Overige Sporten

Ja.
Ik erger me nu al aan het gedoe met die handdoeken die de ballenjongens aan moeten reiken en als slaafjes steeds achter Nadal aan moeten draven. :sick: :braak: Leg dan aan iedere kant een paar handdoeken neer. :adevil:

Plus minder kans op aids voor die kids. Zal leuk zijn als ze voor de gein een ei gooien in plats van een bal.
 
Nadal wint de 2e set met 6-3. Het lijkt beslist. Thiem gaat geen 3 sets op rij winnen.
 
Eurosport had motorcross, ergens op een Duitse zender Formule 1. Tegelijkertijd. Ik was benieuwd op welke zender ik uiteindelijk zou blijven hangen.
Was een ongelijke strijd: Formule 1 een minuutje of twee en een half; de rest motorcross.
Ik vermoed zelfs dat ik tijdens die 2,5 minuten ook nog eens in slaap gevallen ben.
Bij de motorcross wel wakker gebleven.

Respect voor de forummer hier die anderhalf uur naar F1 kijkt en wacht op iets wat uiteindelijk niet gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Kiki Bertens wint op Wimbledon in de 3de ronde met 6-2 6-7 8-6 van Venus Williams. :CHEER:
De laatste game was me toch spannend, maar ze is door naar de 4de ronde en dat is haar beste prestatie op Wimbledon tot nu toe.
 
Niet om haar prestatie af te kraken maar Venus is niet zo heel lang geleden bevallen. Volgens mij was dit het eerste toernooi waar ze weer aan meedeed en heeft ze nog geen ritme ed. Ze schijnt (heb het zelf niet gezien) ook nog wat kilo's over te hebben die nog weggewerkt moeten worden.

Dus een hele knappe prestatie, maar wel een met een kanttekening.
 
Niet om haar prestatie af te kraken maar Venus is niet zo heel lang geleden bevallen. Volgens mij was dit het eerste toernooi waar ze weer aan meedeed en heeft ze nog geen ritme ed. Ze schijnt (heb het zelf niet gezien) ook nog wat kilo's over te hebben die nog weggewerkt moeten worden.

Dus een hele knappe prestatie, maar wel een met een kanttekening.

Was haar zus, .... ?
 
Niet om haar prestatie af te kraken maar Venus is niet zo heel lang geleden bevallen. Volgens mij was dit het eerste toernooi waar ze weer aan meedeed en heeft ze nog geen ritme ed. Ze schijnt (heb het zelf niet gezien) ook nog wat kilo's over te hebben die nog weggewerkt moeten worden.

Dus een hele knappe prestatie, maar wel een met een kanttekening.

Dat was Venus niet, maar Serena. Haar zusje inderdaad ;).

Knappe overwinning van Kiki gisteren. Ik dacht heel ff dat ze weer zou choken, want dat is ook heel vaak Kiki. Maar mentaal dit keer wel erg sterk gebleven.
 
Ik ben echt niet de meest politiek correcte jongen, maar weet niet of je als PSV forum zijnde zo'n post moet laten staan.

Grappig toch wel. Als mensen zelf al de link gaan leggen tussen donkere mensen en apen. Ben ik dan de racist, of vind iedereen het blijkbaar, totdat je het zegt, en dan ben je de racist?
Blijkbaar zag Mohr het verschil ook niet ?
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Terug
Bovenaan Onderaan