verhalen dat Fenerbahçe voor hem in de race is, zijn daarom als onzinnig te betitelen. Trainer Phillip Cocu is immers op de hoogte van de problematiek rond Van Ginkel.

link
link
Ik vroeg me al af in hoeverre ik die transfergeruchten over Fenerbahçe serieus moest nemen. Totaal niet dus.

Tja, diegenen die Cocu helemaal afbrandden op basis van geruchten en aannames, staan nu wel aardig voor lul.
 
Laatst bewerkt:
Zijn zaakwaarnemer zegt dat Fenerbahce nooit in beeld is geweest voor een transfer van van Ginkel. Het is best mogelijk dat hij alsnog in de winterstop fit naar PSV komt zegt hij.
Ik hoop dat we de selectie gewoon deze zomer volledig rond komt
 
Ik hoop dat we de selectie gewoon deze zomer volledig rond komt

Door zijn blessuregevoeligheid en kapotte knie zal er voor hem niet veel meer in zitten dan PSV denk ik. Aan de ene kant is hij voor PSV heel nuttig, met penalties en scorend vermogen en heeft hij telkens een groot aandeel gehad in de kampioenschappen, maar aan de andere kant kan ik me ook wel vinden in degenen die liever zien dat PSV naar iemand anders op zoek gaat.
 
Door zijn blessuregevoeligheid en kapotte knie zal er voor hem niet veel meer in zitten dan PSV denk ik. Aan de ene kant is hij voor PSV heel nuttig, met penalties en scorend vermogen en heeft hij telkens een groot aandeel gehad in de kampioenschappen, maar aan de andere kant kan ik me ook wel vinden in degenen die liever zien dat PSV naar iemand anders op zoek gaat.

Je kunt niet weer een half seizoen wachten op Marco van Ginkel, waarvan nog onzeker is of hij de 2e seizoenshelft fit is.
 
Laatst bewerkt:
Heel erg zuur voor van Ginkel.

Nu heeft PSV wel duidelijkheid en moeten ze iemand anders halen.
 
Door zijn blessuregevoeligheid en kapotte knie zal er voor hem niet veel meer in zitten dan PSV denk ik. Aan de ene kant is hij voor PSV heel nuttig, met penalties en scorend vermogen en heeft hij telkens een groot aandeel gehad in de kampioenschappen, maar aan de andere kant kan ik me ook wel vinden in degenen die liever zien dat PSV naar iemand anders op zoek gaat.
Ik bedoelde ook dat er verder gekeken moet worden.
 
Vervelend voor hem. En op een nog vervelender moment voor hem.

NU moet hij 8 maanden revalideren en het is de vraag hoe lang het daarna nog gaat duren voordat hij weer op niveau is (altijd de kans dat hij dat nooit meer gaat halen). Chelsea wilde hem al verkopen toen hij goed speelde en niet geblesseerd was, dat zal nu niet anders zijn. Misschien moet PSV over een half jaar eens moet proberen hem te kopen. Risicovol voor PSV, maar de vraagprijs zal een stuk lager liggen.
 
Heel triest voor Marco. Man, die jongen heeft al wat ellende over zih heen gehad, qua aangaande blessures betreft. Sterkte Marco, ik hoop dat je herstelt en een mooi club vindt, wellicht PSV.
 
Laatst bewerkt:
Heel triest voor Marco. Man, die jongen heeft al wat ellende over zih heen gehad, qua aangaande blessures betreft. Sterkte Marco, ik hoop dat je herstelt en een mooi club vind, wellicht PSV.

Ja inderdaad. Dat vind ik ook. Dat hij maar een mooie club vindt of zal vinden. ;P ( :unsure: zih en mooi zullen wel tikfoutjes zijn) ;)
Hopelijk komt hij nog op niveau terug. Het komende seizoen zal hij compleet missen.
 
Denk dat Marco gewoon niet sterk genoeg gebouwd is. Kan in Nederland prima mee, maar Engeland vraagt teveel van zijn fysiek. Dat gebeurt meer Nederlandse middenvelders: Siem de Jong o.a.
 
Denk dat Marco gewoon niet sterk genoeg gebouwd is. Kan in Nederland prima mee, maar Engeland vraagt teveel van zijn fysiek. Dat gebeurt meer Nederlandse middenvelders: Siem de Jong o.a.

Hij heeft in Engeland amper gespeeld. Slechts 763 minuten in de Premier League. Dat is 12 uur en 43 minuten.
Dat zal toch niet teveel van zijn fysiek gevergd hebben. ;)
 
Jammer voor hem, want ik vind het een prima voetballer voor PSV.
Misschien moet de club hem verleiden om bij PSV te revalideren, en na de herstelperiode misschien mee te trainen. ZOveel gaat die jongen niet meer kosten, en PSV kan hem dan van dichtbij in de gaten houden, als men hem alsnog wil overnemen.
 
Denk dat Marco gewoon niet sterk genoeg gebouwd is. Kan in Nederland prima mee, maar Engeland vraagt teveel van zijn fysiek. Dat gebeurt meer Nederlandse middenvelders: Siem de Jong o.a.

Ibi is ook zo'n speler. Er zijn meerdere jongens die fysiek tekort komen voor het profvoetbal, of dat nu in Engeland is of in Nederland.
 
Volgend jaar is Van Ginkel ook alweer 26. Niet dat dat nou zou oud is, maar met zijn blessure historie is de kans ook vrij klein dat hij tot z'n 35e op niveau voetbalt. Tijd dat hij zich realiseert wat nog haalbaar is in zijn carrière en wat niet. Denk dat hij er inderdaad goed aan zou doen om lekker bij PSV te gaan voetballen en nog 4 topjaren beleefd. Moet PSV even aankijken of Van Ginkel nog op z'n oude niveau terug komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan