Vragen en opmerkingen met betrekking tot Kaartverkoop

Volgens mij zijn er ook wedstrijden met vrije verkoop?
Bij beker en EL zonder risico sowieso, ging al 2 of 3 jaar naar EL wedstrijden voordat ik n CC nodig had vanwege n wedstrijd tegen een Turkse club.
Voor competitie weet ik niet zeker of het wel eens zonder CC is.
 
Bij beker en EL zonder risico sowieso, ging al 2 of 3 jaar naar EL wedstrijden voordat ik n CC nodig had vanwege n wedstrijd tegen een Turkse club.
Voor competitie weet ik niet zeker of het wel eens zonder CC is.
Mijn eerste wedstrijd die ik van PSV bezocht tegen FC Groningen had ik geen CC nodig.
 
Bij beker en EL zonder risico sowieso, ging al 2 of 3 jaar naar EL wedstrijden voordat ik n CC nodig had vanwege n wedstrijd tegen een Turkse club.
Voor competitie weet ik niet zeker of het wel eens zonder CC is.

Vrije verkoop zie je bijna nooit meer..
Sowieso zijn bij de competitiewedstrijden er nauwelijks nog kaarten.

Bij de bekerwedstrijden is dat nog wel soms in het begin.
Maar of dat nu nog is...


je kan inderdaad zoals beschreven gratis een CC aanvragen

https://www.psv.nl/psv/kaartverkoop/club-card.htm
 
Hallo PSV supporters,

Zaterdag 4 augustus tijdens PSV-Feyenoord is de tribune 'West' gereserveerd voor Feyenoord-supporters.
Wij hebben hier 5500 kaarten voor gekregen en deze zijn verdeeld over de 1e en 2e ring.
De 1e ring is volledig uitverkocht, de kaarten zijn vandaag gestart voor de 2e ring.
Feyenoord heeft de verkoop eerst gestart voor uitkaarthouders (Diamond, Gold en Silver) en nu voor seizoenkaarthouders.
Ik ken het stadion van PSV alleen vanuit het uitvak, dus ik heb een vraag aan jullie.

Gaan alle suporters van tribune 'West' buiten door dezelfde ingang of wordt buiten al onderscheid gemaakt tussen 1e ring en 2e ring?

Mvg,

Robin
 
Wss het verkeerde topic, maar ik kan even niet vinden hoe ik ergens anders een bericht plaats:S:..
Wordt er tijdens de jc schaal gewoon bier geschonken? Alvast bedankt!
 
Wss het verkeerde topic, maar ik kan even niet vinden hoe ik ergens anders een bericht plaats:S:..
Wordt er tijdens de jc schaal gewoon bier geschonken? Alvast bedankt!

Lijkt me weer zo'n "risico" wedstrijd, dus acht de kans klein eigenlijk. Tegen Ajax en Feyenoord is er in ieder geval ook nooit bier in het stadion.
 
Gister de nieuwe clubkaart gekregen, ditmaal met geïntegreerde betaalkaart, gemak dient de supporter.
 
Weet iemand wat het verschil is tussen de geel gekleurde stoelen en de groen gekleurde stoelen als ik online tickets wil kopen? Gaat vooral om de vakken aan de korte zijde in het midden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan