Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Wedje leggen dat hij weer een blessure oploopt en dat we hem dan pas rond de herfstvakantie in actie zullen zien..? Ik begin namelijk mijn twijfels te krijgen over deze Romero....
 
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen in de eredivisie: Ajax heeft Siem, wij Romero. Ook mensen met een beperking moeten een kans krijgen :maniac:
 
Romero inderdaad. Die hebben we ook nog. Heeft toch even meegetrained? Iemand gezien wat ie nu eigenlijk in huis heeft? Verder dan een enkel youtube filmpje kom ik niet.
 
https://www.merriam-webster.com/dictionary/parvenu

Iemand van een nederige of onbekende status die plotseling n groot aanzien of belangrijke functie bekleed.

Ik vind m mooi. Zat nog niet in mijn vocab.

Wow, da's toch wel een heel erg andere definitie van het woord dan de Nederlandse versie. Je ziet trouwens wel vaker dat de Engelse varianten van bepaalde Nederlandse woorden niet dezelfde lading dekken. Zo zocht ik laatst de Engelse vertaling van het woord 'proleet' op, en waar mijn woordenboek het woord definieert als "(pejoratief) persoon van grove levensopvatting of van onbeschaafd
gedrag", of "(pejoratief) persoon met weinig verfijnd gedrag," wat allebei precies de lading dekte van de persoon die ik ermee wilde omschrijven, was de Engelse versie van dit woord een stuk milder; de definitie van die Engelse versie repte slechts over "the common people".
 
En ik maar denken dat het een typfout oid was:ROFL:
Nou en zo te zien heeft Leon ons allemaal een beetje onzeker gemaakt met zijn machtige en goddelijke vocabulaire. :HB:

Imponeren met een ravissante, ja zelfs lucillische vocabulaire, de facto absit invidia verbo het enige mijner kunne.
 
Terug
Bovenaan Onderaan